Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN helvetissä jaksan siivota? Muutenkin vituttaa kaikki

Vierailija
05.07.2012 |

Mieskin vaan lähti ryyppäämään,ei toivoakaan että kotona tekisi jotain,ehei.

Kiva kesä,ensin olet töissä kaiket päivät ja sitten pääseekin tänne paskan keskelle loppupäiväksi kärsimään.Ihanaa kertakaikkiaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tee mitään kotihommia. Vetoaa vain ikäänsä ja erilaisiin sairauksiin. Noh, pakkohan se on tarttua imuriin, ellei halua ihan paskan keskellä elellä. Lattioita en pese viikottain, parkettia kun ovat. Pölyt pyyhin ja vessan siivoan huomenna. Ja kissanhiekat vaihdan la-aamuna, jotta ois raikasta kun on vieraita tulossa ;)

Voimia siivoukseesi ;)

Vierailija
2/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nimittäin jaksaisi katsella sekuntiakaan!

Taidan itse häipyä jonnekin koko viikonlopuksi ja todellakaan en siivoa.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä paskaa ukkoa käskee katsoa muuta omilles tai heitä se ulos ei tarvitse enää paskaa lapioida.

Vierailija
4/4 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä paskaa ukkoa käskee katsoa muuta omilles tai heitä se ulos ei tarvitse enää paskaa lapioida.

pitää ottaa huomioon monia asioita. Esim meillä, mun miehelläni on monta pitkäaikaissairautta, mutta ei ole vielä ihan eläkeiässä. Hän on siis työtön. Olemme olleet vuosia yhdessä, ja tavallaan hitsautuneet yhteen. Miehellä on usein selkä- ja muita kipuja, mutta osa vaivoista menee varmaankin masennuksen, saamattomuuden tai laiskuuden piikkiin. En ole nuori enää minäkään, ja kokopäivätyö uuvuttaa. Rasittaa välillä, kun mies myös sotkee aika paljon sillä aikaa, kun olen töissä. Johtuen hänen boheemista luonteestaan ja heikentyneestä näöstään. Ja sitten se ajatus siellä töissä, että kun pääsee kotiin, niin eikun siivoomaan. Kyllä se toisinaan todellakin v-ttaa, mutta.. kuten sanoit, elämä on valintoja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi