Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen taas ajatuksianne ja apuanne

Vierailija
06.07.2012 |

Olen vähän aikaa sitten palannut yhteen poikaystäväni kanssa, josta erosin talvella. Tässä välissä mulla oli 3 kuukauden suhde toiseen mieheen. Toinen mies oli syy eroomme.

Itse olen vähän varovainen, mutta poikaystäväni haluaisi muuttaa jo nyt luokseni asumaan. Hän haluaa jatkaa siitä, mihin jäimme, eikä kanna kaunaa erosta, vaikka hitusen mustasukkainen onkin (ei liikaa). Minuun se erossa vietetty aika vaikutti varmaan enemmän. En halua ottaa riskiä, että epäonnistun tässä, missään suhteessa. En halua hätiköidä enkä antaa onneni mennä ohitse.

Miten neuvoisit mua? Mitä minun pitää selvittää ennen yhteen muuttoa? Miltä minusta kuuluisi tuntua? Saanko olla epävarma ja ottaa silti askelen eteenpäin?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei meitä ole useita.

ap

se samainen neitokainen, joka oli suhteessa siihen naimisissa olevaan mieheen ja sitten tapahtui kaikkea ikävää? Jotenkin mulle tuli se nyt mieleen tästä...

Vierailija
42/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja moi taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt briiffaus kiitos.

Vierailija
44/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Voisko olla että poikaystävä haluaa päihittää miehen jonka kanssa olit. Jos hän siksi kyselee yksityiskohtia suhteesta. Seksistäkö siis kyselee?

Vierailija
45/45 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä