Minkä lauseen kuulet miehesi suusta LIIAN usein?
Kommentit (22)
mittaileva katse, jonka perään: "Onko ne housut menny pieneksi?" tms.
...joka vouhaa "onko varma ettei ole mitään tautia?". Tämä vittu vie halut agagagagagah!
Olen hänen kolmas kumppaninsa ikinä. Itse olen ollut avioliitossakin ja olen äiti.
"En mä huomannu" (että lapsella on kakka vaipassa, keittiön pöydällä on jääkaappiin meneviä ruokia, roskis on täynnä...)
Antaa periksi uhmaikäiselle kun se alkaa inttää vastaan asioissa joita 3 vuotias ei itse voi päättää.
Ei ymmärrä mikä yhteys on miehen omalla käytöksellä ja mun halulla miellyttää sitä.
Tapahtuu lähes joka kerta kun pyydän tekemään jonkin homman, huoh totta ihmeessä sillä on aina peli kesken kun on lähes kasvanut kiinni tietsikkaan.
Aina jauhaa, mitä kaikkea PITÄISI tehdä. Käyttäisi senkin jauhamisajan tekemiseen - tulisi kenties jotain tehtyäkin sitten.
ja hokee tota melkein koko ajan.
Mä en kestä.. voiko enää typerämpää olla.
ja tämä siis tarkoittaa aina poikkeuksetta "jyrkkä ei!".
"no oliko ihan pakko just nyt ..."
"Olen varannut meille kahden viikon matkan kohteeseen x"
En jaksaisi koko ajan olla jossain eksoottisessa lomapaikassa, kotona on ihan hyvä olla :/
mikä tämä kamala sotku täällä on, tules ny kattomaan
Aina mä saan korjata sun sotkuja
Aina mä vaan joudun käymään kaupassa
Sä et ikinä ole kiinnostunut teknisistä vempaimista
Aina sä vonkaat seksiä
HUOH!
Meillä kans "katotaan" tarkoittaa "ei varmasti"
Ihana kun jaksaa kysellä mielipidettä mutta oikeesti: EVVK :D
Päättäköön mies autoasioista meidän perheessä ihan keskenään, en jaksa vertailla eri mallisia auton osia kovin pitkään ;)
...ei jaksa kiinnostaa juu mitkään tekniset härpäkkeet... Ja sitten tulee aina se "mee hierojalle" :D
Mulla kans tätä... piinaavaa!