ihmetyttää naapurin yh ja sen rahankäyttö:
Ollaan tutustuttu puistossa ja kyläilty ja käyty lastentapahtumissa ym. Ollaan siis ainakin hyviä kavereita, jos ei ystäviäkin. Yksi asia ihmetyttää: rahankäyttö. yh saa tietenkin elarit (kuulemma jonkin minimin), yh:n lapsilisäkorotuksen ja omien sanojensa mukaan ei sitten muuta. Kuulemma joutuu omien sanojensa mukaan maksamaan lastenelatuksesta enemmän kuin etäisä, vaikka isällä on isommat tulot.
Pyysin viime viikolla heitä kanssamme pienelle lomamatkalle Ruotsiin. Olisi yövytty Tukholmassa 2 yötä ja käyty lapsien pitämissä nähtävyyksissä. Kuulemma heillä ei ollut juuri nyt varaa tehdä tuollaista.
Nyt kuitenkin näin hänet pihalla Stockannin, Sokoksen ja ym muovikassien kanssa. Kuulemma oli käynyt alemyynneissä. Kun mielenkiintoisena kyselin, että mitä oli ostellut, niin sanoi, että vaatteita _itselleen_ päälle 1000 eurolla! Naisella ei ole edes mitään pukukoodia töihin, joten miksi ostelee noin kalliita vaatteita!
Onko kaikki yh:t samanlaisia? Lapset eivät pääse lomamatkalle, kun äiti shoppailee itselleen kuteita?
Kommentit (50)
Jospa sitä kiinnosti mieluummin ostaa itselleen kuteita.
Miten tähän asiaan liittyy se, että kyseessä on yksinhuoltaja?
miksei sitä kiinnostanut lähteä reissuun tuollaisen ihmettelijä-kyylän kanssa.
eikä kaikki yh:t kulje säkeissä. Osa kulkee, että lapsilla ois kivempaa, mutta erityisesti laivalla se on vähän noloa.
Olen työssäkäyvä yh ja minulla jää 2000 euroa käteen asumiskulujen jälkeen, silti en osta itselleni vaatteita, mutta se johtuu taas siitä, että ne ei kiinnosta.
Viimeisen vuoden aikana lapsi on käynyt ruotsissa 3 kertaa, joista olin yhden itsekin mukana. Vihaan ruotsinlaivoja ja seuraavan kerran taas 3 vuoden kuluttua. Menemme kuitenkin Irlantiin tänä kesänä. Sopiiko tämä sinulle?
eikä kaikki yh:t kulje säkeissä. Osa kulkee, että lapsilla ois kivempaa, mutta erityisesti laivalla se on vähän noloa.
Olen työssäkäyvä yh ja minulla jää 2000 euroa käteen asumiskulujen jälkeen, silti en osta itselleni vaatteita, mutta se johtuu taas siitä, että ne ei kiinnosta.
Viimeisen vuoden aikana lapsi on käynyt ruotsissa 3 kertaa, joista olin yhden itsekin mukana. Vihaan ruotsinlaivoja ja seuraavan kerran taas 3 vuoden kuluttua. Menemme kuitenkin Irlantiin tänä kesänä. Sopiiko tämä sinulle?
Hyi vittu AP kun olet kuvottava vainolainen. Juoruakka pahimmillaan. Toivottavasti talosi palaa niin joudut muuttaan jonnekin sillan alle ja naapurisi saa olla rauhassa. Vitun juoruhuora.
tai huvipuistokäyntiä ym tänä kesänä lastensa kanssa.
ap
Lapset eivät saa mitään eivätkä pääse mihinkään, mutta äiti ostaa itselleen koko ajan uusia vaatteita!
kohtaan. Usein tuollaiset asiat vain vaistoaa.
Tuo naapuri ei siis ole tehnyt yhtään lomamatkaa tai huvipuistokäyntiä ym tänä kesänä lastensa kanssa.
ap
Hanki oma elämä eläkä täällä mieti toisen tekemisiä. Jos noin paljon nokkaa kutittaa niin kysy siltä. Toivottavasti kaverisi tajuaa millainen kyylä olet.
Tuo naapuri ei siis ole tehnyt yhtään lomamatkaa
tai huvipuistokäyntiä ym tänä kesänä lastensa kanssa.ap
En minäkään lähtisi mokoman kyylän kanssa mihinkään, joka kirjoittelee sitten kaikki tänne julkiselle palstalle.
Toivottavasti naapurisi käy täällä, tunnistaa itsensä ja älyää katkaista välit sinuun.
Kauhistus, ei ole minunkaan lapseni vielä ollut huvipuistossa tänä kesänä, mitäs siihen sanot? Se montako kertaa lapsi käy huvipuistoissa per kesä onkin helvetin hyvä mittari sille miten hyvähuono vanhempi olet...
tai huvipuistokäyntiä ym tänä kesänä lastensa kanssa.
ap
Sullekko se sitten kuuluu? Kas kun et asenna salakuuntelukoneita sen kotiin ja postaa kaikkia sen yksityisasioita youtubeen.
Jos se ostaa vaatteita, koska se EI halua olla YH, ja koettaa siis panostaa ulkomiotoonsakin? Mutta samapa vaikka ei niin olisi, sulle se ei AP kuulu vittuakaan.
Hyi vittu AP kun olet kuvottava vainolainen. Juoruakka pahimmillaan. Toivottavasti talosi palaa niin joudut muuttaan jonnekin sillan alle ja naapurisi saa olla rauhassa. Vitun juoruhuora.
Pyydä joku muu ystäväsi mukaan
surevat kun ovat vain kotinurkissa koko kesän, vanhempia ei kiinnosta edes lähialueen uimapaikoissa käyminen. Ja mihinkään kuulemma ei voida lähteä kun ei ole rahaa.
Sitten kuitenkin roudataan itselle uusinta elektroniikkaa, merkkivaatteita ja alkon tuotteita.
Todella itsekästä mun mielestä myös tuollainen, miksi hankkia lapsia jos ei kiinnosta edes uimassakäynti??
Kunnes ex lähti. Olen käynyt pari krt sen jälkeen ulkomailla, kun joku uu on matkan maksanut.
Nytkin käytiin lasten kanssa Tallinnassa. Viking klubilla saatiin ilmaiset markat, jotain polttoainemaksuja piti maksaa.
Mukana vedenkeitin, rahkapurkkien rasioita ja puuropusseja ja jotain juotavaa. Lapset saivat kumpikin karkkipussin tax freestä sekä Tallinnassa saivat päättää minne mennnään syömään. Matkaan meni rahaa 80 euroa ja monesta olisi voinut pihistää. Mutta ex anoppi antoi matkaan rahat.
Tiedän monta jotka eivät ikinä suostuisi sillä tavalla matkustamaan. Mielummin kotona kun. Pihdataan kaikiesta matkalla.
Olen yyhoo ja ostelen itselleni vaatteita kalliilla. Lapseni ei ole käynyt "missään" tänä kesänä eikä tulla menemäänkään. Vähän harkitsin että oltaisiin tehty viikonloppumatka vaikka Tallinnaan tai otettu äkkilähtö etelään, mutta parivuotias tuntuu nauttivan enemmän hiekkalaatikolla istumisesta tai päivästä uimarannalla. Pillimehut eivät paljoa maksa, niin tuhlaan rahani tänä kesänä itseeni.
Enkä häpeä yhtään!