Elämäsi ylellisin tapahtuma tai hetki?
Minulla risteily Välimerellä yksityisellä luxus-jahdilla, jonka viikkovuokra on noin 100.000e.
Kommentit (28)
Sain ensimmäisen lapseni
vihastuttavat ja saavat minut tuntemaan itseni paskaksi äidiksi. Kun on näitä äitejä joille äitiys itsessään on kutsumus ja täyttymys. Äitejä jotka eivät ole koskaan väsyneitä tai tarvitse omaa aikaa kun kultamussukat ovat parasta mitä maailmassa on.
Kun eräs mies oli niin rakastunut minuun että tarjosi viikon loman italiassa ja maksoi kaiken, shoppailuista lähtien. Olis aikas harvinaista herkkua! Harmi vaan ettei tuo mies sattunut sitten kuitenkaan muuten sytyttämään.. :/
Toinen oli, kun ostin 400e maksavan käsilaukun ja menin sen jälkeen päiväkahville Kämpin terassille. Tää nyt ei oo mikään niin erikoinen mutta oli itselle wau -hetki kun ei ollu mitään erityistä syytä moiseen hemmotteluun.
luksus-hetkeä elämässäni!
No kai vielä ehdin..! En ole sään hienossa paikassa lomaillut, en saanut luksus-lahjoja, saati syönyt missään uskomattomassa paikassa.
Hanna-Mari L. risteili miesystäväni kanssa samassa hytissä. En tosin tiennyt siitä.
Sain ensimmäisen lapseni
Luxuslapsi?
Mojitot hotelli Delanon allasbaarissa viiden miehen seurassa (olin työmatkalla).
KOLME kebabia!?
Mulle ois riittänyt ykskin!
Ne olivat Abu Fuadin kebabeja. :)
Siinä tilanteessa olen täydellisen onnellinen.