Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajuttomia pesuaineitä käyttävät: haisevatko hajustetut pesuaineet hyvältä?

Vierailija
01.11.2014 |

Joku voi pitää kysymystä outona, mutta varmasti on niitäkin, jotka käyttävät hajuttomia pyykinpesuaineita perheenjäsenten tai vaikkapa työn takia. 

Itse käytän hajusteettomia pyykinpesuaineta ja mun nenään hajustetut pyykki- ja huuhteluaineet haisevat pahalta.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 18:24"]

Alapeukuttajia kismittää, että kaikki eivä tykkääkään heidän hajustaan :D

[/quote]

En ole alapeukuttaja, mutta kylläpä todella mietin ostavani ensi kerralla hajustamatonta ainetta. Tähän asti menty violetti Ariel + sininen Comfort -linjalla. Olen vimeaikoina alkanut miettimään, että hajujen kaikkinainen kakofonia ei ehkä olekaan kiva, kun vaatteiden hajun päälle tällää vielä suihkusaippuan, shampoon, dödön, hiusmuotoilutuotteet, ehkä hajuveden (ensi kerralla tähän mökkiin tulee myös hajusteeton lakka, jos se vaan toimii)..

Mikä olisi hyvä aine? Mielummin jauhemainen.

[/quote]

Hyvähyvä!!! Hienoa että ihmiset alkaa ajatella tätä asiaa.

Miettikääpä ihan oikeasti, että tuoksuvatko ihmiset esim. Milanossa tai Pariisissa kaupungilla kulkiessaan Bio Luvilille vai ehkä ennem

No se Chanel 5 vasta hirveällä haiseekin! Voimakas, raskas, tunkkainen haju, joka takuuvarmasti aiheuttaa hajuherkälle päänsäryn ja pahan olon. Niinkuin muutkin hajuvedet. Itselleni myös allergisia oireita, mm.nenä kirvelee, menee tukkoon, aivastuttaa, yskittää ym. Hajustetuista pyykinpesuaineista ei minulle näitä oireita tule, vaikka itse käytänkin hajusteettimia, kun iho ei kestä hajustettuja.

Vierailija
62/62 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotkut mutta en siedä voimakkaita hajuja. Ostin paidan facen kirppisryhmästä. Voi helvetti miten voimakas haju siinä on. En pysty käyttämään sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi