Jos laihduttaisit 10 kg, paljonko painaisit?
Kommentit (45)
Nykyiseen painoon olen ihan tyytyväinen :)
Hidas kevennys on koko ajan menossa, mutta en nyt välttämättä ihan noin alas halua painoani saada, vaikkei pituuttakaan kovin paljoa ole. Sellainen 7 - 8 kilon vähennys nykyiseen on sellainen salainen haave ja se olisi tuttu lukema menneiltä vuosilta.
45kg
en olisi tyytyväinen vaan liian laiha
t. 170cm pitkä av-mamma
ja olisin haltioissani (olen 158cm "pitkä")
olisi 49 kiloa enkä todellakaan olisi tyytyväinen. Kun sairauden jälkeen olen vihdoin saanut painoni nousemaan suurinpiirtein terveisiin lukemiin. 169 senttinen.
Olisin tyytyväinen. Olen kymmenen vuotta laihduttanut, mutta koskaan paino ei mene alle 68kg. Yleensä paino on 69-70kg, mutta nyt olen lääkärin määräämässä kävelykiellossa, niin on tullut pari kiloa lisää, kun ei oikein voi harrastaa liikuntaa. Olen 162cm pitkä.
vielä tyytyväisempi jos painaisin 65kg
t.166cm
En todella olisi tyytyväinen, se olisi 165 cm pitkälle ihan liian vähän.
Ja olisin luuviulu (siitäkin huolimatta, että moni pituiseni painaa tuon verran olematta luuviulu). Riittäis kun tippuis 1-3 kg
47 :/ Olisin vain kilon alipainoinen, mutta nyt oon 19. viikolla raskaana.
En tykkäisi, olisin liian laiha (167cm).
olisin ihan liian laiha, vaikka pituutta ei ole kuin 165 cm.
Olisin tyytyväinen, tavoitteeni on tällä hetkellä 48 kg. Pituutta 163
ja en todellakaan olisi vielä tyytyväinen.
171cm ,60kg.
Niin ja tarkennusta, pari kiloa saisi tulla lisää. Olen kai poikkeava nainen, kun haluan myös pehmeyttä kroppaan. Harrastan punttia, joten siksi näin.
kait jotain 55kg. Nykypainosta ei ole tarkkaa tietoa, en ole käynyt vaa´alla pariin vuoteen.
Minulle liian vähän. Olen painanut tuon verran joskus aikoinaan ja olin kyllä kauhea luuviulu.
Pituutta 169cm.
ja se olis kyllä liian vähän 174cm pitkälle naiselle minun mielestäni. Mutta 4-5kg vähemmän painaisin ihan mielelläni. :-)
en haluasi painaa noin vähän..olisin tikku. pituutta 150cm
sitä paitsi olen nyt raskaanakin että en senkään vuoksi haluaisi.
Pituuteni on 171 cm.