Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmästyksekseni tulin raskaaksi "omin toimin", nyt huono omatunto ja tekis mieli kertoa miehelle

Vierailija
07.08.2012 |

Meillä tilanne, että mies ei ole vielä ollut valmis lapseen, mutta sanoi,ettei vahinko haittaa, "ehkäisynä" ollut jo pari vuotta keskeytetty yhdyntä, enkä ole tullut raskaaksi vaikka olen toivonut. Luin sitten netistä jonkun höpsön "ohjeen", missä käskettiin truutata ruiskulla masulle ruiskitut siemenet itse sisälleen ovisaikaan.. Ikäänkuin vitsillä tein sen, hetkeäkään en uskonut oikeesti raskautuvani, mutta nythän se plussa pärähti! Mies otti asian hyvin, ja uskoo, että tämä vaava on nyt "meille tarkoitettu".. Mulla kamala olo, luottaa muhun, haluisin kertoa mitä tein, mutta pelottaa :(

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se siitä

Vierailija
2/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä muuten ois raskaaksi tullut. Etkä voi edes tietää tulitko tosta ruiskujutusta raskaaksi, vai pettikö keskeytetty muuten. Älä kerro. Onnea odotukseen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä mies ei ole tippaakaan innostunut ajatuksesta. Luulee, ettei touhutipoista voi tulla raskaaksi. Olen tyytyväisenä antanut hänen pitää tämän uskomuksensa.

Vielä ei ole moraali antanut periksi tehdä samaa temppua kuin ap.

Vierailija
4/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jouduin odottamaan 2 vuotta että sain miehen tekemään lapsen kanssani ja myönnän että meinasi välillä käydä henkisen terveyden päälle. Keskeytetty ei ole siinä mielessä järkevä ehkäisy, että vauvahaave pysyy mielessä koko ajan.

Odottakaa että mies lämpeää asialle, niin hänkin saa mahdollisuuden olla isä halutessaan eikä pakotettuna. Ja suhteenne kestää paremmin yhdessä tehdyn lapsen.

Vierailija
5/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin välittömästi jos tuolla tavalla luottamukseni pettäisitte.

t. mies

Vierailija
6/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä nyt menee? Kuinka kauan siittiöt säilyvät siinä mahalla? Kuinka pian ne tuupattiin sisuksiin? Jotenkin tuntuu että vahinko on tapahtunut muuten.

Vierailija
7/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mies

Toki ap:n tapauksessa hän on voinut tulla raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä huolimatta, sehän on käytännössä arpapeliä. Mutta että menee spermoja ruikkimaan ihan omin toimin, niin sanotusti...juu ei, en vain voi ymmärtää moista toimintaa.

Vierailija
8/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ainoana kiertona, kun mies päätti roiskaista sisälle, niin mieldän pikkuinen sai alkunsa.

Ymmärrän, että sulla on huono omatunto asiasta. Itsekin vauvakuumeessa pohdin vastaavaa, mutta en kuitenkaan tehnyt sitä, koska mun mielestä miehelläkin on oikeus päättää isyydestään.

Paha mennä sanomaan, että pitääkö kertoa vai ei, mutta ehkä itse kuitenkin olisin rehellisyyden kannalla. Itse olet pelannut kieroa peliä, joten sinun on myös siitä kannettava vastuu ja seuraukset.

Onnea plussastasi, toivottavasti pieni pysyy matkassa!

Vierailija
9/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mies

Ei millään pahalla... en mitenkään puolustele näitä salatemppuilijoita, mutta mielestäni olis sunkin turha vinkua, jos "ehkäisynä" olis keskeytetty, ja kumppani olisi raskaana. Eli jos raskaus on ehdoton ei, niin silloin kannattaa huolehtia ehkäisystäkin kunnolla.

Vierailija
10/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jouduin odottamaan 2 vuotta että sain miehen tekemään lapsen kanssani ja myönnän että meinasi välillä käydä henkisen terveyden päälle. Keskeytetty ei ole siinä mielessä järkevä ehkäisy, että vauvahaave pysyy mielessä koko ajan.

Odottakaa että mies lämpeää asialle, niin hänkin saa mahdollisuuden olla isä halutessaan eikä pakotettuna. Ja suhteenne kestää paremmin yhdessä tehdyn lapsen.

Kaunis ajatus, mutta kun ikää tulee nopeammin kuin miehelle älyä, niin ei hirveästi naurata. Olen koittanut jutella asiasta asiallisesti, unohtaa ja olla puhumatta asiasta monta kuukautta, jankata, ja itkeä, eikä mikään mene jakeluun. Mies sanoo aina, että sitten joskus. Hyvähän sen on sanoa, kun voi odotella suunnilleen hautaan asti! Minä en.

Joten jos sulla on muita hyviä vinkkejä, kuin lopettaa keskeytetty yhdyntä, niin kerro ihmeessä. Sinänsä tuo oli ihan hyvä ohje, koska joka kerta toivo elää menkkojen alkuun asti ja niiden alkaessa on puolihulluus päällä.

t. nro 4

Vierailija
11/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin -tuun se sikiö nyt pitäisi tunkea?

Oikeasti, ei tarvitse kertoa. Mies on ottanut tietoisen riskin lähtemällä keskeytettyyn yhdyntään. Että ei se ihan totaalisen kammoinen sitä perheenlisää vastaan koe.

Ja se on sentään isä, sä et hakenut siementä muualta.

Ynnä. Vuoden päästä sillä ei ole väliä, miten lapsenne sai alkunsa.

Vierailija
12/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä nyt menee? Kuinka kauan siittiöt säilyvät siinä mahalla? Kuinka pian ne tuupattiin sisuksiin? Jotenkin tuntuu että vahinko on tapahtunut muuten.

Nyt vaan niin toivon, että tää raskaus ei ois seurausta siitä :( Me on oltu keskeytetyllä jo kesäkuusta -10 lähtien, eikä ole tärpännyt aiemmin, joten siks uskon että tämä nyt sit toimi. Voi itku nyt kuitenkin, vaikka just tätähän mä toivoin :( ap

Vierailija
13/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei olis pitänyt tehdä noin alun perin, mutta jos nyt kerrot, niin mies ei enää luota suhun. Eli pidät suun supussa ja itsekin aikanaan unohdat asian. Onneksi mies otti hyvin.

Vierailija
14/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin -tuun se sikiö nyt pitäisi tunkea? Oikeasti, ei tarvitse kertoa. Mies on ottanut tietoisen riskin lähtemällä keskeytettyyn yhdyntään. Että ei se ihan totaalisen kammoinen sitä perheenlisää vastaan koe. Ja se on sentään isä, sä et hakenut siementä muualta. Ynnä. Vuoden päästä sillä ei ole väliä, miten lapsenne sai alkunsa.

tän vahingon tarvitsikin, ei ois muuten vielä uskaltanut. Mutta kun se ei nyt sit ollutkaan välttämättä niin vahinko kuin mies uskoo, ja nyt alkoikin inhottaa, että olen pettänyt luottamuksen :(( ap

Vierailija
15/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten sen teette:D

En suunnittele samaa, joten moralistit älkää vaivautuko

Vierailija
16/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että on todennäköisempää perus keskeytetyn yhdynnän vahinko, kuin että olisit raskautunut niistä truutatuista spermoista.

Ja älä kerro, koska se voisi pilata miehen suhtautumisen lapseen jos mies alkaisi ajattelemaan lapsen olevan huijattu. Siirtäisit siis oman huonon omatuntosi miehen ja lapsen välien päälle. Kukaan muuhan ei voisi saavuttaa kertomisesta mitään hyvää, vain sinä puhdistaa omatuntoasi.

Vierailija
17/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi niistä. Ehkä mies on odottanut että sieltä tulee joku sitkas siittiö joka oikeasti haluaa tulla lapseksenne, ja uskoo nyt että näin on käynyt.

Lisäksi sperma menee "käyttökelvottomaksi" aika nopeasti.

Mutta ruman tempun ap teki.

Vierailija
18/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valmis lapseen,ja silti ottaa tietoisia riskejä eli ei ota minkäänlaista vastuuta siitä että lapsi saattaa tulla.

Ja sinä taas,petit miehen luottamuksen jo siinä vaiheessa kun tuota aloit suunnittelemaan.

Vierailija
19/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noinhan se mm. lesbojenkin käyttämä "muumimukimenetelmä" toimii. APlle onnea plussasta!

Vierailija
20/76 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätöksenteosta. Teit mitä teit, loppu hyvin.

Ja naiset, älkää roikkuko vuosikausia suhteessa jos mies sanoo että lapsia sitten joskus. Jotkut miehet eivät kykene tekemään sitä lopullista päätöstä. Meillä oltiin kans kolme vuotta "sitten joskus", sitten sanoin että se on joko tai ja enää en yhtään pilleriä suuhun laita. No, mies ei mennyt selibaattiin eikä käyttänyt muutakaan ehkäisyä joten tsadam, vaavis tuli! Ja mies jälkikäteen on harmitellut että minkä takia hän jahkaili niin kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä