Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla mies, joka ei halua joka päivä seksiä?

Vierailija
05.07.2012 |

Olen oppinut tältä palstalta, että on miehiä, jotka eivät halua seksiä usein. Mä taas en ole koskaan tavannut sellaista miestä. Ensin tulee seksi ja sitten muu - mun tapaamillani miehillä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kyllä jaksa joka päivä innostua tekoihin asti. Joskus seksiä on 2 kertaa viikossa, joskus viitenä päivänä peräkkäin. Meillä ei siis ole kalenteriin panopäiviä merkitty, vaan seksiä on silloin, kun siltä tuntuu. Seitsemän vuotta ollaan yhdessä oltu, ja taitaa viikko olla pisin väli (vai olisiko niinkään pitkää aikaa?). Nyt on esimerkiksi seksiä ollut kahtena peräkkäisenä iltana, toinen kerta mun aloitteesta ja toinen miehen. Saas nähdä kuin tänään käy, vai viekö uni voiton.

Vierailija
22/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteiseloa takana reilu 15v ja yhä vaan mies haluaa päivittäin. Alussa oli tottakai aktiivisempaa, kun oltiin huolettomia teinejä. Nyt on työ, lapset ym. Mutta KYLLÄ, joka päivä mies haluaa. Käytännössä seksiä on 3-4x viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä joka vuosikaan. Parhaimmillaan puolen vuoden välein jos jaksan oikein kinuta...

Nyt taas vihjasi että kesälomalla voisi flaksata-sitä odotellessa...

Vierailija
24/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes suhteemme alussa meillä ei ollut seksiä usein. Ehkä kerran kaksi viikossa (joo, pidän tuota vähänä koska jotenkin olen tällä palstalla oppinut että suhteen alussa pannaaan minkä keretään...).

Nyt viiden vuoden suhteen jälkeen meillä on seksiä ehkä kerran kaksi kuukaudessa, joskus vähän enemmänkin. Joskus taas saattaa mennä kolmekin kuukautta ilman seksiä ja sitten yhtäkkiä vain havahdutaan siihen, että pitäisi vissiin jälleen touhuta jotakin =D

Ollaan miehen kanssa kyllä juteltu asiasta, koska minä haluaisin enemmän (vaikka tyyliin kolme neljä kertaa kuukaudessa). Mieheltä vie haluja mm. stressaava työtilanne ja ymmärrän kyllä hyvin sen. Ja kun ympärillä pyörii vielä kaksi lastakin niin useimmiten sitä ei vain jaksa.

Mutta siis noin pääsääntöisesti olemme kumpikin tyytyväisiä tilanteeseen enkä osaa pitää miestä omituisena koska ei halua joka päivä. Joillakin vain tuo libido sattuu olemaan alempi ja pääasia on se, että seksiä on edes suunnilleen molempien mielestä riittävästi.

Vierailija
25/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi rakastella vähän useammin ilman mitään suunnitelmia, että kesälomalla hei sitten rakkaani voin panna sua.

Ei se niin vaikeeta ole! ja se lähentää!

Vierailija
26/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ensin seksiä oli pari kertaa päivässä, sitten kerran päivässä. Sitten 2-3 kertaa viikossa.

Kunnes aloin odottaa esikoista.

Jossain 6 kuukauden kohdalla hän totesi ,ettei pysty olemaan kanssani koska pelkää osuvansa lapseen( no just)..!

Siihen se sitten jäi. Esikko taisi olla vuoden ikäinen kun seuraavan kerran nalli napsui. Lähes kaksi vuotta väliä.

Seuraavalla kerralla kun "taas" olimme sillee( n. 4kk päästä) tulin raskaaksi ja taas hommat totaalijäihin.

Esikoinen on nyt 10v ja hämärän laskennan mukaan edelleenkin kahden käden sormet riittävät laskemaan yhdynnät tässä 10,5 vuoden aikana.

Esikoisen jälkeen palauduin hyvin, laiha ja huoliteltu olin, ei auttanut. Alusvaatteilla jos koitti, kysyttiin "onko äiti unohtanut lääkkeet".

Enää en edes yritä. Käyn kerran vuodessa paukuttamassa jotain 25v satunnaiskundia ja pärjään sillä.

Jos ei kelpaa niin ei kelpaa.

Vierailija
27/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi rakastella vähän useammin ilman mitään suunnitelmia, että kesälomalla hei sitten rakkaani voin panna sua. Ei se niin vaikeeta ole! ja se lähentää!

Vierailija
28/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet jos toista ei kiinnosta. Olen sanonut että jossain vaiheessa seksi tulee kuitenkin taas kuvioihin, mahdollisesti tän avioliiton ulkopuolella jos sen puitteissa mitään ei tapahdu.

Vierailija
29/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja auta armias, jos uskallan herättää hänet seksiä varten. Eikä seksiä voi harrastaa, jos ei pääse sen jälkeen peseytymään. Välillä ottaa niin päähän! Ja ai niin, arvatkaa kuka meidän perheessä 90 prosenttisesti tekee aloitteen!

Meillä ihan sama juttu mutta roolit toisin päin. En uskalla herätää ja aloitetta ei tee koskaan. Miten voi mennä näin ristiin?

T. Mies joka istuu iltaisin kotiterassilla yksin vaimon aina nukkuessa

Vierailija
30/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse haluisin seksiä lähes päivittäin.

Oletan, etten todellisuudessa haluisi ihan joka päivä, jos seksiä olisi tarjolla kun sitä haluaisi.

Todellisuudessa kun kun pitkässä juoksussa seksiä saa vain silloin kun nainen suvaitsee sitä antaa (kaikki miehelle mystiset seikat ovat kunnossa), niin on koko ajan pienessä puutteessa>>> seksinnälkä joka päivä.

Vierailija
31/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua seksiä päivittäin... Muutenkin tekee alotteita nihkeesti... Minä olen hyvännäköinen joten siitä ei ole kyse. Hän on aina ollut tuommoinen eikä tuosta muuksi muutu. Käy mulle, en jaksais itsekkään päivittäin. Välillä on mennyt pari kuukauttakin ilman seksiä. Ehkä se sitten runkkailee vessassa tiedä siitä sitten, mutta ihan hyvä tää näin on.

Vierailija
32/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa asuimme eri paikkakunnilla ja näimme vain viikonloppuisin, jolloin harrastimme seksiä kerran tai kahdesti. Nykyään asumme yhdessä ja tahti on sama, kerran tai kaksi viikossa. En koe mitään viilentymistä tapahtuneen. Suhde on kestänyt kolme vuotta.

Vierailija
33/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nopeasti. Silloin kun olin nuori ja nätti, mies oli aika paljon vanhempi kuin minä, ja aika pian meni siihen että sai kerjätä, mies teki fyysisesti raskasta työtä, ja töiden jälkeen maistui olut, ja uni. Meillä oli vain yksi lapsi joten se ei paljon vaikuttanut.

Nykyisen mieheni kanssa aloin seurustella kun olin vielä suht nuori, mutta lihonut jo aika paljon, miestä se ei tuntunut haittaavan, mutta mies on taas jonkin verran vanhempi kuin minä, ja raskaassa vuorotyössä (myös henkisesti raskaassa)

Ensimmäiset kahdeksan vuotta kerjäsin huomiota, ja mies sanoi usein että ei jaksa. Sitten tuli kaksi pientä lasta, ja enäää ei tahdo kumpikaan jaksaa, itse lähentelen neljääkymppiä ja mies viittäkymppiä, tuntuu että molemmat ollaan vaan niin väsyneitä aina, että vaikka seksi on todella hyvää silloin kun siihen ryhtyy, se ryhtyminen tahtoo vaan jäädä.

Minulla kun ei ole kokemusta parisuhteesta nuoren miehen kanssa, voisin kuvitella että nuoret miehet vaan jaksaa enemmän, ja luulisin että myös pienet lapset haittaa toisilla enemmän seksielämää, me ollaan miehen kanssa puhuttu että sitten kun lapset on isompia saadaan taas enemmän omaa aikaa kahdestaan, että nyt on vaan elämäntilanne tämä. Olisi hyvä päästä taas edes siihen normaaliin kerta viikossa rytmiin.

Mutta toki on niin että minulle on seksi ollut aina todella tärkeää, ja olen vuosia ihmetellyt miksi minulle on osunut juuri ne harvinaiset miehet jotka eivät halua joka päivä.

Vaikka olen kyllä tullut siihen tulokseen että ei se niin harvinaista ole, kyllä jotkut ystävättäret ovat puhuneet samaa, että mies ei halua, jopa alle kolmekymppiset miehetkin alkaa pihdata.

Vierailija
34/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen kyllä tullut siihen tulokseen että ei se niin harvinaista ole, kyllä jotkut ystävättäret ovat puhuneet samaa, että mies ei halua, jopa alle kolmekymppiset miehetkin alkaa pihdata.

Siitä saatte! Miessukupuolen kosto on suloinen tähän saakka kautta historian naisten osalta tehtyyn kollektiiviseen pihtaamiseen.

Kärsikää nyt, kun panettaa niin kovasti että järki lähtee, mutta puolisoa ei asia vähempää kiinnosta.

Vielä kun nämä "lakkorikkureina" toimivat salarakkaat sekä kaikkea panevat mamut saadaan ruotuun, niin ette saa kullia sitten mistään.

Vierailija
35/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 40plus nainen ja tuntenut aika hemmetin monta miestä elämäni aikana.

En tiennyt, että nykyisen mieheni kaltaisia "miehiä" on olemassa.

Hän mielummin keskustelee kuin panee.

Ensin kaikki muu ja sitten vasta seksi.

Perheessämme on kaikki parisuhteen kliseet, mutta käännettynä. Mies sanoo: ok pannaan nyt sitten, mutta nopeasti.

NOPEASTI!

Miehellä on meillä "pää kipeä" tms. muuta shaibaa.

Vierailija
36/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis mennyt kihloihin, naimisiin saatika saanut lapsia miesten kanssa.

Ensimmäinen koetinkivi jokaisessa suhteessa on viimeistään ekan lapsen tulo. Raskausajan vointi, mahdolliset yhdyntäkiellot, mahdollinen jättiläisvatsa loppuvaiheessa jne. Synnytys, sen mukanaantuoma lähes pakollinen selibaatti - useimmiten tosin nainen kammoksuu ajatustakin seksistä ekan synnytyksen jälkeen varsinkin jos on revennyt yhtään. Saattaa mennä kuukausia ilman.

Lapsen kanssa eläminen tuo sitten omat rajoituksensa, ja siitä se pariskuntien seksiharrastuksen harveneminen sitten yleensä alkaakin, kun ei enää voikaan milloin ja missä vaan, vaan pitäisi lapsen mennä ajoissa nukkumaan ja olla itselläkin puhtia toimia vielä raskaan päivän päätteeksi. Sellaista se aikuisuus ja vanhemmuus on.

Eli elä ja opi niin tapaat sellaisenkin, joka selviää vähän aikaa ilman.

Vierailija
37/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saatte! Miessukupuolen kosto on suloinen tähän saakka kautta historian naisten osalta tehtyyn kollektiiviseen pihtaamiseen.

Kärsikää nyt, kun panettaa niin kovasti että järki lähtee, mutta puolisoa ei asia vähempää kiinnosta.

Vielä kun nämä "lakkorikkureina" toimivat salarakkaat sekä kaikkea panevat mamut saadaan ruotuun, niin ette saa kullia sitten mistään.

Onko joku mies niin urpo, että laittaa oman vaimon seksinpihtaamisen koko naissukupuolen niskoille ja kääntyy naisvihaajaksi? Vai millainen ihminen tämän kirjoitti?

Meilläkin se on aikojen alusta ollut mies, jolla on vähäisempi libido - minua kohtaan ainakin. Nykyään tosin itsekin olen menettänyt aika pitkälti kiinnostustani ja suuntaan ajatukseni muualle. En voi mitenkään päin tunnustaa pihdanneeni yksipuolisesti, ja olisin ollut jo vuosikaudet todella kiitollinen miehestä, joka haluaa avioseksiä, eli ei siis vain vetää käteen.

Vierailija
38/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neutraaleista vastauksista, ja kiitänkin! 36:n vastausta ihmettelen. Ihmeen vihamielinen olet. Etkä edes vastaa suoraan kysymykseen. Minä olen tavannut erilaisia miehiä kuin sinä ja elänyt erilaisia elämänvaiheita. Kysyin, kun halusin tietää jotain, mitä en vielä tiedä. Pienen ilkimyksen kaivan itsestäni, kun sanon, että voihan se johtua naisestakin, että mies ei halua seksiä, joskus, joissain tapauksissa.

ap

Vierailija
39/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis mennyt kihloihin, naimisiin saatika saanut lapsia miesten kanssa.

Ensimmäinen koetinkivi jokaisessa suhteessa on viimeistään ekan lapsen tulo. Raskausajan vointi, mahdolliset yhdyntäkiellot, mahdollinen jättiläisvatsa loppuvaiheessa jne. Synnytys, sen mukanaantuoma lähes pakollinen selibaatti - useimmiten tosin nainen kammoksuu ajatustakin seksistä ekan synnytyksen jälkeen varsinkin jos on revennyt yhtään. Saattaa mennä kuukausia ilman.

Lapsen kanssa eläminen tuo sitten omat rajoituksensa, ja siitä se pariskuntien seksiharrastuksen harveneminen sitten yleensä alkaakin, kun ei enää voikaan milloin ja missä vaan, vaan pitäisi lapsen mennä ajoissa nukkumaan ja olla itselläkin puhtia toimia vielä raskaan päivän päätteeksi. Sellaista se aikuisuus ja vanhemmuus on.

Eli elä ja opi niin tapaat sellaisenkin, joka selviää vähän aikaa ilman.

Halusin raskaana koko ajan. Halusin seksiä jo laitoksella, mutta mies ei halunnut. Kaksi vkoa synnytyksen jälkeen meillä oli seksiä. Pieni lapsi, hänen hoitonsa, vaativa asiantuntija työ, kotityöt jne. eivät vie halujani. Aina on seksiin aikaa.

Nainen 40plus (olinkohan 35)

Vierailija
40/52 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 on tavannut kuvaillun kaltaisen miehen, ja yritti kirjoituksellaan kertoa, että keskiverto parisuhde muuttuu LASTEN MYÖTÄ vähemmän seksikeskeiseksi. Eli lähes jokainen mies on lapsensaannin myötä mies, joka ei tarvitse joka päivä seksiä, vaikka on tietysti varmasti miehiä, jotka haluavat sen akuuteimman vauvavaiheen mentyä taas joka päivä seksiä.

Jottei nyt tarvitsisi kovin loukkaantua, unohdin mainita että myös no. 37 oli minun kirjoittamani. Eli totta tosiaan, minulla on aika seksitön suhde, ja sen kyllä huomaa :D. Miehen haluttomuuden syyt ovat hänen omassa päässään ja suhteessamme, jossa hän kyllä tyytyväisenä majailee. Kuten sanoin, hän on aina ollut jotenkin heikon libidon mies. En tiedä miten hän asian hoitaa tai mistä kiikastaa. Seksistämme hän pitää ja kehuu aina suuresti, mutta hänelle riittää harvoin.

Minä taas löytäisin ja olisin milloin vain löytänyt varmasti seksistä kiinnostuneemman miehen, mutta olen luonteeltani kiltti ja uskollista sorttia, joten tässä sitä ollaan. Vituttaa, se on totta. Voisi se terassillaan yksin istuva mies tulla käymään täällä jonain iltana.