iPhone 4 s kehu/hauku
Kommentit (23)
iPhone on käytettävyydeltää aivan ylivoimainen. Todella helppo ja pehmeä. Samoin jos käytät puhelintasi paljon myös netti-, Facebook-, Spotify- ym. käytössä niin iPhone on loistava puhelin.
iPhonen "synkkays", backup-, päivitys- ym. toiminnot ovat helppokäyttöisiä ja varmoja. Mulla meni puhelin vaihtoon (pudotin asfalttiin ja näyttö paskana) ja ei muuta kuin tuliterä puhelin koneeseen synkkaukseen ja hetken päästä oli kaikki vanhat tiedot luurissa, jopa soitetut ja vastaanotetut puhelut näkyivät ihan kuin koko puhelin ei olisi vaihtunutkaan.
En osaa mitään muuta kuin suositella iPhonea.
näyttö menee helposti paskaksi. Tippui kerran lattialle (parketti) ja se oli siinä. Kallista korjata.
mitä mulla on ikinä ollut. Ja mulla merkkejä Nokiasta Ericsonin ja Motorolan kautta Samsungiin... Ja nyt siis iPhone 4 S. Ikinä en enää merkkiä vaihda. Ne jotka haukkuvat, eivät ole tutustuneet puhelimensa kaikkiin ominaisuuksiin.
bluetooth on avoin globaali standardi, mutta Apple ei osaa käyttää sitä ?
Muuutenkin IPhone on aika vanhanaikainen... 5 vuotta sitten oli varmaan hyvä ja mahtava, mutta käytännössä 4S on sama puhelinkuin alkuperäinen iPhone