Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkavereiden valtavat lounasannokset!

Vierailija
02.07.2012 |

Teen istumatyötä, jossa ei hirveästi energiaa kulu. Olen normaalipainoinen ja syön eväänä salaatin, kreikkalaisen jugurtin pähkinällä/mantelilla ja kermakahvit. Pärjään niillä hienosti koko työpäivän. Kotona olen tietysti syönyt aamupalan.

Työkaverit vetävät valtavia mikroaterioita. Yleensä joku pasta- tai riisipoha, raskas kastike lihoineen. Lautanen kukkuroillaan. Päälle pari leipää lisukkeineen, lasi maitoa (mihin aikuinen tarvitsee maitoa??) ja jälkkäriksi riisifrutti tai pullaa kahvin kanssa. Suklaapatukat menevät siinä sivussa. en jaksa käsittää. Miksi pitää syödä sellainen määrä energiaa? Ja vielä se maito ja leipä, joista sitä tulee aika paljon. Ruokajuomaksi mehu, jossa energiaa vaikka muille jakaa.

Sitten ihmetellään, kun väsyttää ja on heti uusi nälkä, kun verensokeri heittää.

Syödäänkö vain syömisen vuoksi? Työkavereiden painosta ei varmaan tarvitse sanoa mitään.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat älähtävät heti, kun niiden syömisestä tulee puhe. Mieluummin satakiloinen, kuin salaatinlehti.

Vierailija
82/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon av.llä on kovasti liikkuvia ylensyöjiä, jotka ovat langanlaihoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa syödä salaatteja. tyhmää syödä suomessa salaatteja, kylmä maa ja tuoretta täällä kasvaa vaan kesällä. ja jos niitä kuljettelee lentokoneella jostain kaukaa niin paskalta ne maistuu.

Vierailija
84/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laiha läski, kai, 57 kg, 168 cm, keski-ikäinen, en ole syönyt vielä koskaan mikroateriaa. paitsi niitä saarioisten pitsoja köyhänän opiskelijana.

Vierailija
85/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta kenenkään syömiset tai juomiset töissä. Mitä väliä on sillä, mitä kukakin lounaakseen syö?

Koetko olevasi jotenkin esimerkki-ihminen?

Vierailija
86/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen istumatyötä, jossa ei hirveästi energiaa kulu. Olen normaalipainoinen ja syön eväänä salaatin, kreikkalaisen jugurtin pähkinällä/mantelilla ja kermakahvit. Pärjään niillä hienosti koko työpäivän. Kotona olen tietysti syönyt aamupalan.

Työkaverit vetävät valtavia mikroaterioita. Yleensä joku pasta- tai riisipoha, raskas kastike lihoineen. Lautanen kukkuroillaan. Päälle pari leipää lisukkeineen, lasi maitoa (mihin aikuinen tarvitsee maitoa??) ja jälkkäriksi riisifrutti tai pullaa kahvin kanssa. Suklaapatukat menevät siinä sivussa. en jaksa käsittää. Miksi pitää syödä sellainen määrä energiaa? Ja vielä se maito ja leipä, joista sitä tulee aika paljon. Ruokajuomaksi mehu, jossa energiaa vaikka muille jakaa.

Sitten ihmetellään, kun väsyttää ja on heti uusi nälkä, kun verensokeri heittää.

Syödäänkö vain syömisen vuoksi? Työkavereiden painosta ei varmaan tarvitse sanoa mitään.

Keskity töihisi äläkä toisten ihmisten kyttäilyyn.

Vierailija
87/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen;

Syömisistä EI saa sanoa mitään.

Liikakoloista ollaan ihan hipi hiljaa.

Pukeutumisesta EI pukahdetakkaan.

Ukomäkö on jokaisen OMA asia.

Lapsista/perheestä, kuuntelet, muista et kommentoi mitenkään!

Ollaanko tyytyväisiä?

Vierailija
88/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen istumatyötä, jossa ei hirveästi energiaa kulu. Olen normaalipainoinen ja syön eväänä salaatin, kreikkalaisen jugurtin pähkinällä/mantelilla ja kermakahvit. Pärjään niillä hienosti koko työpäivän.

kyllähän varmaan moni pärjää salaatilla, rasvaisella jugurtilla ja kahvilla sen TYÖpäivän. Mutta arvaas mitä, elämää on - varsinkin - myös sen työpäivän jälkeen...

Minulle on tärkeää koko päivän ruokavalio sen työpäivän sijaan ja kunnollinen lounas on sen tärkein osa.

Vierailija
89/102 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon huomannut että ihmisiä on erilaisia. Just niitä hoikkia jotka syövät kuin keijut. Ja sitten niitä isoja joille maistuu ruoka kaikkine lisukkkeineen (tosin enemmän olen törmännyt ylipainoisiin jotka syövät huomattavan vähän -todennäköisesti ne kaloripommit nautitaan omassa rauhassa ja salaa).

Itse voisin syödä ihan hervottomia määriä, ja välillä syönkin. PIeni ja kevyt annos ei ole minulle koskaan täysin luonnollinen valinta vaan joudun ikään kuin "ponnistelemaan" että syön "oikein". Etenkin nuorempana kun liikuinkin toki paljon, kiinnitin huomiota siihen, että syön enemmän kuin keskiverto mies...Noloa!

Vierailija
90/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän varmaan moni pärjää salaatilla, rasvaisella jugurtilla ja kahvilla sen TYÖpäivän. Mutta arvaas mitä, elämää on - varsinkin - myös sen työpäivän jälkeen... Minulle on tärkeää koko päivän ruokavalio sen työpäivän sijaan ja kunnollinen lounas on sen tärkein osa.

Jäikö minulta huomaamatta, että ap olisi jossain sanonut, että HÄN ei syö TYÖpäivän jälkeen enää mitään muuta?

Vierailija
91/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää syödä koko rahan edestä, kun kerran maksaa lounaasta ihan 8 euroa!

Tuossako on yksi iso syy liikalihavuuteen? Halutaan maksaa, ja sitten ahnehditaan, kun samalla rahalla saa, vaikka ei enää olisi edes nälkä.

Sama, kun lasten lautaset syödään tyhjiksi, ettei tarvi heittää ruokaa pois. No hei, mitä jos ihan laittaisitte sille lapselle vähemmän ruokaa siihen lautaselle? Lisätä voi, jos loppuu kesken. Moni tekee tuon tahallaan, että saa ahmia lisää lapsen lautaselta, kun ei kehtaa miehen nähden syödä omalta.

Vierailija
92/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen istumatyötä, jossa ei hirveästi energiaa kulu.

Laiskat vaan totuttautuu älyttömiin ateriohin suhteutettuna kulutukseen. Ei ihme että suominainen on pullukka. Anu Saagim on oikeassa.

Vierailija
93/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on pakko todistella teille että olen hoikka, bmi on 17.

Teen tosi raskasta fyysistä duunia, ja työpäivät voi venyä yli 10h:kin helposti.

Duunipaikka on ainoa paikka missä syön. En syö enään iltaisin mitään, en aamuisin muuta kuin mustaa kahvia.

Tosissani syön paljon duunissa siis. Nyt oon taas ollu parin päivän vapaapäivillä ja ainoat ''ravintolähteeni'' on ollut olut ja kahvi. Ja haaveilu siitä että mitä syön huomenna duunissa.

Miksikö? koska en yksinkertaisesti jaksa raahaa ruokaa kaupasta. JA koska elin siinä perhe helvetissä missä kulutettiin 3henkilön kuukauden ruokiin yli 600e.

Kun pääsin siitä eroon niin tajusin että miksi nähdä vaiva. Pärjään hyvin näin. + Mulla on kaunis kroppa, oikeasti :D Apn kaltaset kyylät saa siis ihmitellä jos haluaa, eipä sinällään kiinnosta.

Vierailija
94/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa aloittajaa harmittaa kun ei saa enää syödä sitä pullaa ja suklaata. ;)

Ymmärrän, kyllä minuakin ärsyttäisi vedellä jotain hapanta rasvajogurttia parin mantelin kera ja lotrata kahviin kermaa, hyh. Onneksi ei tarvitse, kun syö kaikkea kohtuudella ei tule paino-ongelmia ja saa syödä sitä suklaatakin. :) Eikä tarvitse kateellisena muiden ruokia kytätä.

Vierailija
95/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on pakko todistella teille että olen hoikka, bmi on 17. Teen tosi raskasta fyysistä duunia, ja työpäivät voi venyä yli 10h:kin helposti. Duunipaikka on ainoa paikka missä syön. En syö enään iltaisin mitään, en aamuisin muuta kuin mustaa kahvia. Tosissani syön paljon duunissa siis. Nyt oon taas ollu parin päivän vapaapäivillä ja ainoat ''ravintolähteeni'' on ollut olut ja kahvi. Ja haaveilu siitä että mitä syön huomenna duunissa. Miksikö? koska en yksinkertaisesti jaksa raahaa ruokaa kaupasta. JA koska elin siinä perhe helvetissä missä kulutettiin 3henkilön kuukauden ruokiin yli 600e. Kun pääsin siitä eroon niin tajusin että miksi nähdä vaiva. Pärjään hyvin näin. + Mulla on kaunis kroppa, oikeasti :D Apn kaltaset kyylät saa siis ihmitellä jos haluaa, eipä sinällään kiinnosta.

mikä sun pointtisi on?

Vierailija
96/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: "kyttääjä akka!"

Eipä meilläkään töissä tarvi paljoa kytätä, kun naapurin annoksesta roiskuu minunkin lautaselleni. Osa suusta ja osa siitä, kun se lappoo niin vauhdilla menemään, ettei kukaan vaan näkisi, kuinka paljon se syö.

Vierailija
97/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös ahmiminen ja ylensyönti. Ei pelkkä anoreksia.

Vierailija
98/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinenkin tarvitsee maitoa ja kalsiumia. Itse taidan kuitenkin kuulua maidon liikakuluttajiin, sillä juon keskimäärin 7dl maitoa/pv. Ei siitä kuitenkaan toistaiseksi ole ollut mitään haittaakaan. Kaatuillut olen montakin kertaa pahasti, mutta yhtään luuta ei ole murtunut ja hampaissakaan ei ole koskaan ollut reikiä.

Vierailija
99/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan ap:lle. Toiset tarvitsevat energiaa enemmän kuin toiset, koska eivät vain istu perseellään niinkuin sinä.

Eikä ole itsestäänselvää, että paino on paljon jos syö paljon. Rankka treeni kuluttaa.

Vierailija
100/102 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17km lenkin ja vielä päälle litran maitoa!

T:Läski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan