minne lähtisin elokuussa viikon lomalle kahden teinityttären kanssa?
Kommentit (14)
Tykkaisitte varmasti. On tekemista viikoksi, ranta, shoppailua, kulttuuria jokaiseen makuun, hyvaa ruokaa... Oikein tyttojen kohde!
Paljon kivaa shoppailtavaa. Hyvää ruokaa ja ihana hiekkaranta.
Edullinen paikka. Myös nähtävää muutenkin.
Sunny Beach.
teiniksien kanssa. Siellä on huippumuotia tarjolla, ja Monacoonkin pääsee parilla eurolla:)
Kaunis kaupunki. Nähtävyyksiä riittää, on kivoja ostoskeskuksia, hyvää ruokaa, maauimaloita ja kylpylöitä sekä huvipuisto. Unkarilaiset tykkää suomalaisista ja hintataso on edullinen.
Onko sulla kaksi tyttöä vai lähdetkö yhden kanssa kaksistaan?
Sopivan rauhallinen, hienot hiekkarannat, paljon shoppailtavaa jokaisen kukkarolle, ja koska satamakaupunki, niin pääsee helposti laivalla vaikka minne! Suosittelen.
Saarella käy myös paljon julkkiksia, vasta siellä oli Kate Moss, Whitney Port ja Mila Kunis.
suora Finskin lento, kaupunkikohde jossa myös biitsiä ja paljon tekemistä sekä ostosmahdollisuuksia. suosittelen.
Onko sulla kaksi tyttöä vai lähdetkö yhden kanssa kaksistaan?
kirjoitettu. Siis lähden kaksistaan teinityttäreni kanssa. On mulla toinenkin tytär, mutta hän ei pääse nyt mukaan, Oliskohan köpis sopiva kohde, olen itsekseni aika vähän matkustellut...ap
mä tykkäsin Madridista. Kulttuuria ja shoppailua. Kävin viime kesänä tytön kanssa ja oli tosi hyvä reissu. Hotelli ihan keskustasta ja kaupat oven vieress :) Turistibussilla voi ajella. Vaihtoehto Barcelonalle :)
Eikös Tanska ole aika kallis maa? tai no jos ei rahasta ole kiinni :)
ja melkeinpä sanoisin että aika moni muu kaupunki voisi olla mielenkiintoisempi. Jos tuon tyyppistä haluaa, niin mieluumin kyllä sitten menisin vaikka Amsterdamiin tai Lontooseen, en Köpikseen. Amsterdam ja Lontoo ovat myös varmasti ihan hyviä vaihtoehtoja jos tosiaan haluaa tuollaisen pohjoisemman kaupungin eikä Etelä-Eurooppalaista tunnelmaa.
ihmismäärä kaupungissa arvatenkin :) ap. Olisi sukuakin siellä...
Tai Kreeta. Joku kiva hotelli Plataniaksen läheltä. Täällä kiva shopata ja kiva iltameno. Lyhyt matka Hanian kaupunkiin, jossa myös kivoja kauppoja ja upea iltapaikka, Venetsialainen satama yms.
Älä ainakaan muslimimaihin tai Turkkiin, mikä tietysti muslimimaa sekin...