Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kaverisi olisi lähdössä matkalle ja kysyisi voisitko...

Vierailija
04.07.2012 |

säilyttää hänen matkansa ajan erästä laukkua. Mitä tekisit? Suostuisitko? Ihmettelisitkö miksi ei jätä sitä kotiinsa?

Kaverisi lähtee matkalle yksin, ilman miestään ja mies jää kotiin ja anoppi naapuriin.

Mitä tekisit? Kyselisitkö mitä laukussa on tms?

Vai auttaisitko kyselemättä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelisin. en lähtisi sellaisen ihmisen tavaroita säilyttämään, jolta en tuollaista kehtaisi kysyä.

Vierailija
2/25 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod. näk. kaveri ei lähde sinne mihin perhe olettaa -> salarakkaan kanssa johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huii...kysyisin kyllä mitä laukussa on ja miksi sitä ei voi kotonaan säilyttää...

Vierailija
4/25 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tilaa loistavasti yhdelle laukulle.

Vierailija
5/25 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tilaa loistavasti yhdelle laukulle.

Vierailija
6/25 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sen takia kun kaverini pyysi minua säilyttämään laukkuaan lomansa ajan. Asia on juuri noin kuin kirjoitin ylhäällä. En kysellyt sen enempää, sanoin että toki sopii ja kysyin että mihin laitetaan laukku. Kaveri sanoi "Siellä on mun papereita ja sellasta." Sanoin ok. Kaveri kiitti ja lähti.

Ajattelin että ehkä hänellä on päiväkirja tms henkilökohtaista mitä ei halua jättää miehensä luettavaksi (ehkä hän on utelias?) eikä halua ottaa sitä matkallekaan.

ap

Vierailija
7/25 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ennenkuin joku alkaa huutamaan että oletko hullu ja kirjoitat sen tänne av:lle, kaverisi tulee vielä tänne ja lukee.

Ei, ei hän tule. Hän ei osaa suomea eikä tiedä tätä sivustoa.

ap

Vierailija
8/25 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsi,hmm...

Ensin mietin ettei lähde matkalle oikeasti,haluaa vaan laukulla hämätä miestään mutta sitten mietin että miksei ottaisi laukkua mukaansa jos menisi esim. toisen miehen luokse.

Mutta jospa tämä toinen mies ei tiedä olevansa toinen mies..

(Ei tälläisiä aloituksia,uteliaisuus herää liikaa ja kun tuskin koskaan saa tietää laukun sisältöä niin... :o) )

Vierailija
9/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän menee käymään vanhempiensa luona ulkomailla, kotimaassaan. Ei huijaa miestään, miehensä tietää, että hän käy kotimaassaan. Se oli käsilaukku, ei matkalaukku.

Minä olen siinä uskossa, että siellä on salainen päiväkirja :) Ehkä kaveri kertoo tarkemmin kun palaa? :)

ap

Vierailija
10/25 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että tietäisin asiasta lisää. Kuulostaa erittäin epäilyttävältä.

Vierailija
11/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lähti sitten sukulaisiin. En saa mitään yhteyttä kun kännykkä taisi mennä siinä palossa :(

Vierailija
12/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä lukenut liikaa trillereitä mutta mulle tulee heti mieleen että toi laukku voi jollain tapaa liittyä tulipaloon.

Vakuutuspetos, velat, huumeet(niiden velkojat esim).

Mä ehkä kurkkaisin laukkuun, ihan vaan saadakseni selville onko tässä oikeasti jotain tosi hämärää.

Vierailija
13/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä laukussa on rahaa. On suunnitellut jättävänsä miehen ja elävänsä sitten noiden säästöjen turvin.

Surullista. Ja ehkä samalla hyväkin asia, kun nyt menetti kaiken. Miestä säälin tässä eniten. Häntä huijataan.

Vierailija
14/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä lukenut liikaa trillereitä mutta mulle tulee heti mieleen että toi laukku voi jollain tapaa liittyä tulipaloon.

Vakuutuspetos, velat, huumeet(niiden velkojat esim).

Mä ehkä kurkkaisin laukkuun, ihan vaan saadakseni selville onko tässä oikeasti jotain tosi hämärää.

Vierailija
15/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato nyt ihmeessä mitä siellä on ja kerro tännekin juonen käänteet :) mä ainakin katsoisin tosin olisin alun perinkin tahtonut tietää laukusta kaiken muuten en olis ottanut haltuun.

Vierailija
16/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit keksinyt trollin, joka ei ole tarkistettavissa.

Vierailija
17/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan säilyttää sitä käsilaukkua siihen asti, kunnes sitä tarvitaan. Huumeitahan siellä ei ole

Vierailija
18/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän+

Vierailija
19/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että kaikki palot uutisoidaan? Ei todellakaan.

Nopsalla vilkaisulla löysin tilannehuone.fistä eiliseltä muutamankin potentiaalisen keskisuuren palon.

Vierailija
20/25 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin kurja olo ja on pakko puhua asiasta jonkun kanssa. Tulkaa haukkumaan trolliksi tai mitä vain mutta tätä se ei valitettavasti ole. Kumpa olisikin! Kumpa joku osaisi sanoa jotain järkevää :(

Tämä ystävä toi laukkunsa silloin minulle, lähti matkalle ja tuli takaisin. Näimme monta kertaa mutta hän ei pyytänyt laukkua takaisin. En myöskään tyrkyttänyt että ota laukku jne. Hän ei käynyt minulla mutta näimme aina leikkipuistossa.

Tänään hänen asuntonsa paloi :((((((

Toinen ystäväni soitti minulle, en ollut juuri kotona niin en nähnyt, että XY:n (ystäväni) talo palaa! Juoksin paikalle ja koko asunto oli ilmiliekeissä. Hän ja lapset pääsivät ulos, kukaan ei kuollut.

Juttelimme siinä ja yritin lohduttaa. Hänen miehensä oli tullut tietenkin myös töistä kuultuaan palosta. Kun miehensä meni kauemmas, ystäväni kuiskasi "onhan sulla se laukku vielä?" Sanoin että on. Hän: "Mä en halua että mun mies näkee sitä." Sanoin että se saa olla meillä niin kauan kuin hän haluaa.

Häneltä paloi ihan kaikki. Kaikki! :((((((

Tuntuu niin pahalta!!!

Ja tuo laukku! Mitä ihmettä häneltä nyt säästyi? Toivottavasti siellä on jotain tosi tärkeää. Ettei ihan kaikki olisi mennyt.

En tiedä miksi kirjoitan tänne. Olen vain niin murheissani ystäväni puolesta :( Ja liittyyhän tämä vähän vanhaan avaukseeni. :(

Pakko puhua jollekin. Yritin miehelleni mutta hän ei oikein ymmärrä.