Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin kannattaa aikaisintaan mennä alkuraskauden ultraan yksityiselle?

Vierailija
06.07.2012 |

Haluaisin varmistua ettei ole kohdunulkoinen,tuulimuna tms.Kai siellä jotain näkyy jos rv8 on täynnä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun se lapsi on syntynyt, niin se rahanmeno kasvaa pikkuhiljaa sitä tahtia, että satanen ei tunnu enää ollenkaan isolta rahalta. :)

Jotkut pistää ton satasen bensaan että saavat ajella ympäriinsä, jotkut pistää satasen baari-iltaan ja jotkut pistää sen siihen että näkevät, että se pieni ihmisenalku on hengissä. Ihan omia valintoja kaikki.

Tuo oli hyvä ja niin totta. ensin ajattelin että en mene mutta kyllä olen tullut siihen tulokseen et täytyy saada jo tietää.

Vierailija
2/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ton varhaisultran ihan ilmaseksikin jos yleiselle puolelle menee. Ku osaa vaan neuvolasta vaatia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varhaisultra maksaa julkisellakin puolella, np ja rakenne on ilmaisia. Tai sit muistan aina väärin!
Itse pääsin siksi, etten pystynyt sanomaan koska on viimeksi ollut kuukautiset eikä näin ollen pystytty määrittämään raskauden kestoa. Olihan se ihanaa nähdä se pieni möykky ja kuulla syke, np-ultraan olisi joutunut odottamaan vielä kuukauden!

Vierailija
4/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty alkuraskauden ultra jokaisessa kolmessa raskaudessa. Ensimmäinen rv6+5, toisessa rv6+4 ja kolmannessa rv6+1. Kaikissa näkyi syke. Eli rv8 jos on täynnä niin hyvin näkyy.

Vierailija
5/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis vasta rv5 ja mietin tässä milloin varaisin ajan..ap

Vierailija
6/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina 6+.

t.kolmen äiti

8+ näkyy jo vauva joka heiluttelee jäseniään :)

Vierailija
7/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin rv 6+3. Ei näkynyt sykettä ja tästä seurasi melkein kahden viikon epävarmuus ja piina, kunnes rv 8+1 uusintaultrassa näkyi syke.

Vierailija
8/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan odotella rv7 päättymistä ja mennä vasta sitten :) ap

Vierailija
9/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ei kannata mennä, koska tulos on silloin epävarma.

Vierailija
10/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suosittelevat vähintään rv 7+0 sitä varhaisultraa, koska muuten voi olla epävarmaa että onko kohdussa elämää vai ei. Mä menin rv 8+0 (kiekon mukaan laskettuna) ja ruudulla näkyi pieni katkarapu, jonka sydän sykki hurjasti ja vastasi viikkoja 7+5. :) Tuolla se katkarapu nyt nukkuu sängyssään. :D

Vierailija
11/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöityshoidoissa oleville tehdään eka ultra rv7 aikana yleensä.

Vierailija
12/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin näkyi kaikki, sydän sykki ja kohdun koosta ja lapsiveden määrästä ultraaja sanoi, että keskenmenon riskiä ei ainakaan niiden perusteella näy. Oli niin hyvä fiilis nähdä se pienen ihmisen sydämen syke siellä monitorissa ja vähän rentoutua, ei pelottanut keskenmeno enää sen jälkeen.

Vierailija
13/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua maksaa toista sataa että näkee jonkun pläntin ruudulla kun saman voi nähdä np-ultrassa.

Vierailija
14/14 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun se lapsi on syntynyt, niin se rahanmeno kasvaa pikkuhiljaa sitä tahtia, että satanen ei tunnu enää ollenkaan isolta rahalta. :)

Jotkut pistää ton satasen bensaan että saavat ajella ympäriinsä, jotkut pistää satasen baari-iltaan ja jotkut pistää sen siihen että näkevät, että se pieni ihmisenalku on hengissä. Ihan omia valintoja kaikki.