Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkavereiden valtavat lounasannokset!

Vierailija
02.07.2012 |

Teen istumatyötä, jossa ei hirveästi energiaa kulu. Olen normaalipainoinen ja syön eväänä salaatin, kreikkalaisen jugurtin pähkinällä/mantelilla ja kermakahvit. Pärjään niillä hienosti koko työpäivän. Kotona olen tietysti syönyt aamupalan.

Työkaverit vetävät valtavia mikroaterioita. Yleensä joku pasta- tai riisipoha, raskas kastike lihoineen. Lautanen kukkuroillaan. Päälle pari leipää lisukkeineen, lasi maitoa (mihin aikuinen tarvitsee maitoa??) ja jälkkäriksi riisifrutti tai pullaa kahvin kanssa. Suklaapatukat menevät siinä sivussa. en jaksa käsittää. Miksi pitää syödä sellainen määrä energiaa? Ja vielä se maito ja leipä, joista sitä tulee aika paljon. Ruokajuomaksi mehu, jossa energiaa vaikka muille jakaa.

Sitten ihmetellään, kun väsyttää ja on heti uusi nälkä, kun verensokeri heittää.

Syödäänkö vain syömisen vuoksi? Työkavereiden painosta ei varmaan tarvitse sanoa mitään.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juon lasin vettä. Illalla en aina syö kotona mitään

Olenko karppaaja ja viherpiipertäjä vai anorektikko ?

En mikään niistä, oletteko kenties kuulleet ruokaisista salaateista ?

Tänään söin:

-vähän rucolaa, kurkkua, paprikaa, vesimelonia,ananasta ja keittokinkkua, tonnikalaa, raejuustoa ja katkiksia hovimestarinkastikkeessa

Sallattia ja kasviksia ehkä 30 % lautaselta

Vierailija
102/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan PAKKO saada kerran päivässä syödä KUNNOLLA siis niin että on vatsa oikeasti täynnä. Jos en tee sitä lounaalla se on edessä illalla. Tuo ap:n lounas on mun aamupala + välipala + iltapala. Siihen päälle tulee vielä tuo yksi lämmin jättiateria, ja yleensä lasten kanssa istun pöytään illallakin ja syön ihan kunnon setin kotiruokaa.

Valmisruokahyllystä tulleita mikroaterioita en syö ikinä.

Ja kun maksan lounaasta kalliisti 8,70 € niin todellakin syön koko rahan edestä =)

Painoa 60 ja pituutta 168 ja liikuntaa en "harrasta" - ei ole sellaista omaa aikaa jota voisi harrastamiseksi nimittää. Toki tulee käveltyä, pyöräiltyä, siivoiltua, kitkettyä, uitua tms. mitä nyt muksujen kanssa pystyy tekemään.

Nyt kun tarkkaan lueskelen niin olen laiha läski ! =) Se selittääkin paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä