Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minne lähtisin elokuussa viikon lomalle kahden teinityttären kanssa?

Vierailija
04.07.2012 |

Ulkomaille

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan muslimimaihin tai Turkkiin, mikä tietysti muslimimaa sekin...

Vierailija
2/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkaisitte varmasti. On tekemista viikoksi, ranta, shoppailua, kulttuuria jokaiseen makuun, hyvaa ruokaa... Oikein tyttojen kohde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kivaa shoppailtavaa. Hyvää ruokaa ja ihana hiekkaranta.

Edullinen paikka. Myös nähtävää muutenkin.

Sunny Beach.

Vierailija
4/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiniksien kanssa. Siellä on huippumuotia tarjolla, ja Monacoonkin pääsee parilla eurolla:)

Vierailija
5/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kaupunki. Nähtävyyksiä riittää, on kivoja ostoskeskuksia, hyvää ruokaa, maauimaloita ja kylpylöitä sekä huvipuisto. Unkarilaiset tykkää suomalaisista ja hintataso on edullinen.

Vierailija
6/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kaksi tyttöä vai lähdetkö yhden kanssa kaksistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palma de Mallorca, Rooma ...

Vierailija
8/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan rauhallinen, hienot hiekkarannat, paljon shoppailtavaa jokaisen kukkarolle, ja koska satamakaupunki, niin pääsee helposti laivalla vaikka minne! Suosittelen.

Saarella käy myös paljon julkkiksia, vasta siellä oli Kate Moss, Whitney Port ja Mila Kunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suora Finskin lento, kaupunkikohde jossa myös biitsiä ja paljon tekemistä sekä ostosmahdollisuuksia. suosittelen.

Vierailija
10/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kaksi tyttöä vai lähdetkö yhden kanssa kaksistaan?


kirjoitettu. Siis lähden kaksistaan teinityttäreni kanssa. On mulla toinenkin tytär, mutta hän ei pääse nyt mukaan, Oliskohan köpis sopiva kohde, olen itsekseni aika vähän matkustellut...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkäsin Madridista. Kulttuuria ja shoppailua. Kävin viime kesänä tytön kanssa ja oli tosi hyvä reissu. Hotelli ihan keskustasta ja kaupat oven vieress :) Turistibussilla voi ajella. Vaihtoehto Barcelonalle :)

Eikös Tanska ole aika kallis maa? tai no jos ei rahasta ole kiinni :)

Vierailija
12/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja melkeinpä sanoisin että aika moni muu kaupunki voisi olla mielenkiintoisempi. Jos tuon tyyppistä haluaa, niin mieluumin kyllä sitten menisin vaikka Amsterdamiin tai Lontooseen, en Köpikseen. Amsterdam ja Lontoo ovat myös varmasti ihan hyviä vaihtoehtoja jos tosiaan haluaa tuollaisen pohjoisemman kaupungin eikä Etelä-Eurooppalaista tunnelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmismäärä kaupungissa arvatenkin :) ap. Olisi sukuakin siellä...

Vierailija
14/14 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Kreeta. Joku kiva hotelli Plataniaksen läheltä. Täällä kiva shopata ja kiva iltameno. Lyhyt matka Hanian kaupunkiin, jossa myös kivoja kauppoja ja upea iltapaikka, Venetsialainen satama yms.