Kyllä ne tampereen tanssiopen "raiskatut" oli ihan itse halukkaita..
Alkoi vaan myöhemmin hävettään oma kevytkenkäisyys.
Vai sattumaako se on että näitä suhteita oli jokasella opella kymmenien oppilaiden kanssa,vuosia.
Kommentit (56)
halukkaita mihin?
Jos tuomio tuli raiskauksesta, eikä sukupuoliyhteyteen pakottamisesta, niin nämä uhrit ovat kokeneet fyysistä väkivaltaa sukupuoliyhteyteen pakottamisen aikana.
Yritätkö siis sanoa, että uhrit olivat halukkaita tähän?
kummastuttaa vähän miksi nämä uhrit ovat menneet uudestaan ja uudestaan takaisin sinne tanssikouluun...
sitä se on kun nykyään vanhemmat vaativat lapsitaan harrastuksissa menestymistä hinnalla millä hyvänsä.
Koska se on pissis ja haluaa sitä?
jos et pysty tuntemaan myötätuntoa rikoksen uhria kohtaan, on vika sinussa.
Raiskaus on rikos ihmisyyttä vastaan. Sitä käytetään niin fyysisen kuin henkisen sodankäynnin välineenä. Katso tästä ja kasvata sydäntäsi
http://areena.yle.fi/tv/1570068
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi Sauviet Francisco Guerrero Morenon kuudeksi ja puoleksi vuodeksi vankeuteen.
Hän syyllistyi kuuteen raiskaukseen, kahteen lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, yhteen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, kolmeen pahoinpitelyyn ja kahteen laittomaan uhkaukseen.
Victor Julio Viloria Oviedo sai neljän vuoden vankeustuomion kolmesta raiskauksesta ja kolmesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Oliver Eduardo Paredes Oviedon kahden ja puolen vuoden vankeustuomio tuli raiskauksesta ja kahdesta pahoinpitelystä.
Oikeuden mukaan vakavin tuomittujen teoista oli neljän raiskauksen ja kahden pahoinpitelyn rikossarja, jossa kaikki kolme miestä olivat osallisina.
halukkaita mihin?
Jos tuomio tuli raiskauksesta, eikä sukupuoliyhteyteen pakottamisesta, niin nämä uhrit ovat kokeneet fyysistä väkivaltaa sukupuoliyhteyteen pakottamisen aikana.
Tarkoitin että kenties tytöt olivat imarreltuja miehiltä saamastaan huomiosta ja olivat jollain tasolla ihastuneita miehiin. Olivat korkeintaan halukkaita pieneen flirttiin, pussailuun tms. Mutteivät seksiin. Mutta miehet käyttivät tilaisuutta ja tyttöjen ihastusta hyväkseen ja raiskasivat nämä.
En tiedä, oletan vain. Itse joskus teininä ihastuin helposti ulkomaalaisiin miehiin mutten todellakaan olisi halunnut pussailua pitemmälle mennä. Onneksi miehet eivät olleet kusipääraiskareita.
Tuo Jammu vertaus oli ala-arvoinen, miten se tähän liittyy? Jammun uhrit olivat lapsia ja heidät tapettiin.
Minä siis olen tyytyväinen että miehet tuomittiin, en puolustele heidän toimintaansa. Mutta näen tässä eron ns. puskaraiskauksiin.
14
joukkoraiskaus muun muassa? Ymmärtäkää, että jos tuomiot tulevat raiskauksista, ei sukupuoliyhteyteen pakottamisesta, niin näitä naisia ja lapsia on mätkitty turpaan siinä teon yhteydessä. Kuinka kukaan kehtaa sanoa yhdenkään uhrin HALUNNEEN tätä?
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi Sauviet Francisco Guerrero Morenon kuudeksi ja puoleksi vuodeksi vankeuteen.
Hän syyllistyi kuuteen raiskaukseen, kahteen lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, yhteen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, kolmeen pahoinpitelyyn ja kahteen laittomaan uhkaukseen.
Victor Julio Viloria Oviedo sai neljän vuoden vankeustuomion kolmesta raiskauksesta ja kolmesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Oliver Eduardo Paredes Oviedon kahden ja puolen vuoden vankeustuomio tuli raiskauksesta ja kahdesta pahoinpitelystä.
Oikeuden mukaan vakavin tuomittujen teoista oli neljän raiskauksen ja kahden pahoinpitelyn rikossarja, jossa kaikki kolme miestä olivat osallisina.
halukkaita mihin?
Tarkoitin että kenties tytöt olivat imarreltuja miehiltä saamastaan huomiosta ja olivat jollain tasolla ihastuneita miehiin. Olivat korkeintaan halukkaita pieneen flirttiin, pussailuun tms. Mutteivät seksiin. Mutta miehet käyttivät tilaisuutta ja tyttöjen ihastusta hyväkseen ja raiskasivat nämä.
En tiedä, oletan vain. Itse joskus teininä ihastuin helposti ulkomaalaisiin miehiin mutten todellakaan olisi halunnut pussailua pitemmälle mennä. Onneksi miehet eivät olleet kusipääraiskareita.
Tuo Jammu vertaus oli ala-arvoinen, miten se tähän liittyy? Jammun uhrit olivat lapsia ja heidät tapettiin.
Minä siis olen tyytyväinen että miehet tuomittiin, en puolustele heidän toimintaansa. Mutta näen tässä eron ns. puskaraiskauksiin.
14
Ap usekoi uhrien olleen halukkaita. Yritän kysyä, että mihin?
halukkaita mihin?
14
Väkivaltainen raiskaus on vain hiuskarvan päässä taposta. Mutta sinun logiikalla Jammun uhrit oli jollain tasolla varmaan ihastuneita ja siis itse syyllisiä
Etkö ymmärrä että raiksattu ei ole ihastunut. Raiskaus on semmoinen missä otetaan väkisin.
Väkivaltainen raiskaus on vain hiuskarvan päässä taposta. Mutta sinun logiikalla Jammun uhrit oli jollain tasolla varmaan ihastuneita ja siis itse syyllisiä
kyllä tämä on ihan omaa logiikkaasi. Olet sairas.
14
Miten tuo eroaa Jammusta
halukkaita mihin?
14
Etkö ymmärrä että raiksattu ei ole ihastunut. Raiskaus on semmoinen missä otetaan väkisin.
että myös ihastunut voidaan raiskata. Myös aviomies voi raiskata vaimonsa.
Mistä tiedät ettei raiskattu ollut ihastunut? Ystäväni oli ihastunut mieheen, lähti tämän luokseen ja siellä mies kavereineen joukkoraiskasi hänet. Eikö tämä ollutkaan raiskaus, sillä ystäväni oli ihastunut?
14
että myös ihastunut voidaan raiskata. Myös aviomies voi raiskata vaimonsa.
Mistä tiedät ettei raiskattu ollut ihastunut? Ystäväni oli ihastunut mieheen, lähti tämän luokseen ja siellä mies kavereineen joukkoraiskasi hänet. Eikö tämä ollutkaan raiskaus, sillä ystäväni oli ihastunut?
14
Mitä merkitystä sillä on, onko uhri ollut ihastunut? Miksi tällainen seikka otetaan esille?
Kukaan muu ei tämmöistä puppua heitä vaikka lapsia raiskattu. AP uskoo raiskarin sanaa. Ei siinä mitään, kirjoittele kirjeitä sinne linnaan, siellä lähes kaikki "syyttömiä".
vastasin vaan ap:lle hänen typerään väitteeseensä. Ja sitten joku tarttui kirjoittamaani.
Raiskaus on raiskaus, tapahtui se missä olosuhteissa tahansa.
14
ei noi kyllä mitenkään oo verrattavissa.
Perustele
Tarkoitin että kenties tytöt olivat imarreltuja miehiltä saamastaan huomiosta ja olivat jollain tasolla ihastuneita miehiin.
Oliko Jammun uhritkin kenties imarreltuja Jammulta saamastaan huomiosta ja jollain tasolla ihastuneita ja siis osasyyllisiä itsekin?
Oliko Jammun uhrit jollain tavalla itse halukkaita ja syyllisiä?