Hui kuinka rumia suomalaiset naiset ovat
Etelä-Euroopassa naiset sen sijaan ovat seksikkäitä kaunottaria.
Kommentit (33)
Varsinkin Pohjoismaissa mutta myös muualla Euroopassa, Aasiassa ja Afrikassa. Eikä muissakaan maanosissa juuri parempia ole.
Monilla on kaksi jalkaa ja kättä ja koko ällötys on kruunattu kaulalla, joka kannattelee päätä. Tukkaa on tietenkin jos ei ole ajeltu pois. Ja on vatsa ja selkä, takapuolesta puhumattakaan, huh huh... Oikein ei tohdi edes ajatella, mitä kaikkea siellä jalkovälissä on. Hyi yök oikein puistattaa, kun ajattelen tuollaista vartaloa tungettuna housuihin ja paitaan tai jopa mekkoon. Jossain päin älytään laittaa edes se huivi vähän naaman peitoksi.
Eikä miehetkään kaksisia ole. Lapsista puhumattakaan. Vauvat ne vasta hirveitä onkin. Varsinkin Suomessa. Ennen kaikkea tällä nmaapallolla. Hui kauheeta.
Varsinkin Pohjoismaissa mutta myös muualla Euroopassa, Aasiassa ja Afrikassa. Eikä muissakaan maanosissa juuri parempia ole.
Monilla on kaksi jalkaa ja kättä ja koko ällötys on kruunattu kaulalla, joka kannattelee päätä. Tukkaa on tietenkin jos ei ole ajeltu pois. Ja on vatsa ja selkä, takapuolesta puhumattakaan, huh huh... Oikein ei tohdi edes ajatella, mitä kaikkea siellä jalkovälissä on. Hyi yök oikein puistattaa, kun ajattelen tuollaista vartaloa tungettuna housuihin ja paitaan tai jopa mekkoon. Jossain päin älytään laittaa edes se huivi vähän naaman peitoksi.
Eikä miehetkään kaksisia ole. Lapsista puhumattakaan. Vauvat ne vasta hirveitä onkin. Varsinkin Suomessa. Ennen kaikkea tällä nmaapallolla. Hui kauheeta.
mulla kun kävin Tukholmassa, hävetti olla minä.
Helsingissä uppoudun täysin, mutta siellä naiset olivat 10 x kauniimpia, kaikki. Ylipainoisia, rumasti pukeutuneita naisia ei ollut yhtään, paitsi suomalaiset.
Joskus kun ruokatunnin aikaan näkyy joku siisti nainen, jakkupuku päällä, hiukset ojennuksessa, tulee katsottua toista toisenkin kerran, vaikka en ole naisiin menevää sorttia. Niin kummasti poikkeaa normaalista.
Jotenkin, jollain tavalla hyväksyn keski-ikäisten ylipainon, tai hyväksyn ja hyväksyn, mutta kun nämä alle 20 v ovat ylipainoisia. Ja pukeutuvat aivan liian tiukkoihin vaatteisiin.
Näin yhden teinin, joka olis saanut helposti laihduttaa 30 kg. Hänellä oli aivan liian lyhyet shortit ja sellullittiappelsiinit roikkuivat pepusta. Kauniisti sanottuna yök.
Etelä-Euroopassa naiset sen sijaan ovat seksikkäitä kaunottaria.
Ne Etelä-Euroopan miehet voivat olla toista mieltä. Oma mieheni on espanjalainen ja pitää minua, häntä 10 vuotta vanhempaa väritöntä persjalkaista suomalaisakkaa ihanana kaunottarena. Ylipainoakin löytyy 20 kg mutta kurvit kuulemma naisella pitää ollakin. Oon ihan tyytyväinen ettei ne 5-kymppiset olutmahaiset suomimiehet joita deittailin, kukaan huolinut minua joten täytyi lähteä merta edemmäs kalaan. Nyt mulla on komea, hoikka kolmikymppinen mies :)
Tää maailma taphtuu bileet kun oli, katselin ympärille enkä nähnyt yhtään siististi pukeutuvas naista.
Ylipainoisia reippaasti ylinpuolet, makkarapaidat päällä .Ja eilen kävin keskustassa, sama homma.
2 diabetes iskee ja kovaa
Jokaisen etelän naista ihailevan miehen pitäisi mennä naimisiin sellaisen kanssa. Siinähän riitelet sitten loppuelämäsi tempperamenttisen kaunottaren kanssa. Itke sitten vielä vähän kun muikki shoppailee kaikki rahat ja vähän päälle. Rahaa menee superhienoihin vaatteisiin, meikkeihin, laukkuihin, solariumiin, koruihin, hampaiden valkaisuun. Niin ja kampaajalle pitää päästä kerran kahteen viikkoon.
Kaljan voit unohtaa kokonaan, muikki ei katsele kaljan kittausta. Ja ajattelitko mennä lomalla mökille? Eieieieiei, eihän siellä ole kun ulkowc, se ei sovi muikille! Että hyvää loppuelämää vaan sen etelän kauniin muikin kanssa!
T. Vierestä seurannut.
Jokaisen etelän naista ihailevan miehen pitäisi mennä naimisiin sellaisen kanssa. Siinähän riitelet sitten loppuelämäsi tempperamenttisen kaunottaren kanssa. Itke sitten vielä vähän kun muikki shoppailee kaikki rahat ja vähän päälle. Rahaa menee superhienoihin vaatteisiin, meikkeihin, laukkuihin, solariumiin, koruihin, hampaiden valkaisuun. Niin ja kampaajalle pitää päästä kerran kahteen viikkoon.
Kaljan voit unohtaa kokonaan, muikki ei katsele kaljan kittausta. Ja ajattelitko mennä lomalla mökille? Eieieieiei, eihän siellä ole kun ulkowc, se ei sovi muikille! Että hyvää loppuelämää vaan sen etelän kauniin muikin kanssa!
T. Vierestä seurannut.
On suomalainenkin nainen riitaa haastava ja yhtä lailla kova tuhlaamaan.
voisko meidät jättää sitten rauhaan kokonaan ja hakea sieltä etelästä sen misun?
Esimerkiski hymyä, kauniita silmiä tai ihan vaan kauniita käsiä. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista.
Pirteys ja sosiaalisuus on minusta todella kaunista.
En ymmärrä mikä vaivaa kun tuijottaa vain ulkokuorta? Ei taida itse olla täysin tasapainossa kun pitää morkkaa. Etsi hyvää mielummin kun lähdet haukkumaan. Tulee itsellesikin parempi mieli.
käyvät kuumina pohjoisen vaaleista naisista, siis suomalainen normi tummaverikkökin on siellä vaalea.
Tasan ei käy nallekarkit.
käyvät kuumina pohjoisen vaaleista naisista, siis suomalainen normi tummaverikkökin on siellä vaalea.
Tasan ei käy nallekarkit.
ja ihaillen katson kuinka nykyisin ihmiset osaavat Suomessakin satsata tyylikkääseen pukeutumiseen.
ja ihaillen katson kuinka nykyisin ihmiset osaavat Suomessakin satsata tyylikkääseen pukeutumiseen.
hiuksiin, meikkiin ym.
Ja olen vielä kaiken päälle itsekin mies. Heti kun aloin pitämään itsestäni oikeasti huolta, korjasin ryhdin kuntoon, leikkautin tukkani ja muutin ulkonäköäni sekä käytöstäni klassisen tyylikkääseen suuntaan, alkoivat suomalaiset naiset kiinnostua minusta.
Nyt ongelmana onkin enää se, että minä haluan nimenomaan itselleni sopivan tyylikkään naisen ja suomalaisnaiset eivät todellakaan ole tyylikkäitä. Siispä tämä poika suuntaakin seuraavaksi Keski-Eurooppaan naistenmetsästykseen.
Hyvää kesää kaikille. :)