Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdään tutkimus! Mammojen testosteronitaso ja rintojen koko, onko niillä yhteys? Testi:

Vierailija
06.07.2012 |

katso sormiasi. Jos nimetön on pidempi kuin etusormi, on sinulla korkea testosteronipitoisuus (näin kerrottiin aikoinaan Tiede-lehdessä).

Itsellä näin on -> testosteronipitoisuus on korkea. Rintani ovat hyvin pienet (75A).

Miten teillä muilla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanpituiset, isot rinnat

munki rinnat samanpituiset!

Vierailija
22/29 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitäisi olla suht korkea testosteronitaso, mutta mun nimetön on kyllä yhtä pitkä kuin etusormi tai ehkä lyhyempi. Mulla on varsin suuret rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mulla nimetön lähtee kämmenestä alempaa, joten on tosi vaikeaa ilman mittausta selvittää silmämääräisesti kumpi sormi on pidempi. Kämmenpuolelta katsottaessa etusormi olisi pidempi, mutta rystypuolelta katsottaessa sormet olisivat yhtä pitkät. Muistelen asiasta aikoja sitten lukeneena, että sillä oli vielä merkitystä, onko oikea vai vasen käsi.

Vierailija
24/29 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nimetön on huomattavasti pidempi kuin etusormi.

Ja rinnat ovat 75D

Vierailija
25/29 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimetön lievästi pidempi, mutta oikeassa kädessä etusormi lievästi pidempi. Mitä se nyt sitten tuon teorian puitteissa merkitsee testosteronitason kannalta?

Ja rinnat olleet aina muuhun kokoon nähden isot (olen 50-kiloinen, rinnat 70D).

Vierailija
26/29 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etusormi on nyt vain vähän pidempi kuin nimetön. pienet tissit, 75b (joskus 80a).

missä myydään sormenvenyttimiä???

Vierailija
27/29 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etusormi on selvästi pidempi kuin nimetön ja rintani ovat pienet. Kuppikoko 80c ja rinnat todellakin ovat pienet muuhun kokooni nähden.

Vierailija
28/29 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etusormi on selvästi pidempi kuin nimetön ja rintani ovat pienet. Kuppikoko 80c ja rinnat todellakin ovat pienet muuhun kokooni nähden.

siis mulla on nimetön hiukan pidempi kuin etusormi. Voiko olla näin tollo että katoin vahingossa keskisormea enkä etusormea.:D Ei ole mua ainakaan korkealla äo:lla siunattu...

Vierailija
29/29 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat 80 G, imetän. Yleensä olen kuppikokoa tai kahta pienempi, siis 80E-F.

Mitähän muuten kertoo testosteronitasosta, että vasemman käden nimetön on huomattavasti etusormea pidempi, mutta oikean käden nimetön lähes tasoissa etusormen kanssa, vähän pidempi kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi