Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein pestä lapsen suu saippualla jos tämä kiroilee?

Vierailija
25.05.2012 |

Kaveri oli pessyt pienen tyttärensä suun saippualla kun tämä oli autosta näyttänyt keskaria jollekulle juopolle ja huutanut perään "vittu".

Kaveri on itse kova kiroilemaan, joten ei tarvitse miettiä, mistä lapsi moisen sanan on oppinut mutta tuntuu silti aika karulta tuo suun peseminen saippualla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippuapesulla uhkaillaan, mutta uhkausta ei voi toteuttaa niin kauan kuin itsekin kiroilee.

Jos onnistun itse vähentämään kiroilua voin lapsiakin kiroilusta pois opettaa.

Vierailija
2/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysinen väkivalta nyt vain on väärin. Tuo vertauksin ontuu - käyn käsiksi kiroilijaan, ihan kuin käsiksi käyminen ei olisi parehempi asia kuin kiroilu.

Tosin tossa esimerkki tapauksessa on huomattava, että lapsi käyttäyi loukkaavasti toista ihmistä kohtaan, ei vain kiroillut. Mutta silti.

Eli on eri asia näyttää keskisormea ja sanoa vittu, kun vaikka sanoa perkele, jos vahingossa potkaisee kiveen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kaveri pesi suun saippualla kiroilun takia. Huonoon käytökseen hän ei puuttunut laisinkaan mikä ei minua kyllä yllätä.

Vierailija
4/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huikan Klorite-pullosta

Vierailija
5/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmuutta tollanen. Kaikki perusvirheet löytyy ap:n esimerkin mammalta. Alkaen siitä että lapsen suuta pestään asiasta, jossa malli on tullut vanhemmalta. Halveksin.