Hauskat kotivideot; millaiset videot eivät ole mielestäsi hauskoja?
Mua jotenkin säälittää monet videot, joissa pieni lapsi/eläin on selvästi hädissään tai pulassa, ja kuvaaja vaan naureskelee että onpas hauskaa. En ole mielestäni mitenkään yliherkkä, mut en mä vaan nauraisi jos lapseni olisi aidosti pulassa tai säikähtänyt.
Toinen, mikä ihmetyttää, on noi koirien murinavideot. Näkee että koira tekee kaikkensa ettei purisi ihmistä, ja ihminen tahallaan siitä ärsyttää koiraa lisää. Niissä on tosi ikävä tunnelma, eikä oikein tiedä että odottaako se omistaja, että koiran hermo pettää että saa hyvän syyn pieksää sen koiran (näitäkin omistajia on), vai onko omistaja niin tyhmä ettei tajua hankkivansa ikävyyksiä.
Kommentit (13)
just joku oikeesti hätääntyy tai jotain sattuu,en vaan voi ymmärtää mitä hauskaa siinä on,jos tyyliin joku saa pallosta munilleen :/
kuulemma niitä videoita ei näytetä, joissa ihmisiin oikeasti on sattunut, mut epäilen. Ihan varmasti tulee jotain vammoja noista tippumisista ja kaatuilemisista.
ei hauskat kotivideot naurata yhtään. Mies ja lapset nauraa, minä en.
Mua ei naurata yhtään, kun joku lähtee ajamaan jyrkkää rinnettä alas jollain temnppupyörällä ja, kas kummaa lentää päin puuta ja lentää 20 metriä ilmassa jonnekin.
Ei naurata myöskään pelotteluvideot, laitetaan jotkut naamarit päähän ja pelästyteeän lapsi vaikka puolikuoliaaksi.
Ei, en keksi mitään aihetta joka naurattaisi mua oikeesti niissä.
olen ihmetellyt etta miksi se naurattaisi??
Sellaiset joissa lasta sattuu. Ei vaan naurata, ei sitten millään.
ei hauskat kotivideot naurata yhtään. Mies ja lapset nauraa, minä en.
Mua ei naurata yhtään, kun joku lähtee ajamaan jyrkkää rinnettä alas jollain temnppupyörällä ja, kas kummaa lentää päin puuta ja lentää 20 metriä ilmassa jonnekin.
Ei naurata myöskään pelotteluvideot, laitetaan jotkut naamarit päähän ja pelästyteeän lapsi vaikka puolikuoliaaksi.
Ei, en keksi mitään aihetta joka naurattaisi mua oikeesti niissä.
Johan oli vuodatus. Toivottavasti ei koskaan katsota samaan aikaan hauskoja kotivideoita, kun ei sua mikään naurata. :D
Mutta kiitos, mua nauratti sun viestis :)
ei koskaan naurata videot tai kuvat joissa on jonkun lapsi/lapsia.
Vaikka olen itsekin äiti niin lasten videot,esitykset yms.on pelkästään noloja.
jotakuta oikeasti sattuu. Ja toisaalta sellaiset, joissa idea on "pikkulapsi ruokailee sottaisesti - mössöä pitkin naamaa, hahhahhauskaa".
on paljon bulldogeja, joita on kuvattu kun on niin "hauskaa" kun ne kuorsaavat kun eivät reppanat saa henkeä vammaiseksi jalostetulla kuonollaan. Siinä ei ole mitään hauskaa, se on eläinrääkkäystä.
Siis lähinnähän niissä on koiria tai kissoja.
Ei naurata tippaakaan, koskaan. En pidä eläimistä yhtään, eikä ne voi tehdä mitään, mikä olisi minusta hassua, naurattavaa tai kiinnostavaa.
Ehkä joku eläintarhan erikoisempi eläin, kuten apina tai norsu, saisi minut hymyilemään jostain syystä, mutta ei nämä tylsääkin tylsemmät hyllystä putoilevat kissat tai murisevat, kuorsaavat tai laulavat rakit. Yäk.
lapsia tai eläimiä kiusataan/säikytellään ja nauretaan vaan. Ja onhan niitäkin joissa lapsi esim putoaa/kaatuu ikävän näköisesti ja kuvaaja nauraa!
En myöskään voi nauraa viedoille, joissa on selkeää eläinten häiriökäyttäytymistä. Se saattaa näyttää hauskalta idiootin silmissä, mutta asiaan yhtään perehtynyt näkee, ettei eläimellä ole kaikki hyvin. Juurikin nämä murisevat koirat ja puolelta toiselle heijaavat ns. 'kutovat' hevoset...
myös lavastetut (hah-hah) jutut sekä jutut, joissa esimerkiksi lapsi alkaa kaataa maitoa pöydälle ja vanhempi vain jatkaa kuvaamista eikä puutu asiaan (vielä pahempi, jos lapsi on ilmiselvästi satuttamassa kohta itseään ja vanhempi mieluummin hankkii hauskan kotivideon kuin estää lasta satuttamasta itseään).
Mutta monille videoille kuitenkin nauran niin, että nolottaa...
Oisko yhtä hauskaa jos mailalla lyötäisiin naisen nivusiin? Miksei sellaisia ole koskaan?