Jos kaverisi olisi lähdössä matkalle ja kysyisi voisitko...
säilyttää hänen matkansa ajan erästä laukkua. Mitä tekisit? Suostuisitko? Ihmettelisitkö miksi ei jätä sitä kotiinsa?
Kaverisi lähtee matkalle yksin, ilman miestään ja mies jää kotiin ja anoppi naapuriin.
Mitä tekisit? Kyselisitkö mitä laukussa on tms?
Vai auttaisitko kyselemättä?
Kommentit (25)
En taida kirjoittaa enää sitten tästä aiheesta :(
Tiedän itse, että juttu on totta ja se riittää. On vain niin paha mieli ystävän puolesta. Viime yönä en saanut unta kun mietin miten he menettivät kaiken. Heillä on kyllä rahaa, ovat varakkaita, mutta en tiedä miten iso isku tuo on silti. Asunto paloi siis ihan pilalle :( Huonekalut meni, kaikki. Lasten tavarat... Autot säästyivät kyllä.
On se laukku minulla vielä. Mitenhän ystäväni saa yhteyttä minuun, toivottavasti tulee joku päivä kolkuttelemaan ovelle. Tai jos kännykkänsä on pelastunut (sanoi kyllä itse että se jäi asuntoon) niin voisi soittaakin minulle.
Olen yrittänyt ajatella muita asioita mutta koko ajan huoli vaivaa.
Tiedän paljon muutakin tästä avioparista mutta en viitsi nyt kirjoittaa tänne, ei se asiaa auta.
On niin kurja mieli ystävän puolesta :(
Ja ei, en aio kertoa osoitettamme kuitenkaan, epäilkää vain trolliksi, mutta koko juttu on valitettavasti totta. Asunto paloi poroiksi.
en myöskään avaisi sitä. minuun voi luottaa.
Tämähän on suoraan kuin jostain halvasta jännäristä. Uusia juonenkäänteitä odotellessa ;)