Mitä miehesi tekee nyt?
Kommentit (45)
5
nukkuu makkarissa. Mä katon vielä telkkaria, tosin pian meen viekkuun. Mies menee aamulla töihin, mä oon lomalla.
Mene vaimon kainaloon ja helli hänet hereille. Minusta se on ihanaa.
5
Näin se mieli tekisikin... Voisiko ihanammin päivän enää päättää (näin miesnäkökulmasta)? Suuttuu aina vaan niin peijoonisti kun hänet herätetään vaikka miten koittaisi olla hellä.
... kirjoittaa se mies siellä terassilla
5
Hakkaa raivokkaasti tattia.
kun äijä pieksee lekalla sientä.
taitaa kyllä olla oikeasti ns. runkkausta, ei pleikan peluuta, mutta hauskempi mielikuva syntyy sienen pieksennästä.
ja empatiaa ja muitakin myötätuntoja. Mitä jos sä menet vaimon viereen ja siirrät hiukset pois korvan päältä ja suukotat kaulaa, korvan alle? Muhun toimii takuuvarmasti. Kaikki käy sen jälkeen! Jopa keskustelu.
5
Mene vaimon kainaloon ja helli hänet hereille. Minusta se on ihanaa. 5
Näin se mieli tekisikin... Voisiko ihanammin päivän enää päättää (näin miesnäkökulmasta)? Suuttuu aina vaan niin peijoonisti kun hänet herätetään vaikka miten koittaisi olla hellä. ... kirjoittaa se mies siellä terassilla
Hulk pihalle hellästi. Mulla olisi tarve yhdelle seksille.
5
vauvan kans, kun herää aikasemmin töihin, kuin mä taas vauvan kans. meen kyllä nyt joukon jatkoksi.
Ei, kummankaan nimi ei ole Jouko..
Kukaan ei kertonut mulle vielä, miten heitetään Hulk pihalle hellästi. Mulla olisi tarve yhdelle seksille.
5
Joku esileikkikö?
koska en halua ryhtyä ryhmäseksiin.
5
Kukaan ei kertonut mulle vielä, miten heitetään Hulk pihalle hellästi. Mulla olisi tarve yhdelle seksille. 5
Joku esileikkikö?
Hulk on poikaystäväni kaveri, josta pitää päästä eroon, koska en halua ryhtyä ryhmäseksiin.
5
Kukaan ei kertonut mulle vielä, miten heitetään Hulk pihalle hellästi. Mulla olisi tarve yhdelle seksille. 5
Joku esileikkikö?
Mitä jos lähettäisit miehelles tekstarin, että nyt olis hyvä hetki melamekkosessiolle? Luulenpa, että mies hankkiutuis kaveristaan eroon nopeasti.
mutta kun sen kaveri tuli viettelemään joillain ulkomailta tuoduilla sikareilla. Mä hävisin. Tuolla ne nyt imevät posket lommolla. Mä olisin ihan hyvin voinut hoitaa sen osuuden :)
5
Hulk on poikaystäväni kaveri, josta pitää päästä eroon, koska en halua ryhtyä ryhmäseksiin. 5
Joku esileikkikö?
Mitä jos lähettäisit miehelles tekstarin, että nyt olis hyvä hetki melamekkosessiolle? Luulenpa, että mies hankkiutuis kaveristaan eroon nopeasti.
mutta kun sen kaveri tuli viettelemään joillain ulkomailta tuoduilla sikareilla. Mä hävisin. Tuolla ne nyt imevät posket lommolla. Mä olisin ihan hyvin voinut hoitaa sen osuuden :)
5
Hulk on poikaystäväni kaveri, josta pitää päästä eroon, koska en halua ryhtyä ryhmäseksiin. 5
Joku esileikkikö?
Ja lopuksi joudut köyräistä röökinhajuista ukkoa :(
ja empatiaa ja muitakin myötätuntoja. Mitä jos sä menet vaimon viereen ja siirrät hiukset pois korvan päältä ja suukotat kaulaa, korvan alle? Muhun toimii takuuvarmasti. Kaikki käy sen jälkeen! Jopa keskustelu.
5
... taidan kuitenkin kuitata päivän tehdyksi ja katsoa huomiseen. Jos et saa Hulkkia poistumaan niin poikkea terassin kautta... Kiitos seurasta.
...se mies vielä...
Tai ehkä mä en anna! Jospa pihtaankin loppuyön.
Täällä ei ole muuten yhtään ilkimystä nyt :)
5
mutta kun sen kaveri tuli viettelemään joillain ulkomailta tuoduilla sikareilla. Mä hävisin. Tuolla ne nyt imevät posket lommolla. Mä olisin ihan hyvin voinut hoitaa sen osuuden :) 5
Joku esileikkikö?
Ja lopuksi joudut köyräistä röökinhajuista ukkoa :(
Et sattuisi tykkäämään sikareista? Tiedän yhden, joka voisi tulla tuomaan. Jos ei se kohta lähde, mä tulen sun terassille (tai terassilla).
5
ja empatiaa ja muitakin myötätuntoja. Mitä jos sä menet vaimon viereen ja siirrät hiukset pois korvan päältä ja suukotat kaulaa, korvan alle? Muhun toimii takuuvarmasti. Kaikki käy sen jälkeen! Jopa keskustelu. 5
... taidan kuitenkin kuitata päivän tehdyksi ja katsoa huomiseen. Jos et saa Hulkkia poistumaan niin poikkea terassin kautta... Kiitos seurasta. ...se mies vielä...
Et sattuisi tykkäämään sikareista? Tiedän yhden, joka voisi tulla tuomaan. Jos ei se kohta lähde, mä tulen sun terassille (tai terassilla)..
en ole sikariin taipuvainen, anna niiden imuttaa siellä, ne ei ymmärrä hyvän päälle ollenkaan...
Hän luulee nyt olevansa niin vastustamaton, että uskaltaa sanoa mulle ei, tai ainakin siirtää velvollisuuksiaan. Turha luulo! Mä kerron kohta, että mulla on parempaa seuraa yhdellä terassilla. Eihän sulla tule kylmä siellä?
5
Et sattuisi tykkäämään sikareista? Tiedän yhden, joka voisi tulla tuomaan. Jos ei se kohta lähde, mä tulen sun terassille (tai terassilla)..
en ole sikariin taipuvainen, anna niiden imuttaa siellä, ne ei ymmärrä hyvän päälle ollenkaan...
Hän luulee nyt olevansa niin vastustamaton, että uskaltaa sanoa mulle ei, tai ainakin siirtää velvollisuuksiaan. Turha luulo! Mä kerron kohta, että mulla on parempaa seuraa yhdellä terassilla. Eihän sulla tule kylmä siellä?
5
tule kylmä täällä, mutta taidan silti siirtyä vällyjen väliin hoitamatta velvollisuuksiani minäkään. Pihdataan molemmat tänään :-) en ole eläissäni niin ennen tehnyt (tuskin kukaan mies)
kun äijä pieksee lekalla sientä.