Onko sulla mies, joka ei halua joka päivä seksiä?
Olen oppinut tältä palstalta, että on miehiä, jotka eivät halua seksiä usein. Mä taas en ole koskaan tavannut sellaista miestä. Ensin tulee seksi ja sitten muu - mun tapaamillani miehillä.
Kommentit (52)
36 on tavannut kuvaillun kaltaisen miehen, ja yritti kirjoituksellaan kertoa, että keskiverto parisuhde muuttuu LASTEN MYÖTÄ vähemmän seksikeskeiseksi. Eli lähes jokainen mies on lapsensaannin myötä mies, joka ei tarvitse joka päivä seksiä, vaikka on tietysti varmasti miehiä, jotka haluavat sen akuuteimman vauvavaiheen mentyä taas joka päivä seksiä.
.
ja kehäpäätelmä. Naiset nähtävästi ajattelevat,ettei mies muka enää halua seksiä lasten tulon jälkeen niin eipä tarvitse antaa. Omat haluttomuudet projisoidaan mieheen. Mies huuli pyöreänä, että minne se halukas vaimo katosi lapsen tulon myötä...Ei siis tajua, että vaimo toteuttaa hänen salaista tahtoaan, mitä mies ei itse vielä ymmärtänyt.
olla aika nuoria miehiä. Kun 40 ja risat riittää vähän vähempikin.
[iNaiset nähtävästi ajattelevat,ettei mies muka enää halua seksiä lasten tulon jälkeen niin eipä tarvitse antaa. Omat haluttomuudet projisoidaan mieheen.
[/quote]
+1
olla aika nuoria miehiä. Kun 40 ja risat riittää vähän vähempikin.
Riittää sitä vähempi nuorempanakin. Kun työ ja harrastukset vievät suuren osan päivästä ja avovaimo nalkuttaa kotona, niin ei seksi tule miehen mieleen.
no 3kk ehdittiin tapailemaan ennen kuin seksi tuli mukaan kuvioihin. Yleensä harrastettiin seksiä joka kerta kun tavattiin ekan puolen vuoden ajan ehkä 4-5krt/vko. Sitten kun asuttiin yhdessä ja nähtiin päivittäin niin aika luontevasti seksiä oli edelleen sen 4-5krt/vko. Parin vuoden seurustelun jälkeen tippui 2-4krt/vko tahtiin ja siinä ollaan edelleen - nyt suhdetta takana 7v ja lapsia 2. Koko suhteen ajan mä olen ollut meistä se, joka haluaa seksiä useammin, mutta ihan riittävästi olen saanut minäkin. Miehen määräämä tahti siis aikalailla meillä.
ja kehäpäätelmä. Naiset nähtävästi ajattelevat,ettei mies muka enää halua seksiä lasten tulon jälkeen niin eipä tarvitse antaa. Omat haluttomuudet projisoidaan mieheen. Mies huuli pyöreänä, että minne se halukas vaimo katosi lapsen tulon myötä...Ei siis tajua, että vaimo toteuttaa hänen salaista tahtoaan, mitä mies ei itse vielä ymmärtänyt.
No meillä seksin harrastamiseen palattiin tosi hiljalleen synnytyksen jälkeen (raskausaikana harrastéttiin aktiivisesti, onneksi ei ollut esteitä sen suhteen). Episiotomiahaavan parannuttua uskaltauduin taas yhdyntään (muunkinlaista seksiä voi nimittäin halutessaan harrastaa, vinkvink), mutta oli kyllä enemmän miehestä kiinni se, ettei hirveen paljon seksiä ollut ekaan puoleen vuoteen synnytyksen jälkeen. Mulla haluja olisi ollut, mutta kuten moni mainitsikin - mielessä on paljon muitakin asioita, eikä seksi päällimmäisenä.
niin kyllä sille yksin terassillaan istuvalle miehelle olisi sutinaa tarjolla aika monessa osoitteessa.
niin kyllä sille yksin terassillaan istuvalle miehelle olisi sutinaa tarjolla aika monessa osoitteessa.
on se yleinen ikuisuusongelma, että kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa samassa osoitteessa.
tapasin miehen vuosien takaa tuttu ja alussa oli kovaakin rakastelua 1 päivä sitten on topuutannu käy vain kylässä niinkö ja auttaa semosissa homissa mitä en itse pysty sitte lähtee itseäni haluttaa seksiä mutta hän niinkö karkoaa pois heti kun on tehnyt jonkun korjauksen taas ja ym .. en ymärrä normaalisti miehet kohallani ovat vaan ennen olleet 67semoisia ei oo tartenu olla puuteessa mutta tämä astu kuvioon niin en ymärrä mikä on vika kun mies auttaa muissa mutta ei muuhun pysty onko liiaan iäkäs seköhhä syynnäkaikki
67 sorry tuli vahigossa kirjotus virhe ylä puolella
Mies ei. Tosin synnytyksen jälkeen pelkäsin he**tisti ekaa kertaa enkä halunnut siksi vähään aikaan.
t. 36, joka toi varmaan ajatuksensa huonosti ilmi sen suhteen, että kaikki miehet ei halua ja jaksa kiinnostua