Mieheltäni on rahat loppu. Sai korvaukset keskiviikkona
Maksoi kyllä laskut ja osti hiukan ruokaa mutta kävi juhlimassa 3 iltana jolloin tuhlasi 200 euroa ruokarahaa. Joudun nyt ostamaan ruokaa sille kuukaudeksi koska se elätti meitä kun minä opiskelin mutta en ajatellut että elätän työtöntä miestä.
Kommentit (21)
Mitkä ihmeen korvaukset? Maksetaanko me siitäkin että joku voi olla kapakassa? No, omapa on ristisi jota kannat.
Itsekin sain muutama päivä sitten Kelan työmarkkinatuen, mutta en ole vielä käyttänyt noita rahoja yhtään, koska pankkikorttinsa siru on kulunut rikki, eikä surkea posti ole vielä suostunut toimittamaan uutta. Lähimaksun toimivuutta en uskalla kokeilla. Toivottavasti ei mennyt väärään osoitteeseen tai nyt joku käytä sitä väärin.
Sitten teet ruokaa, joka on sopeutettu 200€ pienemmälle budjetille. Kaurapuuroa aamupalaksi, lounaaksi hernekeittoa ja ruisleipää, iltapalaksi ruisleipää ja halvinta makkaraa päälle.
Ap:n mies on kuin poikani 24v.
Poikani maksattaa minulla vuokransa ja toisinaan laskunsa. Tänään maksoin hänen salimaksun 45 euroa ja puhelinlaskun 95 euroa. Viime viikolla sai minulta 250 euroa rahaa. Heinäkuun alussa hoidin perintään menneitä laskuja.
Kesäkuussa sai puhdasta rahaa 550 euroa.
Jos kysyn häneltä mihin tuhlaa rahansa saan haukkumista ja uhkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Poikani maksattaa minulla vuokransa ja toisinaan laskunsa. Tänään maksoin hänen salimaksun 45 euroa ja puhelinlaskun 95 euroa. Viime viikolla sai minulta 250 euroa rahaa. Heinäkuun alussa hoidin perintään menneitä laskuja.
Kesäkuussa sai puhdasta rahaa 550 euroa.Jos kysyn häneltä mihin tuhlaa rahansa saan haukkumista ja uhkailuja.
Oletpa typerä äiti. Kunnon karhunpalvelusta aikuiselle miehelle. Ei tuosta ainakaan puolisoksi ole kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa sai puhdasta rahaa 550 euroa.Jos kysyn häneltä mihin tuhlaa rahansa saan haukkumista ja uhkailuja.
Lopeta poikasi laskujen maksu, teet todella ison karhunpalveluksen hänelle maksamalla aikuisen ihmisen tuhlailua.
Meillä ois riidelty jo rajusti tässä tilanteessa.
Noh eipähän ukko ainakaan kuukauteen lipitä kaljan kaljaa.
Kävisin itse työpäivinä kivalla lounaalla ja ukolle tarjoisin roiskeläppää tai muuta erittäin halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Huume- tai peliongelma. Lopeta mahdollistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ois riidelty jo rajusti tässä tilanteessa.
Noh eipähän ukko ainakaan kuukauteen lipitä kaljan kaljaa.
Kävisin itse työpäivinä kivalla lounaalla ja ukolle tarjoisin roiskeläppää tai muuta erittäin halpaa.
Roiskeläppä ei todellakaan ole halpaa. Tai no ehkä jos syö yhden päivässä eikä mitään muuta, mutta silloin nälkiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta poikasi laskujen maksu, teet todella ison karhunpalveluksen hänelle maksamalla aikuisen ihmisen tuhlailua.
Jos jätän auttamatta hän päätyy ulosottoon. En tiedä olisiko se rangaistus vai ratkaisu tähän.
Kieltämättä minulla on hyväksikäytetty olo rahallisesti.
Sama
Vierailija kirjoitti:
olet idiootti kun maksat. Ilmoita että penninjeniä ei enää tule.
Naisen tehtävä on elättää miestä. Mies kuitenkin hoitaa ajattelun parisuhteessa.