Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli iskemään baarissa ja suuttui pakit saadessaan :D

Vierailija
01.11.2014 |

Onko teillä kokemusta näistä ah-niin-ihanista uroksista, jotka loukkaantuu verisesti kun nainen ei lämpeä  surkeille iskureploille? :D Mulle kävi eilen niin, että pöydästä lähtiessään mies karjaisi "No ei sussa muuta ois ollukkaa ku hyvät tissit!!" 

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis nainen ja jatkuvasti joku tulee iskemään. Kun sanon että ei kiinnosta, alkaa haukkuminen huoraksi, mitä kuvittelet olevasi, yms. Taitaa miesten itsetunto olla todella alhaisella tasolla, kun eivät saa kaunista naista mukaansa.

Vierailija
42/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:43"]

Minä olen kaunis nainen ja jatkuvasti joku tulee iskemään. Kun sanon että ei kiinnosta, alkaa haukkuminen huoraksi, mitä kuvittelet olevasi, yms. Taitaa miesten itsetunto olla todella alhaisella tasolla, kun eivät saa kaunista naista mukaansa.

[/quote]

Sano muuta, eihän kaltaisesi lady joka turvenuijan alusmatoks rupea;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehetkin olettavat että kun heille puhuu niin se on heti iskemistä?

Minulle on käynyt niin että mies piirittää sairaalloisesti koko illan. Kotiin lähdön aikaan hän kysyy jatkoille. Kieltäydyn. Saan seuraavana päivänä kuulla tutultani että olen roikkunut ja kuolannut ja vinkunut miestä koko illan, mutta mies ei ole ollut kiinnostanut.

Siinähän sitten selittelet...

Vierailija
44/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:57"]

Tyylitajuton luuska imemässä keskikaljaa heti töistä päästyään räkälässä, unelmien nainen :)

[/quote]
Vaikutat samanlaiselta kuin AP:n tapaama herrasmies, teidän kannattaisi varmaan tavata.

Vierailija
45/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:18"] Halvan näköisille naisille tehdään heppoisia iskuyrityksiä. Oikeita laatunaisia lähestytäänkin sitten ihan eri tavalla.   Eli katse peiliin. [/quote]   Mulla oli mustat farkut ja huppari päällä. :D todella hutsumaista! -ap [/quote] No ei kyllä ole tyylikkään kuuloinen asukokonaisuus, paikkana varmaan joku lähiöpubi?

[/quote]

Jep. Töiden jälkeen piipahdettiin muutamalle. Ei täällä Kalliossa kovin hienoja paikkoja olekaan :)  -ap

[/quote]

Töiden jälkeen pakko päästä heti kiskomaan viinaa räkälään. Really classy lady.
[/quote]

kaikki eivät juo viinaa, tai kännejä vaikka ne pubissa ovatkin. Tämä taitaa olla sinun tyylisi?

Vierailija
46/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:18"] Halvan näköisille naisille tehdään heppoisia iskuyrityksiä. Oikeita laatunaisia lähestytäänkin sitten ihan eri tavalla.   Eli katse peiliin. [/quote]   Mulla oli mustat farkut ja huppari päällä. :D todella hutsumaista! -ap [/quote] No ei kyllä ole tyylikkään kuuloinen asukokonaisuus, paikkana varmaan joku lähiöpubi?

[/quote]

Jep. Töiden jälkeen piipahdettiin muutamalle. Ei täällä Kalliossa kovin hienoja paikkoja olekaan :)  -ap
[/quote]

oi älä dissaa Kallion laatutarjontaa :) et kumminkaan joudu maksamaan ylihintaa jostain Karjalan litkusta ;)

Vierailija
47/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:59"]

Muistan, kun oltiin kaverin kanssa baarissa. Eräs urpo tuli siihen iskemään meitä ja kysyi, saako tarjota tytöille juotavaa. Otettiin sitten drinkit vastaan ja juteltiin sen aikaa, kun juotiin. Miehen jutut olivat jotenkin typeriä, sellaisia keskenkasvuisen höpinöitä. Kiitettiin drinkeistä ja lähdettiin eteenpäin, jolloin kyseinen urpo sai hirveän kohtauksen, että emmekö lähde hänen kanssa jatkoille seksiä harrastamaan, kun juomat maksoivat kuitenkin 15 euroa! Joo, ei lähdetty.

[/quote]

Voi luoja :D -ap

[/quote]

Huh huh, 15 juuroa kankkulan kaivoon!!

Vierailija
48/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:01"]

Tyylitajuton luuska imemässä keskikaljaa heti töistä päästyään räkälässä, unelmien nainen :)

[/quote]Osu ja uppos näköjään. Hei naiset meillä on täällä paikalla haistattelija mies!!

[/quote]

Oletko sinäkin pubiruusu, kun noin sattui nilkkaan?

[/quote]

Täällä ei ilmeisesti ymmärretä after workin päälle. Mikään ei ole parempi pudotus viikonloppuun kuin perjantainen olut-kaksi ennen kotiin lähtöä, ehkä samalla pientä purtavaa. Käykää jossain missä ihmiset sosialisoivat sivistyneesti, voisi teidänkin maailmankuvanne avartua.

[/quote]

well said! Takapajulassa on vielä paljon opittavaa :)

Vierailija
49/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:59"]

Muistan, kun oltiin kaverin kanssa baarissa. Eräs urpo tuli siihen iskemään meitä ja kysyi, saako tarjota tytöille juotavaa. Otettiin sitten drinkit vastaan ja juteltiin sen aikaa, kun juotiin. Miehen jutut olivat jotenkin typeriä, sellaisia keskenkasvuisen höpinöitä. Kiitettiin drinkeistä ja lähdettiin eteenpäin, jolloin kyseinen urpo sai hirveän kohtauksen, että emmekö lähde hänen kanssa jatkoille seksiä harrastamaan, kun juomat maksoivat kuitenkin 15 euroa! Joo, ei lähdetty.

[/quote]

Voi luoja :D -ap

[/quote]

Huh huh, 15 juuroa kankkulan kaivoon!!

[/quote]

Sehän olis ollut vaan, hetkinen, niin no, 7,5 per laaki, ei ois ollu paha,mmm!

Vierailija
50/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää viitsi mennä paikalliseen lähibaariin, kun joka kerta siellä on ollut joku vanha patu joka yrittää kovasti iskeä minua. :D Aina kieltäydyn kohteliaasti, viimeksi tokaisi minulle, että sinä taidatkin olla sellainen ylpeä nainen. Ei kannattaisi olla noin ylpeä.

Vierailija
51/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:05"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:01"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:57"] Tyylitajuton luuska imemässä keskikaljaa heti töistä päästyään räkälässä, unelmien nainen :) [/quote]Osu ja uppos näköjään. Hei naiset meillä on täällä paikalla haistattelija mies!! [/quote]   Oletko sinäkin pubiruusu, kun noin sattui nilkkaan? [/quote] Täällä ei ilmeisesti ymmärretä after workin päälle. Mikään ei ole parempi pudotus viikonloppuun kuin perjantainen olut-kaksi ennen kotiin lähtöä, ehkä samalla pientä purtavaa. Käykää jossain missä ihmiset sosialisoivat sivistyneesti, voisi teidänkin maailmankuvanne avartua.   [/quote] well said! Takapajulassa on vielä paljon opittavaa :)

[/quote]

Amen :) -ap

Vierailija
52/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femakkojen rinkirunkkaus xD

Vierailija
53/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:01"]

[/quote]Osu ja uppos näköjään. Hei naiset meillä on täällä paikalla haistattelija mies!!

[/quote]

Oletko sinäkin pubiruusu, kun noin sattui nilkkaan?

[/quote]

Täällä ei ilmeisesti ymmärretä after workin päälle. Mikään ei ole parempi pudotus viikonloppuun kuin perjantainen olut-kaksi ennen kotiin lähtöä, ehkä samalla pientä purtavaa. Käykää jossain missä ihmiset sosialisoivat sivistyneesti, voisi teidänkin maailmankuvanne avartua.

[/quote]

"sivistynyttä sosialisointia" Kallion räkälässsä! :D

[/quote]

On Kalliossa muitakin paikkoja kuin räkälöitä.

Vierailija
54/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ystäväni kanssa baarissa 19-kesäisenä, hoikkana blondina. joku vanha ukko stetson päässä tunki viereemme tanssimaan, osti meille valkovenäläiset (joita emme olisi edes halunneet ottaa vastaan!!!) ja sitten suuttui, kun emme lähteneetkään mukaan vaan poistuimme taksitolpalle. siinä sai kuulla kaikenlaista kivaa lempinimeä ja pariinkin kertaan vedettiin esiin " KUN OSTIN TEILLE JUOMISTAKIN!!!" kortti

Vierailija
55/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukatkin on löytäny tän ketjun :'D

Vierailija
56/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla vaan välittämättä sellasista luusereista.

Vierailija
57/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:11"]

Kannattaa olla vaan välittämättä sellasista luusereista.

[/quote]Niin tietysti. Me olemme vaan huvittuneita kuinka se miesten huono itsetunto tuppaa tulemaan esille kun niille sanoo ei.

Vierailija
58/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ulkona sen verran että tunnistan nämä monet tarinat meistä miehistä, valitettavaa sinänsä. Kuitenkin näin tasavertaisuuden vuoksi täytyy todeta että naiset ne vasta osaavat suuttua kun heidät torjuu. Ajatteluntavan, jonka täälläkin usein huomaa, mukaan naisen seura tuntuu olevan miehille se äärimmäinen palkinto josta ei voi eikä tule kieltäytyä. Kuitenkin olen siinä onnekkaassa asemassa että minulla riittää noin 30-vuotiaana sinkkumiehenä seuraa niin paljon että voin valita seurani, minun ei tarvitse huolia jokaista. "Oletko homo" ja "mikä vittu on kun ei kelpaa" ovat tyypillisimmät toteamukset kun naisihmisen seura ei satu minulle kelpaamaan juuri sinä iltana.

Vierailija
59/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilkeä mies. Olisi pitänyt sen verran käytöstapoja ja itsetuntoa olla, ettei olisi ap:sta mielipidettään ääneen sanonut, vaikka pakit saikin. Ihan olankohautuksella ei ap:kaan tuota kommenttia pystynyt ohittamaan, koska avasi av:lle aiheesta ketjun, kenties vertaistukea saadakseen. Voi naisia; kauniita katsoa, mutta menevät rikki muutamasta sanasta.

Vierailija
60/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:19"]

Aika ilkeä mies. Olisi pitänyt sen verran käytöstapoja ja itsetuntoa olla, ettei olisi ap:sta mielipidettään ääneen sanonut, vaikka pakit saikin. Ihan olankohautuksella ei ap:kaan tuota kommenttia pystynyt ohittamaan, koska avasi av:lle aiheesta ketjun, kenties vertaistukea saadakseen. Voi naisia; kauniita katsoa, mutta menevät rikki muutamasta sanasta.

[/quote]Rikki?