Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskikset, ahdistaako ei-uskovan kohtalo?

Vierailija
03.07.2012 |

Eli miten kestätte sen ahdistuksen, että joku tuttu, ehkä hyvinkin läheinen on ns "väärällä tiellä" kun kuolema korjaa satoaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen ratkaisee loppuviimein itse suhteensa Jumalaan. Toisaalta taas kaikki on Jumalan kädessä, elämä, kuolema ja pelastus. Uskon että taivaassa nähdään todella paljon enemmän porukkaa kuin mitä keskivertouskovainen olisi sinne päästämässä. :)

-ap

Vierailija
2/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen ratkaisee loppuviimein itse suhteensa Jumalaan. Toisaalta taas kaikki on Jumalan kädessä, elämä, kuolema ja pelastus. Uskon että taivaassa nähdään todella paljon enemmän porukkaa kuin mitä keskivertouskovainen olisi sinne päästämässä. :)

Sitä ei voi toisista tietää heidän sielunsa tilaa mutta aina voi rukoilla rakkaidensa puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole mun käsissä kuinkä hänen käy.

Vierailija
4/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en aktiivisesti ajattele sitä kaiken aikaa. Sama juttu kuin esim Afrikan nälkäänäkevät lapset. Tiedän, mikä valtava kärsimyksen määrä siellä on, mutta en kuitenkaan voi ajatella sitä koko ajan.

Läheisten uskoontulo ei kuitenkaan viime kädessä ole minusta kiinni.

Vierailija
5/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut kuulla sanoman Jeesuksesta, hän voi pyytää Jeesusta Vapahtajakseen vaikka vasta viimeisellä henkäyksellään. Sekin riittää ja silloinkaan ei ole myöhäistä. Kuoleman jälkeenkään emme voi varmasti sanoa, pääsikö tuo läheinen taivaaseen vai joutuiko kadotukseen. Jumala on ainoa, joka sen tietää.

Vaikka ihmisen elämä näyttäisi menevän aivan väärään suuntaan ja näyttäisi siltä, että ihminen ei ole taivastiellä, en menetä silti toivoani. Jatkan rukoilemista. Niin kauan kun on elämää, on toivoa.

Vierailija
6/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen ei enää tunne ahdistusta siis ne ihmiset joilla on se onnellinen ikuisuus. Useimmat kun voi päästä vielä helvetistäkin pois vaikka siihen menisi miljoonia vuosia.

Vierailija
7/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat kun voi päästä vielä helvetistäkin pois vaikka siihen menisi miljoonia vuosia.

missä tällästä väitetään??

Vierailija
8/8 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan