Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla mies, joka ei halua joka päivä seksiä?

Vierailija
05.07.2012 |

Olen oppinut tältä palstalta, että on miehiä, jotka eivät halua seksiä usein. Mä taas en ole koskaan tavannut sellaista miestä. Ensin tulee seksi ja sitten muu - mun tapaamillani miehillä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on!

tv: LOTHAR (taika jimin kaveri)

Vierailija
2/52 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paivä. Ja sille eiole tärkeintä seksi.

No se että ei halua joka päivä ei haittaa mutta se on muutenki sellainen jolla ei oikein ole runsas mielikuvitusmaailma,ei fantasioita eikä toiveita.Eikä se edes runkkaa -siis koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden miehet ei halua usein. Mulle riittäisi hyvin kerta tai pari kuussa ja ahdistaa aina kieltäytyä tai vältellä läheisyyttä. Halusin enemmän ennen lapsia, mutta nyt olen vaan arjen pyörityksestä (mun vastuulla, mies aina töissä yrittäjänä, eikä tee mitään kotona) niin uupunut että kun lapset nukahtaa, en halua edes puhua kellekään eikä kukaan saa puhua minulle.

Vierailija
4/52 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarpeeksi usein, useamman kerran viikossa kuitenkin. Yhdessä ollaan oltu pian 16 vuotta, naimisissa 11 ja lapsia on kolme.

Vierailija
5/52 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut tältä palstalta, että on miehiä, jotka eivät halua seksiä usein. Mä taas en ole koskaan tavannut sellaista miestä. Ensin tulee seksi ja sitten muu - mun tapaamillani miehillä.

viiden tai kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
6/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään teillä oli päivittäistä seksiä ja missä vaiheessa tapahtui muutos? Oletteko olleet suhteissa, joissa mies ei ole halunnut seksiä alun alkaenkaan kovin usein (siis juuri mies, et sinä)?

ap

Vierailija
7/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saan kerran viikossa.

Vierailija
8/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain sinun kanssasi.

Vierailija
9/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ei vain sinun kanssasi.

Vierailija
10/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja auta armias, jos uskallan herättää hänet seksiä varten. Eikä seksiä voi harrastaa, jos ei pääse sen jälkeen peseytymään. Välillä ottaa niin päähän! Ja ai niin, arvatkaa kuka meidän perheessä 90 prosenttisesti tekee aloitteen!

Vierailija
11/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää tuo miesten viileneminen siksi, että miesten kanssahan ensikohtaaminenkin on aina seksuaalinen. Mihin se sitten hiipuu ja hiipuuko kaikilla?

ap

Vierailija
12/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä ole edes mitään kummaa. Ihmiset ovat erilaisia, ne miehetkin.

Alkuaikoina harrastettiin seksiä useammin, noin kerran kuukaudessa. Päivittäin tai edes viikottain seksiä ei ole ollut koskaan. Omituista tuollaista tahtia ajatellakin.

Olemme 25-vuotiaita.

Vierailija
13/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinko sitten molempia sattui haluttamaan, samaan aikaan?

ap

Eikä siinä ole edes mitään kummaa. Ihmiset ovat erilaisia, ne miehetkin. Alkuaikoina harrastettiin seksiä useammin, noin kerran kuukaudessa. Päivittäin tai edes viikottain seksiä ei ole ollut koskaan. Omituista tuollaista tahtia ajatellakin. Olemme 25-vuotiaita.

Vierailija
14/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän. Yhtenä päivänä mies vaan kieltäytyi vaikka yritin ehdotella ja vietellä.

Sen jälkeen oli taas aina tavatessamme jonkin aikaa. Siinä vaiheessa kun oltiin tapailtu 1,5kk se muuttui 2-5 kertaan viikossa. Parin vuoden jälkeen se oli 2 kertaa viikossa.

Ja 6 vuoden jälkeen keskimäärin kerran viikossa. Nyt 7 vuoden jälkeen tuntuu siltä että seksiä on varmaan jopa harvemmin kuin kerta viikkoon.

Mä haluaisin enemmän seksiä, mutta mä en tajua mistä se on kiinni. Olis vissiin heti aluks pitäny tajuta, et tässä käy näin, kun mies ei kerran ollut niin riippuvainen siitä seksistä.

Vierailija
15/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään teillä oli päivittäistä seksiä ja missä vaiheessa tapahtui muutos? Oletteko olleet suhteissa, joissa mies ei ole halunnut seksiä alun alkaenkaan kovin usein (siis juuri mies, et sinä)?

ap

Lapsen syntymän jälkeen ei nyt >50 kuukauteen kertaakaan. Ei kiinnosta minua, lyhyt rouva kerännyt noin 20 kg turhaa painoa. Ei halua tehdä sille mitään, raivostuu jos edes kerran puolessa vuodessa siitä muistuttaa. Eikä rouvallakaan ole minkäänlaisia haluja, ei ole ollut kai juuri koskaan. Jos olisi sopiva puoliso, 3-15 kertaa viikossa olisi ihan passeli. Joka puolelle roikkuvan vatsan tai selkälörtsyn keränneen rouvan kanssa ei vaan tule seksi mieleen.

Vierailija
16/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ruma nainen syy?

Läskiä, epänaisellista suomalaista naista ei kukaan paitsi pervo halua naida.

Vierailija
17/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään noin 1-2 krt viikossa ja se riittää molemmille mainiosti. Mies on yleensä tosi väsynyt illalla (rankka fyysinen työ) ja aamulla jompikumpi menee yleensä jo töihin. Molemmat vuorotyössä. Niin ja olemme 23 vuotiaita eikä lapsia:)

Vierailija
18/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua seksiä kovin usein.

Vierailija
19/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ruma nainen syy?

Läskiä, epänaisellista suomalaista naista ei kukaan paitsi pervo halua naida.

sitten alun perin ottaa sen ruman naisen, jos ei sitä halua? Miksei jotain ihanaa ulkomaanelävää?

:O

Vierailija
20/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

panee innolla päivittäin yli kymmenen vuoden suhteessa omaa vaimoaan. Se miesten ylivertainen halukkuus on myytti. Normaalissa parisuhteessa ensimmäiset vuodet (1 -4v.) kuluvat usein kiihkeissä merkeissä, kun sellaista hormonaalista ja biologista alkuhuumaa on vielä jäljellä. Mutta on aivan tavallinen kehityskaari, että vuosien edetessä parisuhteen seksi harvenee, mutta seksin laatu voi kuitenkin parantua. Tai sitten seksi sekä vähenee että huonontuu laadullisesti.