Havaintoja parisuhteesta.
Luin noita miesten kirjoittamia tarinoita.
On kyllä sääli että siirrämme sukupolvelta toiselle toiminta tapoja joiden rikkominen on vaikeaa. Monella miehellä tuntuu edelleen olevan vaikeaa uskaltautua rakastamaan ja näyttää se. Ei ihme että parisuhteet kariutuivat.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä sarjapettäjä ja -siittäjän parisuhdeblogi, jossa neuvoo miten parisuhde toimii?
Jep, vähän samaa kuin voisi ottaa oppia juopolta miten ollaan selviä tai rikolliselta miten ollaan lainkuuliaisia.
Tarkoitan noita lukijan tarinoita.
Ongelma on siinä, että naiset menettävät kiinnostuksensa, jos liian aikaisessa vaiheessa tulee ilmi, että mies on tunteellinen tai herkkä. Hyvä ystävä toki, mutta ei tuu alavatsaan ei sitten millään niiitä pörröperhosia.
Tai mistä minä mitään tiedän, olenhan vain mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä sarjapettäjä ja -siittäjän parisuhdeblogi, jossa neuvoo miten parisuhde toimii?
Jep, vähän samaa kuin voisi ottaa oppia juopolta miten ollaan selviä tai rikolliselta miten ollaan lainkuuliaisia.
Mistä kukaan tietää ettei se ole itse niitä kirjoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan tietää ettei se ole itse niitä kirjoittanut?
Siitä et siellä on mun kirjoittama teksti.
Onhan se jännä, miten nämä miehet ei kehtaa eikä uskalla sille omalle kumppanille puhua tunteistaan eikä ajatuksistaan, mutta uskaltaa lähettää ne kaiken kansan luettavaksi ja rääpittäväksi sarjapettäjän blogiin.
Ja olen itse sitä mieltä, että bloggaaja itse on kirjoittanut ainakin osan, jos ei kaikkia lukijatarinoitaan. Sen verran samanlaisia kieliasuja, ilmaisuja ja ajatuksia niissä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jännä, miten nämä miehet ei kehtaa eikä uskalla sille omalle kumppanille puhua tunteistaan eikä ajatuksistaan, mutta uskaltaa lähettää ne kaiken kansan luettavaksi ja rääpittäväksi sarjapettäjän blogiin.
Ja olen itse sitä mieltä, että bloggaaja itse on kirjoittanut ainakin osan, jos ei kaikkia lukijatarinoitaan. Sen verran samanlaisia kieliasuja, ilmaisuja ja ajatuksia niissä.
No mun tarinassa mä opin vasta vanhana puhumaan tunteista. Enpä olisi koskaan uskonut kirjoittavani tarinaa rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun tarinassa mä opin vasta vanhana puhumaan tunteista. Enpä olisi koskaan uskonut kirjoittavani tarinaa rakkaudesta.
Nii. Kirjoitit alter egona pikku hapsuliini 😉
Juuh. Tuon kaverin ns rakkaus tarkoittaa pettämistä, lennosta vaihtelua ja henkistä väkivaltaa.
Täys urpo. Mutta kauniita tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Täys urpo. Mutta kauniita tarinoita.
Mikäköhän siinä on, että naiset uskoo kaikkia kauniita tarinoita urpoilta.
Tonkin huijarin bisnesidea on kirjoitella naisille mitä ne haluavat kuulla.
Rakastamista on niin monta eri tapaa. Sitä voi olla suuret eleet, kukkakimput ja saippuakuplien puhaltaminen tai auton lämmitysjohdon kiinni laittaminen.
Itse todennut, että ne suuret eleet ja puheet ovat täyttä silkkoa, kuplaa, joka ei kanna arjessa pitkälle. 1000 krt mielummin vähäeleistä rakastamista, joka on syvää ja vahvaa.
Ihana suomalainen mies, olet just hyvä tuollaisena kuin olet. Sinun ei tarvitse tehdä sirkustemppuja ja julkaista niitä somessa näyttääksesi muille mallia miten rakastaa. Totuus niiden postausten takana on jotain ihan muuta kuin miltä se muille näyttää.
Olen myös huvittuneens lukenut kyseistä blogia ja huomioinut seuraavaa
- puolustaa pettäjiä, syyllistää petettyjä
- koittaa rinnastaa syrjähypyn muihin parisuhteen ongelmiin, esim puhumattomuus, huomiotta jättäminen, yms. joista ei voi eikä saa tehdä yhtä isoja loukkauksia kuin vieraan kanssa maksaminen
- ei kestä pienintäkään eriävää mielipidettä, koittaa itse lähteä riitelemään kun vastaa erittäin provosoivasti tai sarkastisesti jos joku vähänkin kritisoi esim juuri pettäjiä
- nostaa eriävät mielipiteet jutun aiheiksi, välillä nimellä välillä nimettömänä. Ja näin saa nämä aivottomat fanit puolelleen kun aletaan suurella joukolla maalittamaan ihmistä, joka on kyseenalaistanut tai ollut eri mieltä minkkisen kanssa
- nostaa jonkun ihanan ja hyvä palautteen aloitukseen ja hehkuttaa että siksi minä tätä työtä teen, jos yksikin ihminen saa blogistani voimaa
(välillä tulee epäilys että nämä palautteet on juurikin omasta kynästä)
- älä tule työpaikalleni minua kiusaamaan, enhän minäkään minäkään tee niin kenellekään.
Rinnastaa kirjoitukset jota tekee läppärillä yksin omalta sohvalta "minun työpaikkani". Kuitenkin usein mainitsee, että häntä ei huutelijat häiritse. Todellakin häiritsee.
- antaa banneja herkästi varsinkin miehille ja poistelee kommentteja, jotka ovat ihan asiallisia, mut ei hänen mieleisiään
-korostaa tosi usein kuinka monta seuraajaa, käyttää lauseita 104 000 seuraajan blogini...
Minä, minä ja minä.
- koittaa myös syöttää joka väliin omia poliittisia aatteitaan, mitkä ei välttis sovellu parisuhdeblogiin.
- kierrättää samoja lukijoiden tarinoita vuodesta toiseen
Tylsä, kulahtanut ja aikansa elänyt sivusto. Jota on hauska seurata siinä mielessä että kyseinen henkilö triggeröityy niin herkästi kritiikistä
Välillä tulee näitä Havaintoja parisuhteesta tekstejä vastaan somessa. Sivuston ylläpitäjä vaikuttaa varsin helposti raivostuvan jos joku on kanssaan eri mieltä.
Haukkuu perinteisiä pitkiä avioliittoja ja jotenkin oudolla tavalla ihannoi eroja. Kumpuaisiko siitä ettei ehkä ole itse saanut parisuhteitaan jatkumaan.
Väittää ja saivartelee,menee jopa henkilökohtaisuuksiin loukatessaan niitä jotka ajattelevat erilailla.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että naiset menettävät kiinnostuksensa, jos liian aikaisessa vaiheessa tulee ilmi, että mies on tunteellinen tai herkkä. Hyvä ystävä toki, mutta ei tuu alavatsaan ei sitten millään niiitä pörröperhosia.
Tai mistä minä mitään tiedän, olenhan vain mies.
Huoh. Ihan ku Miehen puolikkaat. Ihan hauska telkkarista naureskella, niin nauraa ne tekijätkin. Lopeta naisten syyllistäminen ja ala oleen oma itsesi. Moni nainen nimenomaan tykkää, jos mies on tunteellinen ja herkkä. _Jatkuva ruikutus_ on eri homma