Mies tuli iskemään baarissa ja suuttui pakit saadessaan :D
Onko teillä kokemusta näistä ah-niin-ihanista uroksista, jotka loukkaantuu verisesti kun nainen ei lämpeä surkeille iskureploille? :D Mulle kävi eilen niin, että pöydästä lähtiessään mies karjaisi "No ei sussa muuta ois ollukkaa ku hyvät tissit!!"
Kommentit (84)
Veikkaus: Tapasit varmaan juuri sellaisen miehen, joka mainostaa av:llä olevansa "kiltti mies" ja ihmettelee kun kukaan ei kiinnostu..
Oon aina pelännyt, että joku suuttuu ja alkaa laukomaan "totuuksia" päin naamaa. :/ Onneks miehet ollut asiallisia tähän asti.
Minä olen näihin jo tottunut. Ensin herra tulee juttelemaan mukavia. Illan edetessä hän alkaa esittämään kohteliaisuuteen verhottuja vaatimuksia jatkojen suhteen, "ei mitään sellaista, tarjoaisin yömyssyn ja juteltaisiin rauhallisemmassa paikassa". Jos lähdet mukaan, alkaa pian kämpille päästyä suorempi vihjailu. Jos et suostu jatkoille, alkaa tulinen painostus: "olen hukannut seurassasi koko illan". Kun sanon suorat sanat, ettei kiinnosta, tulee joko a) haistattelu b) ivallinen kysymys: oletko lesbo?
että näin.
Miehet on vitun tyhmiä. Kannattaako niille alhaisille uhrata ajatustakaan.Pakit niille on aina voitto itselle.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:57"]
Tyylitajuton luuska imemässä keskikaljaa heti töistä päästyään räkälässä, unelmien nainen :)
[/quote]
Niinpä, mitenhän mun mies on tähän asti mua jaksanu katella. Nytkin oon verkkarit jalassa ja kohta myös lenkkarit, kun menen koiran kanssa lenkille. -ap
Tyylitajuton luuska imemässä keskikaljaa heti töistä päästyään räkälässä, unelmien nainen :)
[/quote]Haista vittu!en ole ap.Mutta ei ole muuta sanottavaa sun kaltasille moralisoijille.
[/quote]Osu ja uppos näköjään. Hei naiset meillä on täällä paikalla haistattelija mies!!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:58"]
Miehet on vitun tyhmiä. Kannattaako niille alhaisille uhrata ajatustakaan.Pakit niille on aina voitto itselle.
[/quote]
Feministin puhetta. Kerro lasikatosta ja naisten eurosta nyt samalla. Millainen soramonttu haarojesi välissä löytyy?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:01"]
[/quote]Osu ja uppos näköjään. Hei naiset meillä on täällä paikalla haistattelija mies!!
[/quote]
Oletko sinäkin pubiruusu, kun noin sattui nilkkaan?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:05"]
[/quote]
[/quote]Ai että jonkun teinin uhoaminen sattuisi... =D
[/quote]
Ei ole pakko mennä iskemään, jos ei kelpaa. Jollekin tosin ilmeisesti kelpasi ja suuttui kun tunne ei ollut molemminpuolinen.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:16"]Käyn ulkona sen verran että tunnistan nämä monet tarinat meistä miehistä, valitettavaa sinänsä. Kuitenkin näin tasavertaisuuden vuoksi täytyy todeta että naiset ne vasta osaavat suuttua kun heidät torjuu. Ajatteluntavan, jonka täälläkin usein huomaa, mukaan naisen seura tuntuu olevan miehille se äärimmäinen palkinto josta ei voi eikä tule kieltäytyä. Kuitenkin olen siinä onnekkaassa asemassa että minulla riittää noin 30-vuotiaana sinkkumiehenä seuraa niin paljon että voin valita seurani, minun ei tarvitse huolia jokaista. "Oletko homo" ja "mikä vittu on kun ei kelpaa" ovat tyypillisimmät toteamukset kun naisihmisen seura ei satu minulle kelpaamaan juuri sinä iltana. [/quote] Aika moni nykyihminen olisi käytöskoulun tarpeessa. Missä kuplassa jotkut elävät, kun luulevat, että huonoilla käytöstavoilla saa?
[/quote]
Osalla ihmisistä, varsinkin humalassa, turhautuminen purkautuu noin. En tiedä ovatko kyseiset naiset saaneet aina halutessaan ja kerran kun ei saanut niin tässä oli lopputulos.
Tollasten miesten takia oon ruvennut kammoksumaan about koko miessukupuolta, koska et ikinä voi tietää miten raivokkaasti ne reagoi vaikka kuinka ystävällinen olisit :/
[/quote]
[/quote]
Täällä ei ilmeisesti ymmärretä after workin päälle. Mikään ei ole parempi pudotus viikonloppuun kuin perjantainen olut-kaksi ennen kotiin lähtöä, ehkä samalla pientä purtavaa. Käykää jossain missä ihmiset sosialisoivat sivistyneesti, voisi teidänkin maailmankuvanne avartua.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:39"]
[/quote]
[/quote]
Täällä ei ilmeisesti ymmärretä after workin päälle. Mikään ei ole parempi pudotus viikonloppuun kuin perjantainen olut-kaksi ennen kotiin lähtöä, ehkä samalla pientä purtavaa. Käykää jossain missä ihmiset sosialisoivat sivistyneesti, voisi teidänkin maailmankuvanne avartua.
[/quote]
"sivistynyttä sosialisointia" Kallion räkälässsä! :D
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:14"]
Hyi, inhottavasti tehty, miksi et suostunut!
[/quote]Suostunut mihin?
[/quote]
No koetapa arvata, ihmettelinkin jo koko avausta;)
[/quote]
Ja sit kun joku räkälän roomeo tulee iskemään, tärkein tehtävä on toki lähteä mukaan, ettei uroolle vaan tule paha mieli. <3 Mitä välii, vaikka se pitääkin tyylitajuttomana luuskana.
Jokaisen naisen velvollisuus on pönkittää kaikkien miespuolisten pallopäiden egoa ja suostua kaikkeen mitä ne keksii pyytää. Ettekö muka tienneet, senkin tyylitajuttomat luuskat.
T. Peräkammarin Pera 43 v
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:47"]
Ohis, mutta näkyikö Lammen Jussia?
[/quote]
Eipä näkyny!