Elämäsi ylellisin tapahtuma tai hetki?
Minulla risteily Välimerellä yksityisellä luxus-jahdilla, jonka viikkovuokra on noin 100.000e.
Kommentit (28)
..ja raahauduin taksilla kotiin kymmenien ostoskassien kanssa, vatsa täynnä hyvää ruokaa. :)
että olin jahdilla kutsuttuna vieraana, en maksajana :D
AP
tai siis se kun sain kurvata sen ulos liikkeestä =D
On varmasti mulle sen verran ainutkertaista ettei ihan heti tuu uudestaan tehtyä..
että olin jahdilla kutsuttuna vieraana, en maksajana :D
AP
kyllä me se tajuttiin.
sen (autoliike oli ilmeisen hämmentynyt tästä)
käteisellä.
olin kotona viikon yksin 19 vuoden jokapäiväisen lapsiperhe-elämän jälkeen. Muut olivat mökillä ja minä olin sen viikon töissä.
on viimeviikkoinen käynti Ranskan Rivieralla Eze Villagessa. Söimme paikan hienoimmassa ravintolassa, vuoren rinteellä parhaassa pöydässä (mielettömät näköalat). Ruoka oli joku kuuden ruokalajin menu, en edes tiedä mitä kaikkea siinä oli mutta hyvää oli. Oli hopea-aterimet ja joimme hyvää viiniä, pöytää odotellessa shampanjaa.
Näköala taisi tehdä tilanteesta erityisen hienon.
oli näkymä turkoosinsiniselle merelle, aah. Toinen mieleenjäänyt tapahtuma oli kuuden ruokalajin illallinen ja kabareenäytös Pariisin Lidossa.
tilattiin sellaiset oikein kasariöverit drinkit mansikoineen ja härpättimineen huoneeseemme kylpyyn.
Eivät ne varmaan paljon sen kalliimmat olleet kuin drinkit nyt yleensäkään hotelleissa ovat, mutta oli jotenkin tosi ylellistä siemailla niitä rakastamansa miehen kanssa kylvyssä Milanossa.
samallla kamalin, mutta tähänastisista mieleenpainuvin.
tilattiin sellaiset oikein kasariöverit drinkit mansikoineen ja härpättimineen huoneeseemme kylpyyn.
Eivät ne varmaan paljon sen kalliimmat olleet kuin drinkit nyt yleensäkään hotelleissa ovat, mutta oli jotenkin tosi ylellistä siemailla niitä rakastamansa miehen kanssa kylvyssä Milanossa.
?
ensimmäinen etelänmatkani hyvässä hotellissa AI, keskellä talvea. Mulla on reuma ja se lämpö oli jotain aiavn ihanaa, kokonaisen viikon sain tuntea, etten olekaan köyhä ja KIPEÄ!
KOLME kebabia!?
Mulle ois riittänyt ykskin!
Royal Ascotissa.
Tosin mulla oli vähän huonot vaatteet tai siis ankea hattu mutta oli mahtavaa juoda siellä skumppaa ja esittää parempaa kuin onkaan ;)
10 pv Fijillä oli aivan ihanaa. Samalla matkalla istuimme Sydneyssä vastapäätä oopperataloa lahden toisella puolella ja katsoimme auringonlaskua Harbor Bridgen takana. Kädessä oluttölkki ja pussillinen suolapähkinöitä ja rakastamani mies. Hieno hetki sekin.
häämatkalla New Yorkissa viiden tähden hotellissa, sviitissä. Ah, matka oli muutenkin ihana.
Toinen ylellinen hetki oli kun ostin Louboutin'sin korkkarit :)
ja samassa yökerhossa samaan aikaan oli Rihanna.
Myös kosinta oli elämäni yksi parhaimpia hetkiä. Siinä tunsi itsensä niin prinsessaksi.
on ollut todella nautinnollisin hetki minulle. useita ns. 'tavallisia' luksusjuttuja (shoppailu, syöminen, matkat jne.) olen kokenut myös.
Eli: pitkän, rankan, mutta mukavan talvisen hiihtopäivän jälkeen raukeana ja väsyneenä hämärässä kylpylässä, lämpimässä, jopa kuumahkossa porealtaassa sain elämäni orgasmin. Se oli jotain aivan uskomatonta, tuntui kuin ruumis olisi irronnut ja itse leijailin jossakin. Ympäröivä vesi ja taustalla kuuluva veden kuplinta vain voimistivat tunnetta. Tunne kesti melko kauan.
Jälkeenpäin olen ajatellut, että ehkä huumeiden käyttäjistä tuntuu juuri tuolta. Ja jos tuntuu, ei ole kumma, jos siihen jää koukkuun.
Tapahtuman jälkeen olin raukea pitkään ja nukuin aivan loistavat yöunet. Olin 'ekstaasissa' useita päiviä sen jälkeen.
Sukulaiseni joskus tosin pääsivät tuollaiselle jahdille vierailulle Monacon rannassa.
Minulla se varmaan on kahvittelu Cafe de Parisissa:D
Mutta vielä suurinta luksusta on aina päästä töistä lomalle.