Tarvitsen taas ajatuksianne ja apuanne
Olen vähän aikaa sitten palannut yhteen poikaystäväni kanssa, josta erosin talvella. Tässä välissä mulla oli 3 kuukauden suhde toiseen mieheen. Toinen mies oli syy eroomme.
Itse olen vähän varovainen, mutta poikaystäväni haluaisi muuttaa jo nyt luokseni asumaan. Hän haluaa jatkaa siitä, mihin jäimme, eikä kanna kaunaa erosta, vaikka hitusen mustasukkainen onkin (ei liikaa). Minuun se erossa vietetty aika vaikutti varmaan enemmän. En halua ottaa riskiä, että epäonnistun tässä, missään suhteessa. En halua hätiköidä enkä antaa onneni mennä ohitse.
Miten neuvoisit mua? Mitä minun pitää selvittää ennen yhteen muuttoa? Miltä minusta kuuluisi tuntua? Saanko olla epävarma ja ottaa silti askelen eteenpäin?
Kommentit (45)
Tulisitko kommentoimaan tänne?:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1649593/tapaan_miehe…
Tosin aloituksessa keskityin täysin asiaan. Joku kysyi, minä vastasin. Miksi en olisi vastannut?
Ystäviäkin on useita. Heidän neuvonsa vain ovat tätä linjaa: "Nauti sinkkuudesta, kun voit/ muuttakaa yhteen ja erotkaa, jos ei tunnu hyvältä/ kokeile yhteenmuuttoa / seuraa sydäntäsi jne. Halusin "aikuisia" mielipiteitä minua kokeneemmilta.ap
Vai haluatko olla joku "palstajulkkis"?
Eikö ne vaihtoehdot ole aika pitkälti juuri nämä
A) nauti sinkkuudesta
b) muuttakaa yhteen
c) jatkakaa niinkuin nytkin jonkin aikaa
Mitä muita vatsuaksi kuvittelet täältä saavasi?
Vai katotko että kun 100 ihmistä on vastannut, niin lasket mikä vaihtoehdoista sai eniten kannatusta ja menet sen mukaan?
Onko Mickellä lapsia?
Minkäikäisiä?
Onko sillä moottoripyörä?
Käykö paljon ulkomailla työmatkoilla?
löydät hyviä ystäviä, joiden seura korvaa tämän jatkokertomus-harrastuksesi. Tuntuu varmasti jännältä vatsassa kun avaat ketjun, tavallaan huumetta sinulle. Siksikin, riippuvuuteen taipuvan luonteesi takia irtiotto nettimaailmasta olisi terveellistä. Kaikkea hyvää Ap.
Nude ei sovi väreihini, joten en ole hankkinut sellaisia kenkiä. Vähän mietityttää, viitsinkö ostaa pinkkejä kenkiä yhtä mekkoa varten. Musta taas on aika kova väri.
Olipas kiva törmätä sinuun taas täällä! :) Minä olen siis se "reissulainen" :D
Kiva että olet vakiintumassa. Jos sinusta tuntuu siltä ettet halua mennä liian lujaa söpöläisesi kanssa, niin pidä tilanne ennallaan. Katsotte sitten myöhemmin uudestaan.
Tajusin myös heti aloituksesta, että olet sinä.
Kuullaan. :)
ja siksi välttelin avaamasta tätä ketjua. Ihan oikeesti alkaa tympimään tämä spämmääminen näillä sun ihmissuhdesekoiluillasi. Kannatan myös että kirjoitat nimimerkillä niin avaa sitten kuka enää jaksaa jauhaa yhden naisen miesasioista.
Aika rassukan kuvan annat itsestäsi ja samalla jotenkin narsistisen. Sinä ja sun miessekoilut sitä ja tätä, plääh. Ja joo, en olis avannut jos olisin ollut varma että olet sinä. Ärsyttää vaan jatkuvasti todeta kun avaa jonkun ketjun että se on taas tää sama epästabiili tyttöraasu täällä jauhamassa itsestään.
Ei teillä ole mikään kiire edetä suhteessa tollasta vauhtia. Jos poikaystävä haluaa tietää siitä välisuhteesta niin olisin avoin ja kertoisin kaiken, saatte rehellisen perustan teidän suhteelle - siitä on hyvä lähteä rakentamaan.
Älä satuta sitä sun poikaystävää enää! jos et ole varma niin älä etene suhteessa pidemmälle. Jätätkö taas poikakaverisi jos joku komea mies "vie jalat alta"? Sitoutuminen on nimittäin vakava asia, sun täytyy osata huomioida se toinenkin osapuoli eikä ajatella vaan omaa napaasi.
Se on aika oleellista miehessä, jonka kanssa jakaa elämänsä.
Olen vähän aikaa sitten palannut yhteen poikaystäväni kanssa, josta erosin talvella. Tässä välissä mulla oli 3 kuukauden suhde toiseen mieheen. Toinen mies oli syy eroomme.
Itse olen vähän varovainen, mutta poikaystäväni haluaisi muuttaa jo nyt luokseni asumaan. Hän haluaa jatkaa siitä, mihin jäimme, eikä kanna kaunaa erosta, vaikka hitusen mustasukkainen onkin (ei liikaa). Minuun se erossa vietetty aika vaikutti varmaan enemmän. En halua ottaa riskiä, että epäonnistun tässä, missään suhteessa. En halua hätiköidä enkä antaa onneni mennä ohitse.
Miten neuvoisit mua? Mitä minun pitää selvittää ennen yhteen muuttoa? Miltä minusta kuuluisi tuntua? Saanko olla epävarma ja ottaa silti askelen eteenpäin?
Mielipiteeni: ota iisisti. Olet jo kahdesti syöksynyt pää edellä ja saanut vain kolhuja.
Kuuntele vaistojasi. Mikä kiire miehellä on päästä samaan pisteeseen kuin ennen? Ei käy. Jos jatkatte samasta mihin jäitte, olette pian samassa pisteessä jossa suhde loppui.
Mielestäni mitään ei voi menettää odottamalla, kokeilemalla ja katsomalla. Asukaa erillään, deittailkaa. Etsikää ne tavat olla yhdessä, puhukaa kaikki selväksi, sopikaa mitä kumpikin suhteelta tahtoo. Anna tuolle kehitykselle vähintään puoli vuotta.
Jos mies ei voi antaa sinulle ja ajatuksillesi edes puolta vuotta, niin mitä se kertoo hänestä? Hän ryntäilee eikä jää koskaan ajattelemaan. Jos hän päättää hakea jotain muuta: tuolloin et menetä mitään.
Pidä pääsi. Ole fiksu ja aikuinen ja ajattele omat tarpeesi ja toiveesi valmiiksi. =)
sinä käyt vieraissa ja hän huolii vielä takasin. Noh, eiköhän ole hänkin eronne aikana uittanut mulkkuaan monessa lävessä, varo ettei tuo tautia kostoksi sulle.
Meillä on nyt sellainen tilanne, että poikaystävä viettää yöt luonani eli käytännössä asuu asunnossani. Se on kuitenkin vähän eri asia, kun hänellä on se oma osoite. Hänen mielestään me olemme samassa pisteessä kuin ennen, jos annan niin olla, mutta mä olen vähän eri mieltä. Olen ainakin jonkin verran eri ihminen, kuin ennen eroamme. Minusta tuntuu hyvältä olla taas yhdessä, ja se, mikä ennen tuntui tylsältä, tuntuu nyt turvalliselta ja mukavalta. Poikaystäväni mielestä hän jäi odottamaan ja minä palasin, vaikka olihan hänellä jonkinlainen tyttöystäväntekele (on-off-deittailua) ja ihan varmasti muitakin seuralaisia.
ap
Olen vähän aikaa sitten palannut yhteen poikaystäväni kanssa, josta erosin talvella. Tässä välissä mulla oli 3 kuukauden suhde toiseen mieheen. Toinen mies oli syy eroomme. Itse olen vähän varovainen, mutta poikaystäväni haluaisi muuttaa jo nyt luokseni asumaan. Hän haluaa jatkaa siitä, mihin jäimme, eikä kanna kaunaa erosta, vaikka hitusen mustasukkainen onkin (ei liikaa). Minuun se erossa vietetty aika vaikutti varmaan enemmän. En halua ottaa riskiä, että epäonnistun tässä, missään suhteessa. En halua hätiköidä enkä antaa onneni mennä ohitse. Miten neuvoisit mua? Mitä minun pitää selvittää ennen yhteen muuttoa? Miltä minusta kuuluisi tuntua? Saanko olla epävarma ja ottaa silti askelen eteenpäin?
Mielipiteeni: ota iisisti. Olet jo kahdesti syöksynyt pää edellä ja saanut vain kolhuja. Kuuntele vaistojasi. Mikä kiire miehellä on päästä samaan pisteeseen kuin ennen? Ei käy. Jos jatkatte samasta mihin jäitte, olette pian samassa pisteessä jossa suhde loppui. Mielestäni mitään ei voi menettää odottamalla, kokeilemalla ja katsomalla. Asukaa erillään, deittailkaa. Etsikää ne tavat olla yhdessä, puhukaa kaikki selväksi, sopikaa mitä kumpikin suhteelta tahtoo. Anna tuolle kehitykselle vähintään puoli vuotta. Jos mies ei voi antaa sinulle ja ajatuksillesi edes puolta vuotta, niin mitä se kertoo hänestä? Hän ryntäilee eikä jää koskaan ajattelemaan. Jos hän päättää hakea jotain muuta: tuolloin et menetä mitään. Pidä pääsi. Ole fiksu ja aikuinen ja ajattele omat tarpeesi ja toiveesi valmiiksi. =)
Hänen aloitteestaan me palasimme yhteen, mistä mä olen tietysti tosi iloinen.
ap
sinä käyt vieraissa ja hän huolii vielä takasin. Noh, eiköhän ole hänkin eronne aikana uittanut mulkkuaan monessa lävessä, varo ettei tuo tautia kostoksi sulle.
Meillä on nyt sellainen tilanne, että poikaystävä viettää yöt luonani eli käytännössä asuu asunnossani. Se on kuitenkin vähän eri asia, kun hänellä on se oma osoite. Hänen mielestään me olemme samassa pisteessä kuin ennen, jos annan niin olla, mutta mä olen vähän eri mieltä. Olen ainakin jonkin verran eri ihminen, kuin ennen eroamme. Minusta tuntuu hyvältä olla taas yhdessä, ja se, mikä ennen tuntui tylsältä, tuntuu nyt turvalliselta ja mukavalta. Poikaystäväni mielestä hän jäi odottamaan ja minä palasin, vaikka olihan hänellä jonkinlainen tyttöystäväntekele (on-off-deittailua) ja ihan varmasti muitakin seuralaisia.
ap
Olen vähän aikaa sitten palannut yhteen poikaystäväni kanssa, josta erosin talvella. Tässä välissä mulla oli 3 kuukauden suhde toiseen mieheen. Toinen mies oli syy eroomme. Itse olen vähän varovainen, mutta poikaystäväni haluaisi muuttaa jo nyt luokseni asumaan. Hän haluaa jatkaa siitä, mihin jäimme, eikä kanna kaunaa erosta, vaikka hitusen mustasukkainen onkin (ei liikaa). Minuun se erossa vietetty aika vaikutti varmaan enemmän. En halua ottaa riskiä, että epäonnistun tässä, missään suhteessa. En halua hätiköidä enkä antaa onneni mennä ohitse. Miten neuvoisit mua? Mitä minun pitää selvittää ennen yhteen muuttoa? Miltä minusta kuuluisi tuntua? Saanko olla epävarma ja ottaa silti askelen eteenpäin?
Mielipiteeni: ota iisisti. Olet jo kahdesti syöksynyt pää edellä ja saanut vain kolhuja. Kuuntele vaistojasi. Mikä kiire miehellä on päästä samaan pisteeseen kuin ennen? Ei käy. Jos jatkatte samasta mihin jäitte, olette pian samassa pisteessä jossa suhde loppui. Mielestäni mitään ei voi menettää odottamalla, kokeilemalla ja katsomalla. Asukaa erillään, deittailkaa. Etsikää ne tavat olla yhdessä, puhukaa kaikki selväksi, sopikaa mitä kumpikin suhteelta tahtoo. Anna tuolle kehitykselle vähintään puoli vuotta. Jos mies ei voi antaa sinulle ja ajatuksillesi edes puolta vuotta, niin mitä se kertoo hänestä? Hän ryntäilee eikä jää koskaan ajattelemaan. Jos hän päättää hakea jotain muuta: tuolloin et menetä mitään. Pidä pääsi. Ole fiksu ja aikuinen ja ajattele omat tarpeesi ja toiveesi valmiiksi. =)
ja sitten epäonnistuit sen tyypin kanssa joka oli syy eroonne. Kahdesti siis.
Ei kiirettä. Sinun täytyy olla varma ja sitoutua ihan oikeasti, jos meinaat viedä suhteen taas pidemmälle. Oletko varma, että tahdot olla miehen kanssa koko ikäsi? Tai ainakin seuraavat 10 vuotta? Jos et ole, niin älä hosu.
joitä yritän olla kertomatta. Lomareissullamme poikaporukan hän sai pikkuriikkisen mustasukkaisuuskohtauksen yhden toisen kaverin vuoksi (jonka tunnen jo lapsuudestani ja yhteisistä teinikokemuksistamme), mutta se selvitettiin ja kaikki olimme taas yhtä iloista perhettä.
ap
Se on aika oleellista miehessä, jonka kanssa jakaa elämänsä.
Tosin mielestäni epäonnistuin vain tämän poikaystävän kanssa, koska se välisuhde ei olisikaan voinut onnistua. Pelkkä moka koko mies.
Mä luulen, uskon!, että haluan olla tämän miehen kanssa pitkään, loppuelämäni. Myös mun perheeni on tyytyväinen tästä reunionista. Mutta silti mietityttää.
ap
ja sitten epäonnistuit sen tyypin kanssa joka oli syy eroonne. Kahdesti siis.
Ei kiirettä. Sinun täytyy olla varma ja sitoutua ihan oikeasti, jos meinaat viedä suhteen taas pidemmälle. Oletko varma, että tahdot olla miehen kanssa koko ikäsi? Tai ainakin seuraavat 10 vuotta? Jos et ole, niin älä hosu
AV:n viimeinen neitsyt ja siveydensipuli taas äänessä.Nykyaikana harvalla on vain yksi seksisuhde elämän aikana.
Voisko olla että poikaystävä haluaa päihittää miehen jonka kanssa olit. Jos hän siksi kyselee yksityiskohtia suhteesta. Seksistäkö siis kyselee?
se samainen neitokainen, joka oli suhteessa siihen naimisissa olevaan mieheen ja sitten tapahtui kaikkea ikävää?
Jotenkin mulle tuli se nyt mieleen tästä...
minkä väriset kengät laitan punaisen tai vaaleanpunaisen mekon kanssa?