Kyllä ne tampereen tanssiopen "raiskatut" oli ihan itse halukkaita..
Alkoi vaan myöhemmin hävettään oma kevytkenkäisyys.
Vai sattumaako se on että näitä suhteita oli jokasella opella kymmenien oppilaiden kanssa,vuosia.
Kommentit (56)
[Saman kokenut
i]ole kertonut siitä kuin miehelleni enkä hänkään kanssaan ole suostunut puhumaan siitä kuin yhden kerran. On ihan eri asia marssia ilmoittamaan, että lompakko varastettiin kuin kertoa, että mies tunkeutui minuun.
[/quote]
Näin olen ainakin käsittänyt.
Kyseessä on sukupuoliyhteyteen pakottaminen, jos ei olla käytetty väkivaltaa.
Raiskaustuomiota ei tule, ellei uhria ole sukupuoliyhteyteen pakottamisen lisäksi myös pahoinpidelty.
Mistä näitä idiootteja ja tynnyrissä kasvaneita lukutaidottomia oikein sikiää? Lukisit koko keskustelun, niin ei tarvitsisi erikseen sinulle selventää.
että jälkeenpäin nyhtämällä saatiin nämä raiskausilmoitukset. Yleensä kun kuitenkin raiskauksista ilmoitetaan saman tien, ja varmasti useimmat naiset tietävät, että tämä on suositeltavaa.
Tietenkin outojakin asioita tapahtuu, mutta onhan tämä vähän kummallinen tapahtumavyyhti, ei siitä mihinkään pääse.
ole kertonut siitä kuin miehelleni enkä hänkään kanssaan ole suostunut puhumaan siitä kuin yhden kerran. On ihan eri asia marssia ilmoittamaan, että lompakko varastettiin kuin kertoa, että mies tunkeutui minuun.
Minutkin raiskasi sama mies useasti kun olin alaikäinen. Aikuisena on myöhemmin kaduttanut etten kertonut vanhemmilleni tai poliisille tai kellekkään siitä. Ei sitä pystynyt, eikä kehdannut. Ajatteli että oliko se jotenkin mun syytäni koko juttu. Häpeäkin oli niin hirveä asiasta. Mies vielä sanoi aina että mun pitäisi olla onnellinen siitä että hän panee mua koska kukaan muu ei koskaan huoliskaan mua, että olisin vaan onnellinen kun kelpaan edes hänelle.
Meni melkein kymmenen vuotta että olin tasapainossa oman itseni kanssa ja ymmärsin että olen kaunis ja että joku mies voisi rakastaa mua ihan muutenkin eikä vaan sexiä halua multa. Kyllä se jättää nuoreen tyttöön niin syvät arvet ettei kukaan joka sitä ei itse ole kokenut pysty ymmärtämään miten vaikeaa on yrittää normaalia parisuhdetta ja sexielämää sellaisten kokemusten jälkeen.
jokainen raiskattuhan suorastaan kerjää sitä, ja varsinkin perheissä missä isä paneskellut tytärtään vuosia "uhri" on vain nauttinut koko ajan.
Tottakai olet oikeassa.
Tässähän ei tod ollu kyse mistään tollasesta. Miksei "uhrit" aikaisemmin mtn sanoneet ?? Jos oikeasti raiskauksesta on kyse niin silloin tehdään HETI ilmoitus. Ei vuoden jälkeen. Silloin on kyllä kyse ihan vaan katumuksesta.
"Vyyhti alkoi purkautua kouluterveydenhoitajan kautta"
Miten kouluterveydenhoitaja voi saada selville useisiin tyttöihin kohdistuneet raiskaukset?
ulkomaalaisen miehen huomiosta. Ja meninkin asian kanssa aika pitkälle. Myöhemmin olen ajatellut, että jos mies olisi ollut järkevä hänen olisi pitänyt pidättäytyä.
jokainen raiskattuhan suorastaan kerjää sitä, ja varsinkin perheissä missä isä paneskellut tytärtään vuosia "uhri" on vain nauttinut koko ajan.
Tottakai olet oikeassa.
Tässähän ei tod ollu kyse mistään tollasesta. Miksei "uhrit" aikaisemmin mtn sanoneet ?? Jos oikeasti raiskauksesta on kyse niin silloin tehdään HETI ilmoitus. Ei vuoden jälkeen. Silloin on kyllä kyse ihan vaan katumuksesta.
Kerrotko mistä tässä oli kyse
ulkomaalaisen miehen huomiosta. Ja meninkin asian kanssa aika pitkälle. Myöhemmin olen ajatellut, että jos mies olisi ollut järkevä hänen olisi pitänyt pidättäytyä.
Jos sä pidät jonkun mamuankerin huomiosta niin todistaako se että kaikki pitää?
Raiskaaja oli komea ja hyväkroppainen tumma mies, jolla oli eksoottinen pitkä nimi. Puhuikin työille varmaan englantia.
että edes joku noin monesta raiskauksen uhrista olisi ilmoittanut rikoksesta itse poliisille. Uhreja oli kuitenkin aika monta, joten luulisi heistä jonkun päässeen yli häpeästä ja ilmoittaneen asian poliisille jos raiskaus todella oli selvästi tapahtunut. Uskoisin tässä olleen kyseessä juuri tuo hyväksikäyttö eli alun perin uhrit olivat halukkaita johonkin, mutta tekijät eivät malttaneet tai halunneet odottaa.
Eikös niitä tuomittuja ollut kolme?
"Vyyhti alkoi purkautua kouluterveydenhoitajan kautta"
Miten kouluterveydenhoitaja voi saada selville useisiin tyttöihin kohdistuneet raiskaukset?
samassa koulussa ja jokainen heistä on puhunut asiasta terveydenhoitajalle. Aika tyhmä aikuinen ja vielä terveydenhoidon ammattilainen olisi kyseessä, jos niistä ei osaisi vetää johtopäätöstä, että tanssikoulussa on jotain pielessä.
Tuomiot tuli raiskauksista ja pahoinpitelyistä. Osa oli alaikäisiä, osa ei.
Raiskaukseen liittyy aina väkivalta, alistaminen ja nöyryyttäminen. Joku naisista oli raiskattu toisen uhrin silmien edessä. Jossain tapauksessa saman naisen raiskasi kaikki kolme miestä!
Sitten täällä puhutaan ihastumisesta ja viehtymyksestä. Huh - Huh!
Tässä faktaa:
Perättömät raiskausilmoitukset ovat viikoittainen ongelma poliisille. Viranomaisten arvion mukaan yli joka viides poliisin tietoon tulleista raiskausväitteistä osoittautuu perättömäksi.
Rikosylikonstaapeli Marja Vuento Helsingin poliisilaitokselta kertoo, että aiheettomien ilmoituksen määrä on kasvanut samaa tahtia naisten alkoholin kulutuksen kanssa.
–?Iso osa perättömistä ilmoituksista tehdään kännissä ajattelemattomasti. Joku voi sepittää raiskausväitteen hätävalheena puolisolle tai kotiväelle. Kun kanssaihminen ottaa sitten yhteyden poliisiin, puheita on vaikea perua, Vuento kertoo.
Perättömissä väitteissä nimetään tekijäksi usein ulkomaalaistaustainen mies tai miehet.
Suuri perättömien ilmoitusten määrä sitoo poliisin resursseja, mutta ilmoitukset tekevät hallaa myös seksuaalirikosten todellisille uhreille.
Koska raiskauksella ei yleensä ole silminnäkijää, poliisiviranomaiset ja oikeuslaitos joutuvat punnitsemaan uhrin ja väitetyn tekijän puheiden luotettavuutta.
–?Vuosien kokemuksella on myönnettävä, että oikeusmurhia tapahtuu molempiin suuntiin, Vuento toteaa.
Lähde: Turun Sanomat
Raiskauksessa käytetään nimenomaan fyysistä