En tajua tuotemerkkiä Luhta Home.
Ei siinä ole yhtään ajateltu, miltä tuo kuulostaa... Tiedän, että tarkoittaa kotia, mutta minulle tulee siitä mieleen home, kun siinä kerran niin lukee.
Oonko ainut, joka ei halua ostaa kotiinsa homepyyhkeitä?
Kommentit (7)
Luhta on kuitenkin niin vanha suomalainen merkki, että käyttäjätkin voivat olla myös iäkkäitä. Heille ei varmaan ainakaan ekaksi tule koti mieleen Home-sanasta.
homeyliherkkä
ja home tarkoittaa silloin hometta.
Hassuinta on se että jotkut kirjoittaa tuon sanan jopa kotinsa seinälle =)
Ai mä olen varmaan tosi international koska ei ole tullut mieleenkään moinen.
Siedän sitä jo muuten, mutta tuollainen tilanne, jossa on kyse myös suomenkielisestä sanasta (jolla on ihan eri merkitys), on minusta järkyttävä.
Minähän luen sen homeeksi, kun kerran Suomessa ollaan ja on kyse suomalaisesta tuotteesta (joka tosin vissiin tehdään jossain vinkuintiassa). Ja jätän hometuotteet kauppaan, sillä en kaipaa kotiini hometta.
ap
Vanhempani toivat tuliaisiksi kaikille perheenjäsenille pinkkejä, vihreitä ja turkooseja Luhta Homen -pyyhepaketteja joita olivat keränneet K-kauppojen kampanjasta.
Pesaisin pyyhkeet heti pikaohjelmalla ja ihme ja kumma: pyyhkeet olivat ihanan kuivauskarkeita samantien vaikka yleensä uudet pyyhkeet eivät kuivaa kunnolla ensimmäiseen puoleen vuoteen. Kiva yllätys :-)
Mua ärsyttää niin kauheasti tuo Luhta Home, että meille ei varmasti tule sen sarjan tekstiileitä.
Tosin en osta sen vuoksi, että vinkuintialaisia saa halvemmallakin, ilman luhdan muka-kotimaista brändiä.