Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni sijaisvanhemmat yrittävät saada harvennettua tapaamisia

Vierailija
03.07.2012 |

minun kanssani,ja sossusta sanottiin että todennäköisesti näin käy:( Lapsi kuulemma oireilee aina kun lähtee täältä kotiinsa(käynnist 2 krt kuussa+minä käyn heillä viikottain) ja on muunmuassa potkinut sijaisisää ja huutanut tälle hävyttömiä,räkinyt päälle ja ollut järkyttynyt ja itkuinen:( Lapsi täyttää kohta 4v. ja pelkään että haluavat vain lapsen itselleen väittämällä että on lapselle haitallista käydä luonani:(( Luulen että lapsi on vain ikävissään ja purkaa suuttumustaan sitten sijareille.Mitä voin tehdä,vai eikö minulla ole mitään sananvaltaa?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa lapsi takaisin. et ole huonompi kuin sijaisperhe, joka tienaa lapsellasi paljon.

aivan sairasta että raha -asioiden ja väsymyksen takia huostaanotetaan lapsia suomessa.

Kyllä sijaisvanhemmiksi hakeudutaan ihan muista syistä kuin siitä, että pitäisi saada mahdollisimman paljon tienestiä.

Vierailija
82/88 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetyöntekijän käynnit, ensikodissa asuminen, perhekuntoutus. Vasta kun nämä eivät auttaneet tuli avohuolloin sijoitus ja siitä puolen vuoden päästä huostaanotto kaikkien osapuolten yhteisymmärryksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa lapsi takaisin. et ole huonompi kuin sijaisperhe, joka tienaa lapsellasi paljon.

aivan sairasta että raha -asioiden ja väsymyksen takia huostaanotetaan lapsia suomessa.

Kyllä sijaisvanhemmiksi hakeudutaan ihan muista syistä kuin siitä, että pitäisi saada mahdollisimman paljon tienestiä.

Miten kukaan kehtaa ottaa lapsen aloittajalta? joka on hädässä ja tarvitsisi apua, niin viedään vielä lapsikin?

ei ole hyvä ihminen sellainen.

Vierailija
84/88 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi ole äitinsä hoitaja.

Vierailija
85/88 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin uupunut ja lähdin lopulta osastolle,josta palasin tyhjään kotiin ja keräilin palasia paikalleen pikku hiljaa,perhetyöntekijöiden avulla lähdin laskusumaa purkamaan ja asuntoani siivoamaan. Nyt on kaikki paremmin,kunhan syön lääkkeni ja ulkoilen riittävästi,syön hyvin enkä enää murehdi itseäni sängyn pohjalle.Ja kuten kirjoitin,että kiireellä vaivät niin tarkoitin sitä että se tuli niin yllättäen etten edes kunnolla tajunnut mitä tapahtui.Toisaalta olen iloinen että sekavaan elämäämme tuli ratkaisu helposti ulkopuolelta ennenkuin tapahtui mitään vakavampaa.Sanoisin että lapsella on eroahdistus,tai sitten ei halua jäädä sinne sijareitten kotiin ja tätähän ei varmaan saisi ääneen sanoa.

ap

Vierailija
86/88 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä ne sijarit on piruja kun vaaralliselta "ottavat" lapsen pois.

Vierailija
87/88 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään mahdollista, että olisit ahdistava vanhempi? Ei sitä itse aina tajua, valitettavasti.

Vierailija
88/88 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköistä että ap on lapselleen vahingoksi. Ainakaan hän ei suostu kertomaan oikeaa syytä huostaanottoon ja lapsen sijoituksen sijaisperheeseen.

moittinut ratkaisua,ja olimme tukiperhejonossa vaikka sanoivatkin ettei sellaisia perheitä juurikaan ole vapaana tällä hetkellä.Joku kirjoitti että saahan lapset raivareita kun ovat etävanhemmillaan ja sellainenhan minä tavallaan olenkin.Kävisin siellä vaikka joka päivä jos lompakko antaisi myöden,tosin sijaisvanhemmat saattaisivat ajaa minut pois.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi