Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeeee! painonpudotus onnistui :))

Vierailija
25.05.2012 |

Olen takaisin samassa painossa, jossa oli kaksi vuotta sitten ennen raskautta. 6kg tiputettu 1,5kk:ssa. Olen erittäin tyytyväinen, ja ilman mitään kituuttamista.

Enpä olisi uskonut, että onnistun näin hyvin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiputan yleensä tosi nopeasti painoa, nyt mennyt 20 päivää ja 2 kiloa ja mua VITUTTAA! Lihakset ovat varmaan kehittyneet, mutta ei se auta, kun olisin halunnut alottaa kesän maksimissaan 55 kilosena.

Vierailija
2/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimittu! :) Mulla on sama projekti menossa, kaksi lasta tiheään, ja nyt olisi halu päästä takaisin sopiviin mittoihin. Ainut kun ei ole nyt puntaria.. :D Tiedän laihtuneeni tosin, koska olen ollut niin tarkkana. Haluaisin pudottaa 7kg ainakin, ehkä enemmänkin. KAtsotaan, nyt ainakin sujuu mahtavasti! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis millään! Ottaa pattiin.Vaikka mitä olen yrittänyt niin mikään ei tunnu tepsivän :(

Vierailija
4/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kato niinkään painoa kun lisään liikuntaa ja syön järkevästi (herkkulakko ja huonot hiilarit pois), mutta mulla on "referenssihousut", joiden olis syytä mahtua päälle hyvin ihan viimeistään kesäkuun puolivälissä (tarkoittaa noin 2kg pois - vasta puolikas on lähtenyt 2-3 viikon kurikuurilla). Uskon että sen jälkeen ei tartte enää kesällä vahtia niin tarkkaan vaan kaikki kesävaatteet pitäis näyttää hyviltä.

Vierailija
5/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jätin leivän, pastan ja perunat, söin herkkuja kerran viikossa. Näkkileipää söin palan pari päivässä.

Rutosti salaattia, porkkanaa, raejuustoa, rahkaa, hedelmiä ja pähkinöitä. Nälkä ei koskaan ollut ja enää ei edes tee mieli leipää. Ja tekee mieli kaikkea terveellistä ennemmin kuin herkkuja. Ja en itsekään puntarilla ravannut, nyt tänään menin ensimmäistä kertaa kahteen viikkoon kun aamulla housut menivät niin kevyesti jalkaan. Ja hups, 3kg edellisestä punnituksesta.

huomattavasti kivempi ostella nyt kesävaatteita :)

ap

Vierailija
6/6 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa todella vilpitön onnen tunne puolestasi ap! =) Voin kuvitella millä fiiliksellä menet kesävaateostoksille... =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi