Mitä miehesi tekee nyt?
Kommentit (45)
Poikaystävä on mun parvekkeellani kaverinsa kanssa polttelemassa sikareita. Sanoin, että ne voivat tulla sisälle, kun eivät haise enää, joten yöpyvät kai siellä, heh. Tykkään kyllä sikarin tuoksusta, mutta en kodissani tai sängyssäni.
Mä odotan, että pyykkikone pyörii loppuun ja että saan syötävää.
Onko sun eväät pesukoneessa? :)
Evääni ovat valmistumassa. Keittelen munaa.
...miehensä istuu kaunista kesäiltaa viettäen pihaterassilla keskustellen yksin ajatustensa kanssa vaimon nukkuessa ja haaveilee että kun olisi joku jonka kanssa nauttia hiljaisesta lämpimästä kesäillasta...
No nyt se kuulosti vielä hassummalta.
5 (olin kai)
Mene vaimon kainaloon ja helli hänet hereille. Minusta se on ihanaa.
5
...miehensä istuu kaunista kesäiltaa viettäen pihaterassilla keskustellen yksin ajatustensa kanssa vaimon nukkuessa ja haaveilee että kun olisi joku jonka kanssa nauttia hiljaisesta lämpimästä kesäillasta...
Olisi ollut paljon hauskempaa, että odottaisit munaa koneesta. No nyt se kuulosti vielä hassummalta.
5 (olin kai)
Valitettavasti koneessa on vain vaippoja!
Laatuseuraa!
Huomaatte varmaan, että poden seurankaipuuta, koska tuo söpöliini ja hänen jättimäinen Hulk-ystävänsä hautuvat parvekkeella ja lyhentävät elinikäänsä. Täytän näköjään ketjun yksin.
5
Vauva ja mies nukkuu jo, mä täällä vaan valvon, pitäis vielä suihkuun kai mennä mut en saa itteeni tästä sohvalta ylös :D
5
Olisi ollut paljon hauskempaa, että odottaisit munaa koneesta. No nyt se kuulosti vielä hassummalta. 5 (olin kai)
johan se tuli tuossa kyrpä-ketjussa esille... Daa!
Sitä en tiedä mitä tekee siellä, ehkä telakoituu työkavereidensa kanssa?
Miten mä saan tuon Hulkin pihalle täältä kertomatta syytä?
5
5
Olisi ollut paljon hauskempaa, että odottaisit munaa koneesta. No nyt se kuulosti vielä hassummalta. 5 (olin kai)
Oletko aina noin ahkera?
olen tosi laiska!
Me tultiin eilen reissusta ja perjantaina taas lähdetään. Meillä on paljon rästipyykkiä, koska ennen reissuun lähtöämme oli huonot ilmat, enkä siis voinut kuivata pyykkiä ulkona. Nyt on lämmintä, joten pesen niin paljon kuin ehdin!
Vaikka valitti jo vartti sitten, että olisi pitänyt mennä nukkumaan jo paljon aikaisemmin, että jaksaa aamulla herätä.
Näetkö sä sen tai kuulet? Miksi mies ei ole sinun kanssasi? Miksi hän häärää yksin itsensä kimpussa? Tuo pitäisi tehdä salaa, sano sille, että mä sanoin. Ja mä en ole mikään seksinipo.
5
nukkuu makkarissa. Mä katon vielä telkkaria, tosin pian meen viekkuun. Mies menee aamulla töihin, mä oon lomalla.
Mä odotan, että pyykkikone pyörii loppuun ja että saan syötävää.