Olen pirttihirmu vaimo ja nimen valinta lapselle on ONGELMA
Olen luonteeltani tosi jäärä ja myönnän olevani pirttihirmu. Olen valinnut meille autot ja niiden värit, valitsen suurimmaksi osaksi miehen vaatteet (koska minulla on parempi maku :D) ja olinpa vielä tiukkana että en vaihda sukunimeäni ja lapsemme kastetaan nimelleni, ja mieskin lopulta otti sukunimeni.
Nyt meille on syntynyt esikoinen, ja minä olen jo teininä löytänyt suosikkinimeni. Minulla on tietty nimi, jonka HALUAN laittaa lapselle nimeksi, koska rakastan kyseistä nimeä niin paljon ja se maailman kaunein nimi. Mies kuitenkin ehdottelee jotain ihan älyttömiä nimiä ja sanoin että suostun kyllä johonkin variaatioon toiseksi nimeksi hänen ehdotuksistaan. Miten voisin oppia vähän myötämielisemmäksi etten olisi niin horror-vaimo? :D
Kommentit (2)
Tottelemaan? Jos vastaat kyllä, niin ole tyytyväinen.
Jos tarvitset johonkin muuhunkin, niin kohtele häntä sen arvoisena. Ei siinä mitään opettelua tarvita. Respektiä kehään, kai se miehesikin on aikuinen eikä mikään holhottava lapsi.
Jos ajattelit pitää parisuhteesi, anna miehellesi edes se ilo, että valitsee edes lapsenne nimen. Voi herrajeesus taas.