Muhun vetoaa androgyynit ja "naismaiset" miehet
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:20"]
Et ole balanssissa saksalaisesta, koska koet maskuliinisuuden uhkana ja androgyyni on turvallinen vaihtoehto
[/quote]
Kyllä ne androgyynin näköisetkin miehet ovat miehiä. Jos mies uskaltaa olla oma itsensä, se se vasta miehekästä ja seksikästä onkin. Ainakin itse olen tätä mieltä.
Kaikki hyvin niin kauan kuin pystyy edes jotenkin arvaamaan kumpaa sukupuolta edustaa:
http://perttiavautuu.wordpress.com/2014/10/08/man-she-looks-like-a-woman/
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:57"]
Sama täällä! Ville Valo on ollut mun suosikkimies jo lapsesta asti. Aina olen halunnut kumppanikseni pitkähiuksisen, kauniin miehen, koska sellaiset vain sytyttää. Muunlaisia miehiä en edes osaisi katsoa kadulla kahta kertaa :)
[/quote]
Oi, niin minäkin. Tuntuvat vain olevan aika harvassa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:50"]
Conchita. Ei mulla muuta. <3
[/quote]
Menee jo vähän liian naiselliseksi ainakin minun makuun. :D
-ap
Aasialaiset miehet on komeimpia :))
Mulla on samanlainen maku kuin ap:lla. Mutta olen huomannut viime vuosina olleeni vähän kiinnostunut todella maskuliinisistakin miehistä. Mutta kyllä sellaset pitkät hiukset yms. söpöys yhä viehättää. Olen syönyt e-pillereitä siitä lähtien kun olin 17 ja mietin vaikuttaakohan se miesmakuuni? Mutta pidin androgyyneistä miehistä jo teininä! Eli tuskinpa. Itse pidän omassakin tyylissä pienestä maskuliinisuudesta vaikka olen hento ja muuten tyttömäinen. Just kaikki rokkarit ja grunge tyyli, ah kuola valuu :D Mutta kuitenkin sellainen kunnon maskuliininen mieskin voi olla tosi hot mielestäni. Kai nää on vaan ihan makuasioita eikä mikään ole välttämättä pielessä? Toisaalta kuka on 100% hetero on hyvä kysymys, ja sitten taas ehkä olemme ap:n kanssa vain ehdollistuneet androgyyniydelle nuorena ja siksi yhä pidämme siitä?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:43"]
Mitä feminiinisempi nainen, sitä maskuliinisemman miehen hän haluaa.
Feminiinisyys siis kertoo mm. kehon suht korkeasta estrogeenitasoista.
[/quote]
Jep.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:43"]
Mitä feminiinisempi nainen, sitä maskuliinisemman miehen hän haluaa.
Feminiinisyys siis kertoo mm. kehon suht korkeasta estrogeenitasoista.
[/quote]
Jep.
[/quote]
No olen kyllä feminiininen, mutta liian maskuliiniset miehet eivät vetoa muhun...ei nyt naiselta tarvitse näyttää, mutta vähän androgyynimmät miehet sytyttää paljon enemmän!
Ezra Miller ja (nuori) Brian Molko, kyllä kiitos!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:43"] Mitä feminiinisempi nainen, sitä maskuliinisemman miehen hän haluaa. Feminiinisyys siis kertoo mm. kehon suht korkeasta estrogeenitasoista. [/quote] Jep. [/quote] No olen kyllä feminiininen, mutta liian maskuliiniset miehet eivät vetoa muhun...ei nyt naiselta tarvitse näyttää, mutta vähän androgyynimmät miehet sytyttää paljon enemmän!
[/quote]
Sama.
-ap
Niin muhunkin vetoaa, ei kai siinä mitään ihmeellistä? Makuja on monia. Sinkkuna deittailin pääasiassa aika androgyyneja ja ei-perinteisiä miehiä, mutta oma mieheni ei ainakaan ulkonäöltään ole kovin androgyyni tai naismainen, mutta poikkeus vahvistaa säännön ilmeisesti.
kuuluuko tähän sarjaan myös se nip 'an tuck sarjan lääkärin poika, nimeä en tiedä.. mutta se oli kyllä aika erikoinen tapaus..
Mistä te androgyyneistä miehistä pitävät naiset tiedätte olevanne itse todella feminiinisiä?
Minä otin puheeksi Retrolissun. Itse olen huomannut viehättyväni todella monentyyppisistä miehistä: kookkaista kaljupäisistä rokkareista, pitkätukista, rastapäistä, parrakkaista, mutta myös sellaisista hoikista mustiin pukeutuvista, vähän Brett Andersonin tyyppisistä (Sueden laulaja). Toisaalta pidän myös siististi pukeutuvista, ruotsalaisen asianajajan näköisistä (esim. Jens Lapidus) :D Monenlaiset ihmiset voivat olla viehättäviä - kokonaisuus ratkaisee.
Mitä Retrolissuun tulee, hahmo on stailattu hyvin androgyynin näköiseksi, mutta hahmon näyttelijä on itse asiassa hyvin pitkä ja kasvoiltaan varsin maskuliininen. Hyvä näyttelijä ja karismaattinen tyyppi!
Kaipa minuun vetoavat maskuliiniset piirteet ripauksella pehmeyttä, sekä huumorintaju ja taiteellisuus. En tiedä... Jos mies uskaltaa olla oma itsensä, se on viehättävää.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:45"]
Kertokaas mammalle että mitä se miehekkyys oikein pitää sisällään. Pitääkö miehen olla 100+ kiloa, isot lihakset, karvainen ja vähän tyhmä?
[/quote]
Hintelä ruipeloko = älykäs?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:28"]
Mistä te androgyyneistä miehistä pitävät naiset tiedätte olevanne itse todella feminiinisiä?
[/quote]
no mä en ainakaan ole todella feminiininen! mutta kai kaikilla on joku käsitys itsestään ja siitä kuinka feminiininen tai maskuliininen on?
[/quote]
Ulkonäöltä ainakin olen aika feminiininen: tykkään käyttää nättejä vaatteita, laittautua ja panostaa ulkonäköön. Opiskelen naisvaltaista alaa ja kiinnostuksenkohteet on aika tyypillisiä naisten juttua. Oon aina sivustaseuraajana, kun kaverit keskustelee vaikka autoista, kun en niistä tiedä yhtään mitään. Pidän itseäni naisellisena ja mulle varmaan naurettaisiin, jos väittäisin olevani maskuliininen tai "poikatyttö". En ole tippaakaan sen tyyppinen. :)
[/quote]
No mistä maskuliinisista miehistä pitävät sen tietävät? Varmaan ihan samoista asioista.