Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu nainen, voitko lähteä oluelle sinkkumiehen kanssa? ihan kaverina

Vierailija
04.07.2012 |

Pidän kovasti eräästä miehestä, mutta en siis halua muuta kuin ystävyyttä. Tämä mies kysyi, haluaisinko lähteä oluelle joku ilta hänen kanssaan. Tietää että olen varattu. Meillä synkkää todella hyvin ja viihdymme toistemme kanssa. Menin vain ihan sanattomaksi tästä pyynnöstä, tuli huono omatunto jo pelkästä ajatuksesta. En mitenkään osaisi selittää miehelleni, miksi lähtisin oluelle tämän uuden tuttavuuden kanssa. Mieheni ei sikäli ole mustasukkainen, voin helposti mennä ulos miespuolisten ystävien kanssa ja niidenkin, joiden kanssa minulla on ollut sutinaa. Mutta uusien miespuolisten suhteen asia on monimutkaisempi.

Mitäs mieltä, lähdenkö oluelle? Tahtoisin tutustua tuohon ihmiseen. Mutta onko se outoa jos menen uuden miespuolisen tuttavuuden kanssa kaljalle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mene ihmeessä. Jos et voi tai aio, niin mene silti ja nauti vieraan kalun jokaisesta sentistä, mieluummin tuumasta.

Hyvää seksiä, isoa nuorempaa jaksavaa kalua. mene ihmeessä, suosittelen

Vierailija
22/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein mutta joskus on ollut tällainen tilanne, ehkä päri kertaa. Kerran olen vähän miettinyt tarkemmin, sillä tiesin miehen olevan kiinnostunut musta, mutta tämä mies oli siis tuttuni jo entuudestaan. Minkään baarissa viime lauantaina tapaamieni tyyppien kanssa en menisi eikä se olisi enää sopivaakaan mielestäni. Mutta siis työ ja harrastuskuvioissa tavattujen ja jo jonkun verran tuttujen kanssa voin kyllä käydä. Asia on miehelleni ok.

Miehen kohdalla en tiedä miten suhtautuisin. Mieheni on sellainen "miesten mies", puhuu lähinnä autoista ja urheilusta eikä selvästikään viihdy kovin hyvin naisten seurassa. Ei ole mikään naisvihaaja, mutta on selvästi vaivaantunut eikä keksi puhuttavaa. Jos nyt, tällaisena, haluaisi yhtäkkiä lähteä jonkun naisen kanssa kaljalle niin miettisin kyllä hetken. Jos mies olisi samanlainen kaikkien kanssa toimeentuleva höpöttelijä, joka solmii helposti uusia tuttavuuksia, kuten minä, niin sitten olisi tottakai hänenkin saatava mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki menet! Miehesikin varmasti tykkää! Kerranhan täällä vain eletään jne.

Vierailija
24/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kovasti eräästä miehestä, mutta en siis halua muuta kuin ystävyyttä. Tämä mies kysyi, haluaisinko lähteä oluelle joku ilta hänen kanssaan. Tietää että olen varattu. Meillä synkkää todella hyvin ja viihdymme toistemme kanssa. Menin vain ihan sanattomaksi tästä pyynnöstä, tuli huono omatunto jo pelkästä ajatuksesta. En mitenkään osaisi selittää miehelleni, miksi lähtisin oluelle tämän uuden tuttavuuden kanssa. Mieheni ei sikäli ole mustasukkainen, voin helposti mennä ulos miespuolisten ystävien kanssa ja niidenkin, joiden kanssa minulla on ollut sutinaa. Mutta uusien miespuolisten suhteen asia on monimutkaisempi. Mitäs mieltä, lähdenkö oluelle? Tahtoisin tutustua tuohon ihmiseen. Mutta onko se outoa jos menen uuden miespuolisen tuttavuuden kanssa kaljalle?

Tiedät kyllä miksi

Vierailija
25/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun paremmin juttuun miesten kuin naisten kanssa.

Vierailija
26/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa pitäisi paljon pohtia etukäteen ja varsinkin, jos on huono omatunto jo ajatksesta. Se on merkki ihastumisesta. En myöskään hyväksyisi mieheni menemistä vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
27/27 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kieltäydyin. Itse en ole ihastunut, mutta tuo toinen mies on. Ollaan pari vuotta tunnettu ja nähdään vaan harrastuksen merkeissä.

Mieheni ei tykkäisi, että lähtisin tuon toisen kanssa kahden mihinkään, vaikka onkin minulle vain kaveri.

Esim. vanhan työkaverin kanssa voisin mennä/menen, kun tiedän ettei kummallakaan ole muita intressejä. Uusia suhteita en ryhdy luomaan.