Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia vielä aikuisena ihastua julkisuuden henkilöihin?

Vierailija
29.07.2012 |

Muistan että ala- ja yläasteella ihastuin jatkuvasti komeisiin miehiin, haaveilin heistä, katsoin heidän elokuvia/musiikkivideoita ja katsoin netissä haastatteluja ja kuvia. Laitoin julisteet seinille ja kuvan puhelimeen taustakuvaksi. Nämä ihastukset vaihtui aika tiuhaan tahtiin, niitä oli varmaan useita kymmeniä, ehkä yli sata..

Nykyään olen parisuhteessa, asun avopuolisoni kanssa ja puheita on tulevaisuudesta, talosta, lapsista jne. Ja silti mulle tulee vielä välillä näitä kausia, että ihastun johonkin näyttelijään tai urheilijaan ihan täysillä, katson haastatteluja jne. Ihan kuin silloin yläasteella. Enää sitä ei viitsi tuoda esille, en ole puhunut niistä kenellekään, mikä on saanut mut miettimään, että onko muillakin tälläisiä mutta niistä ei vain puhuta?

Aina puhutaan että se on teini-iän juttu, ei kukaan ole koskaan sanonut että se saattaa jatkua vielä melkein 30-vuotiaanakin. :D Joten, eikö sitä vain yleensä tapahdu, vai eikö siitä vain puhuta? Ymmärrän kyllä ettei puhuta, koska tämä ON noloa, mulla on mies ja silti tuijotan ja haaveilen jostain teini-idolista kuin... Noh, kuin teini.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten onko tämä normaalia vaiko ei, mutta pitäähän ihmisellä joku harrastus olla :D

Vierailija
2/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten onko tämä normaalia vaiko ei, mutta pitäähän ihmisellä joku harrastus olla :D

Minkä ikäinen olet? Oletko parisuhteessa?

Kuka on viimeisin harrastuksen kohteesi? ;D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "Miksi ei"

Tämä on mulle lopullinen totuus:)

Vierailija
4/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon ihan ihastunut Cheekiin :) Niin ja Alexandra Stan, ihana! Katsokaa sen video Lemonade, aivan ihana kaunis nainen!

Vierailija
5/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon ihan ihastunut Cheekiin :) Niin ja Alexandra Stan, ihana! Katsokaa sen video Lemonade, aivan ihana kaunis nainen!

Minäkin olen joskus ollut ihastunut Cheekiin! Ihana ihana ääni. :)

Myös Mikko Koivu on yks pisimmistä ihastuksista, joka kevät MM-kisojen aikaan tulee uudestaan sama ihastus. :D

Ap

Vierailija
6/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin omalta kohdaltani harvinaista, mutta olen tällä hetkellä katsottuani yhden leffan aivan totaalisen addiktoitunut ulkomaalaiseen näyttelijään. Luen ja katson kaiken kyseisestä henkilöstä, mitä netistä vain löytyy. Yksi kavereistani ihastui lähes viisikymppisenä erääseen laulajaan, eikä se ihastus ole vielä vuosien jälkeen hävinnyt. Muutenhan tämä on varsin viaton harrastus, mutta se vaikeuttaa rakastumista ihan tavallisiin suomalaisiin miehiin: heissä kun ei löydy sitä ulkonäköä ja karismaa, mitä julkkisella voi olla.

Vierailija
7/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää että on ihan normaalia enkä ole ainoa, ei siis tarvitse huolestua. Ja jatkan ihastumisia ja voin nyt hyvin mielin tuijotella haastatteluja ja haaveilla ihan rauhassa. ;)

Ap

Vierailija
8/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen todella mustavalkoinen ja jääräpäinen. Minusta asiat ovat joko oikein tai väärin. Se, etten pysty tinkimään periaatteistani, ei ainakaan helpota parisuhteen rakentamista. Veljeni sanoo, että minulla on 15-vuotiaan ajatusmailma. Kun olen päättänyt jotain, en muuta mieltäni."

Miten joku voi olla ihastunut tollaiseen tissiposkiseen keskenkasvuiseen kakaraan?

Vierailija
9/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen todella mustavalkoinen ja jääräpäinen. Minusta asiat ovat joko oikein tai väärin. Se, etten pysty tinkimään periaatteistani, ei ainakaan helpota parisuhteen rakentamista. Veljeni sanoo, että minulla on 15-vuotiaan ajatusmailma. Kun olen päättänyt jotain, en muuta mieltäni."

Miten joku voi olla ihastunut tollaiseen tissiposkiseen keskenkasvuiseen kakaraan?

No mä ainakin ihastuin siinä siihen ulkonäköön ja siihen olemukseen, mielikuvaan siitä, sen ulkoisiin piirteisiin ja ehkä jonkin verran siihen itsevarmaan asenteeseen. Ja tossakin haastattelussa on osa sellasta mitä itsekin ajattelen, että asiat on joko oikein tai väärin, enkä helposti anna periksi mun mielipiteistä.

Katsos kun ihmiset tykkää eri asioista. Mä tuskin ihastuisin kaikkiin sellaisiin, joista sinä tykkäisit.

Ap

Vierailija
10/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haastattelu jäi mieleen.

Vierailija
11/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppiin, joka näytteli Bill Weasleya kahdessa viimeisessä Harry Potter -elokuvassa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi