Kummalle sinun olisi helpompi antaa anteeksi
tai pystyisitkö antamaan anteeksi kummallekaan, jos saisit selville, että miehelläsi ja ystävälläsi (naimisissa) on ollut lyhyt suhde? Eivät ole rakastelleet, mutta soitelleet, tekstanneet, tavanneet, pussanneet...
Kommentit (14)
Ihastumisia tulee ja menee jokaiselle ihmiselle, itsekin saatat löytää itsesi tuollaisesta tilanteesta ja silloin tarvitaan armollisuutta sekä itseä kohtaan että ulkopuolisten taholta. Elämä opettaa.
mitä pitäisi antaa anteeksi?
kyllä minä loukkaannun, jos selkäni takana jotain puuhataan.
ohis
ohis
Kerrotko ystävälle/miehelle jokaisen ystäväsi/tuttavasi? Minä en! Mieheni ei tunne puoliakaan ystävistäni, miehiä ja naisia löytyy. Myös niin että tunnen ystvien puoliisot ja voin sanoa olevani kaveri heille. miehen vaimon kaverin jopa ystävä
eihän tuo kuulosta pahalta. rakastuminen on ihanaa :)
tai et ystävällesi, hän ei anna tapahtunutta itselleen anteeksi koskaan. Kuten joku aiempi kirjoitti, elämässä vain tapahtuu asioita, vaikka ei saisi eikä pitäisi. Ja joku syyhän on siihen, että suhde loppui ja/tai eivät rakastelleet. Ja veikkaan suurta syyllisyyttä syyksi.
ohis
Kerrotko ystävälle/miehelle jokaisen ystäväsi/tuttavasi? Minä en! Mieheni ei tunne puoliakaan ystävistäni, miehiä ja naisia löytyy. Myös niin että tunnen ystvien puoliisot ja voin sanoa olevani kaveri heille. miehen vaimon kaverin jopa ystävä
Teillä siis on normaalia käytöstä ystävien puolisoiden kesken tavata kertomatta muille ja pussailla?
Omituista, sanoisin. Meillä homma menee niin, että kahvittelusta mainitaan siinä missä muistakin menoista eikä kyllä vielä tähän mennessä olla pussailemaan eksytty. Mutta me kai sitten ollaan jotenkin takakireitä.
jos olisivat vain tekstanneet ja soitelleet, salaa puolisoilta?
Ihastumisia tulee ja menee jokaiselle ihmiselle, itsekin saatat löytää itsesi tuollaisesta tilanteesta ja silloin tarvitaan armollisuutta sekä itseä kohtaan että ulkopuolisten taholta. Elämä opettaa.
ohis
Sinä siis pussailet kaikkia (miespuolisia) ystäviäsi, eikä siinä ole sinun mielestäsi mitään ihmeellistä?
No, meitä on moneksi...
Loppuelämäni olisin ainakin epäluuloinen näiden kahden tunteista ja miettisin, vieläkö ovat ihastuneita tai pitävätkö yhteyttä...
Molempia et voi elämässäsi enää pitää, vaikka kuinka anteeksiantavainen olisit.
Sinun on annettava anteeksi molemmille, mutta helpompi olisi antaa anteeksi ystävälle. Hän kun ei ole koskaan luvannut minulle mitään, mutta mies on luvannut.
Anteeksianto ei tarkoita, että sinun pitää olla jatkossa yhteydessä ko. henkilön kanssa. Anteeksianto on irtipäästämistä, sitä, että pääsee itse elämässä eteenpäin.