Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen saaminen on ihan VALTAVA RISKI Ylen juttu

Vierailija
11.06.2026 |

https://yle.fi/a/74-20229794

Aina paasataan, ettei aborttia pitäisi sallia, mutta nämä samat eivät sitten kerro miten näiden syntyneiden kehitysvammaisten lasten hoito järjestetään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös moni riskeeraa syntymättämän lapsensa terveyden hankkiutumalla raskaaksi lihavana.

Vierailija
2/9 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen rotu kuolee ensimmäisenä sukupuuttoon, sillä hedelmällisyysluku on laskenut toivottoman alhaisella tasolle Länsimaissa valkoisten keskuudessa. No, ei se mua liikuta sinänsä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen syntymättömän lapsen kannattaa valita ennemmin toinen maailmansota, kuin suomalainen nainen.

Ainakin kuolleiden määrästä voidaan päätellä näin.

Vierailija
4/9 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen rotu kuolee ensimmäisenä sukupuuttoon, sillä hedelmällisyysluku on laskenut toivottoman alhaisella tasolle Länsimaissa valkoisten keskuudessa. No, ei se mua liikuta sinänsä yhtään.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa minkä värisiä ihmisiä Suomessa asuu.

Vierailija
5/9 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen suurempi riski kuin elämä yleensäkin. Vammaisia lapsia syntyy vain harvoin. 

Vierailija
6/9 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan valkoisia ihmisiä nykymenolla. Nykyisellä 8,6% muunmaalaisten ihmisten vuotuisella kasvuvauhtilla vuonna 2060 Suomessa on 12 miljoonaa vieraskielisiä ihmistä.

Vierailija
7/9 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne joita kiinnostaa leimataan välittömästi r-sanalla?

Vierailija
8/9 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne joita kiinnostaa leimataan välittömästi r-sanalla?

Väestö on vaihdettava, ja jos tätä vastustaa on rasisti. Näin se vain menee, eikä asialle voi mitään. Demokratiaa se vain on. 

Vierailija
9/9 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sen suurempi riski kuin elämä yleensäkin. Vammaisia lapsia syntyy vain harvoin. 

Riski pienee jos synnyttää parissakymmenissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi