Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä sain haukut niskaani! :(

Vierailija
24.11.2005 |

Tapasin monen kuukauden jälkeen ystäväni. Olen pudottanut painoani (raskauskilot). Olen tehnyt kauheasti_töitä_sen_eteen, että olen hoikistunut ja painoni on pudonnut!!!

Ystäväni heti ensimmäisenä kun nähtiin totesi, " Oletpa sinä LAIHA!" Tuo on minusta loukkaus ihmisyyttäni kohtaan!!!!

En minä kehdannut hänelle sanoa vastapainoksi tätä LIHAVAKSI! Vaikka syytä olisi ollutkin. Voi voi voi! Nyt täytyy lähteä terapiaan! :(((((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä jätit pois, leivät puurot yms. jutut, niinkö?

-2, lihava nainen-

Vierailija
2/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sallinut itselleni esim. ruisleivän, jossa ei ole vehnäjauhoja, suolaa, sokeria ja hiivaa seassa. Pysyy vatsan toiminta kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tyytyväinen kun kaverikin huomasin sun laihtuneen.

Vai että loukkaus ihmisyyttäsi kohtaan. Jos kaveris ei ois huomannut niin valittaisit nyt täällä kylmäksi ja kateelliseksi häntä.

Vierailija
4/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätin pois vain selkeät sokeri- ja valkovehnätuotteet, kuten karkit, pullat, vaalean leivän, peruspastan ja valkoisen riisin. Tilalle otin mm. vihanneksia, pähkinöitä, marjoja, kaura-ruispuuroa ja herkutteluun popcornia. Perunasta, täysjyväpastasta, vehnättömästä kuituleivästä tai puurosta en luopunut.

Alkuun tippui kilo viikossa! Ja kun tästä tuli elämäntapa, on kaikki kilot pysyneet poissa, vaikka välillä herkuttelenkin (lähinnä kylässä).

Vierailija
5/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kohteliaisuus. Taidat olla herkällä päällä

Vierailija
6/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha mielestäni kalskahtaa negatiivisena korvaan...

En nyt ottaisi ihan kohteliaisuutenakaan, mutta riippuu pitkälti tietty äänensävystä millä sanotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi