Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli iskemään baarissa ja suuttui pakit saadessaan :D

Vierailija
01.11.2014 |

Onko teillä kokemusta näistä ah-niin-ihanista uroksista, jotka loukkaantuu verisesti kun nainen ei lämpeä  surkeille iskureploille? :D Mulle kävi eilen niin, että pöydästä lähtiessään mies karjaisi "No ei sussa muuta ois ollukkaa ku hyvät tissit!!" 

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
62/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:19"]

Aika ilkeä mies. Olisi pitänyt sen verran käytöstapoja ja itsetuntoa olla, ettei olisi ap:sta mielipidettään ääneen sanonut, vaikka pakit saikin. Ihan olankohautuksella ei ap:kaan tuota kommenttia pystynyt ohittamaan, koska avasi av:lle aiheesta ketjun, kenties vertaistukea saadakseen. Voi naisia; kauniita katsoa, mutta menevät rikki muutamasta sanasta.

[/quote]

Miehet ne rikki menee, näköjään :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:39"]

Aika ilkeä mies. Olisi pitänyt sen verran käytöstapoja ja itsetuntoa olla, ettei olisi ap:sta mielipidettään ääneen sanonut, vaikka pakit saikin. Ihan olankohautuksella ei ap:kaan tuota kommenttia pystynyt ohittamaan, koska avasi av:lle aiheesta ketjun, kenties vertaistukea saadakseen. Voi naisia; kauniita katsoa, mutta menevät rikki muutamasta sanasta.

[/quote]

[/quote]

Ei tätä ketjua aloittanut ap:n tissejä kommentoinut mies, vaan kommentin kohde. Se mies on jo varmaan ajat sitten unohtanut koko tapahtuman ja keskittynee toisiin naisiin, mutta ap sen sijaan ei pääse yli siitä, että hänessä ei miehen mielestä ollut mitään muuta hyvää kuin tissit. Heikompi astia on heikompi.

Vierailija
64/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:16"]Käyn ulkona sen verran että tunnistan nämä monet tarinat meistä miehistä, valitettavaa sinänsä. Kuitenkin näin tasavertaisuuden vuoksi täytyy todeta että naiset ne vasta osaavat suuttua kun heidät torjuu. Ajatteluntavan, jonka täälläkin usein huomaa, mukaan naisen seura tuntuu olevan miehille se äärimmäinen palkinto josta ei voi eikä tule kieltäytyä. Kuitenkin olen siinä onnekkaassa asemassa että minulla riittää noin 30-vuotiaana sinkkumiehenä seuraa niin paljon että voin valita seurani, minun ei tarvitse huolia jokaista. "Oletko homo" ja "mikä vittu on kun ei kelpaa" ovat tyypillisimmät toteamukset kun naisihmisen seura ei satu minulle kelpaamaan juuri sinä iltana.
[/quote]
Aika moni nykyihminen olisi käytöskoulun tarpeessa. Missä kuplassa jotkut elävät, kun luulevat, että huonoilla käytöstavoilla saa?

Vierailija
65/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:45"]

[/quote]

[/quote]

Ei tätä ketjua aloittanut ap:n tissejä kommentoinut mies, vaan kommentin kohde. Se mies on jo varmaan ajat sitten unohtanut koko tapahtuman ja keskittynee toisiin naisiin, mutta ap sen sijaan ei pääse yli siitä, että hänessä ei miehen mielestä ollut mitään muuta hyvää kuin tissit. Heikompi astia on heikompi.

[/quote]

Lassukalla tylsää? :'D tuskinpa sä niistä naisista mitään tiiät x)

Vierailija
66/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo kokemusta. Ja valitettavasti muualtakin kuin baareista. Olin kesällä menossa metrolla juna-asemalle, kun vastapäätä istuutui joku 50+ ulkomaalainen patu, joka alkoi juttelemaan ja kyselemään kaikenlaista. Olen siis itse parikymppinen. Kyseli lähes kaikkea maan ja taivan väliltä: onko minulla poikaystävää, entä veljeä, missä asun, missä veljeni asuu, opiskelenko vai olenko töissä.... Lopuksi jo kysyi, että olemmeko me kavereita. Pyysi vielä, että voisinko laittaa vieressäni olevan matkakassin lattialle, jotta hän pääsisi viereeni. Kieltäydyin ja muutenkin vastailin kysymyksiin välttelevästi ja sinne päin. Toisteli sitten useasti että "sinä minä kavereita". Puhui jotan itsestän mutta niin hiljaa, etten edes kuullut kunnolla. Itseäni alkoi lähinnä ahdistaa, kun tavallaan haluisi olla perusystävällinen, mutta kun toisaalta ei tippaakaan kiinnosta. Tosin tämä nyt oli vielä melko kohtelias. (Väitti olevansa japanilainen, mutta ei tippaakaan näyttänyt sellaiselta, lähinnä joltain hindulta.) No, lopulta kun viimein tuli pysäkkini niin nousin pois ja sitten tän miehen päällä oli todella kyrpiintynyt ja loukkaantunut ilme, kun ei sitten oltukaan kavereita ja niin vaan lähdin. Ei tosin onneksi huudellut mitään perään tms. Kovat on odotukset, jos kaveriksi pitäisi päästä jo 15 min metromatkan aikana :D

Vierailija
67/84 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun oltiin kaverin kanssa baarissa. Eräs urpo tuli siihen iskemään meitä ja kysyi, saako tarjota tytöille juotavaa. Otettiin sitten drinkit vastaan ja juteltiin sen aikaa, kun juotiin. Miehen jutut olivat jotenkin typeriä, sellaisia keskenkasvuisen höpinöitä. Kiitettiin drinkeistä ja lähdettiin eteenpäin, jolloin kyseinen urpo sai hirveän kohtauksen, että emmekö lähde hänen kanssa jatkoille seksiä harrastamaan, kun juomat maksoivat kuitenkin 15 euroa! Joo, ei lähdetty.

Vierailija
68/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Nainen saisi pakit ravintolassa sitä olisi kaikki THL:t ja muut selittelemässä lehdessä kuinka rankkaa naisilla on 

Vierailija
69/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:52"]

Lassukalla tylsää? :'D tuskinpa sä niistä naisista mitään tiiät x)

[/quote]

Harmi ettet osannut itse aiheesta enää keskustella, vaan sinun täytyi sortua henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
70/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran rupateltiin vanhan heilan kanssa baarissa ja lähettiin sitten samaa matkaa bussipysäkille, se alkoi siinä sitten kysellä että mentäskö samaan osoitteeseen. Sanoin että ei kiitos, niin se suuttui hirveästi ja haukkui huoraksi :D sepä se kun en kerta pillua antanut! :D

Vierailija
71/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaako miehet aina että jos ne ostaa sen drinkin, niin nainen automaattisesti antaa pillua? Koska siltä vähän tuntuu.

Vierailija
72/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:08"]

Olettaako miehet aina että jos ne ostaa sen drinkin, niin nainen automaattisesti antaa pillua? Koska siltä vähän tuntuu.

[/quote]

En oleta niin oma-aloitteisesti tarjotessani. Ainoastaan silloin kun nainen itse pyytää ostamaan drinkin.

Vierailija
73/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mees ny takas sinne ylilaudalle :D -ap

Vierailija
74/84 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:59"]

Muistan, kun oltiin kaverin kanssa baarissa. Eräs urpo tuli siihen iskemään meitä ja kysyi, saako tarjota tytöille juotavaa. Otettiin sitten drinkit vastaan ja juteltiin sen aikaa, kun juotiin. Miehen jutut olivat jotenkin typeriä, sellaisia keskenkasvuisen höpinöitä. Kiitettiin drinkeistä ja lähdettiin eteenpäin, jolloin kyseinen urpo sai hirveän kohtauksen, että emmekö lähde hänen kanssa jatkoille seksiä harrastamaan, kun juomat maksoivat kuitenkin 15 euroa! Joo, ei lähdetty.

[/quote]

Voi luoja :D -ap

Vierailija
75/84 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se surkea lehmä olet ei ne iskureplat. :)

Vierailija
76/84 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tullut. Kerran flirttailin yhdelle miehelle illan aikana, mutta tuumasinkin, että ei ole kelvollinen tapaus. Ei tyytynyt tähän vaan lähti seuraamaan minua ravintolasta satoja metrejä. Kuulemma ei saa antaa ymmärtää, jos ei ymmärrä antaa. Tietääkseni minulla on oikeus puhaltaa peli poikki milloin vain, vaikka vaatteetkin olisi jo riisuttu.

Vierailija
77/84 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä mies, varsinkin jos pakit on asialliset.

mies51v

Vierailija
78/84 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se surkea lehmä olet ei ne iskureplat. :)

Piti ihan ketju vuodelta 2014 nostaa tämän aivopierun takia...

Vierailija
79/84 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylitajuton luuska imemässä keskikaljaa heti töistä päästyään räkälässä, unelmien nainen :)

Helvettiäkö se sulle kuuluu, varmaan ihan omilla rahoillaan toimii.

Vierailija
80/84 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvan näköisille naisille tehdään heppoisia iskuyrityksiä. Oikeita laatunaisia lähestytäänkin sitten ihan eri tavalla.

Eli katse peiliin.

Millä tavalla siis? Esimerkkiä?