Totuus Enkeli-Elisasta paljastuu näin:
JOS henkilö on ollut todellinen ja JOS isä ja äiti ovat oikeasti olemassa, he seuraavat asiasta noussutta kohua aivan varmasti!
Mikäli koko projektin uskottavuus vaarantuu (kuten nyt näyttää käyneen) heidän luulisi astuvan itse jollain tavalla esiin estääkseen kampanjaa lokaantumasta ja säästääkseen tämän Mintun julkiselta lynkkaamiselta, eikö?
Aika omituista on, mikäli katsovat touhua vain tyynesti vierestä ja antavat Mintun käydä köpelösti.
Kommentit (84)
1. Elisan vanhempien kirjoittama blogi.
-olen saanut käsityksen että vanhemmat ovat itse pitäneet blogia mikä on nykyään salasanalla suojattu sekä myöskin että vanhemmat ovat yhdessä Mintun kanssa työstäneet kirjoituksia järkevämpään muotoon. Alla siis selvyys siihen että Minttu on todennäköisesti ne kirjoittanut sillä epäilen että Elisan vanhemmat olisivat istuneet Mintun koneelle blogia pitäen. Eli IP osoitteen perusteella ei pääse kuin Mintun jäljille. Vanhempien bloginhan piti olla sitä oikeaa faktaa, mutta näin ei ilmeisesti enää ole.Mintun tämän päiväinen vastaus fb-sivuilla häneltä kysytyistä blogeista: "Täällä on nyt nostettu esiin kaikenlaista mitä väitetään minun kirjoittamakseni samoilla meriiteillä kuin HS väittää Elisan vanhempien blogia kirjoittamakseni. Kuten sanottu, Elisan vanhempien blogin tekstit ovat kulkeneet koneeni läpi, joka selittää varmasti mm. tämän toistuvan kirjoitusvirheen. Mitenpä korjata virhettä, jota ei omastakaan tekstistä näe."
Entäs tämä blogi:
http://siellajossainkaukana.blogspot.fi/
Jos kaikki Elisan vanhempien blogikirjoitukset ovat kulkeneet Mintun koneen kautta, miksi "Miksu" avaisi 21.11.2011 klo 2.04 uuden blogin kirjoittamalla "Aloitus testaus
Olen käyttänyt vuodatusta nyt hetkisen, mutta jostain syystä se ei tunnu omalta... tuntuisiko tämä?". Eihän hän ole itse entistä blogiaankaan käyttänyt (jos Minttu on jutut puhtaaksi nettiin kirjoittanut), miksi siis halu avata blogi enemmän "omalta tuntuvalla" saitilla?
Osaisiko joku tarkastaa tuon blogin IP:n (ennen kuin poistavat koko blogin/laittavat sen salasanan taakse)? Onko sama kuin Mintun blogien?
veikkaanpa, että nuo päiväkirjat ovat Mintun omia teiniaikaisia päiväkirjoja, ja että koko tarina on Mintun oma tarina. Paitsi että hän on itsemurhayrityksestään selvinnyt hengissä. Elisa olisi siis Minttu.
Mutta tämä tietysti vain spekulaatiota.
On Elisa, Marika, Saku jne. Kaikki 70-80-luvun nimiä. 90-luvulla oli hieman erilainen nimimuoti :)