Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistutko, jos mä kerron, että olen täällä taas, käymässä?

Vierailija
01.07.2012 |

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kiltti mies, vähän poika vielä, mutta hyvällä tavalla.

ap

Vierailija
2/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle kirjoitettin jo aikaisemmin, että älä leiki sen pojan sydämmellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä leiki kenenkään sydämellä, hän tietää kyllä, missä mennään.

ap

Vierailija
4/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä leiki kenenkään sydämellä, hän tietää kyllä, missä mennään.

ap

sinä tiesit Micken kanssa missä mennään niin sekään ei leikkinyt sun sydämellä?

Vierailija
5/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni mä voin mennä takuuseen. Niin kuin varmaan sinäkin.

ap

Enkä leiki kenenkään sydämellä, hän tietää kyllä, missä mennään. ap

Vierailija
6/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni mä voin mennä takuuseen. Niin kuin varmaan sinäkin.

ap

Toisen sydämen kanssa leikkiminen kun ei aina tarvitse olla täysin tietoista, jo se että nyt olet sen kanssa, ja sinulla on valta sanoa oletteko yhdessä vai ei, etkä ole täysin varma, on leikkimistä jos se poika haluaa kanssasi olla.

Vierailija
7/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tällainen uudelleen kiinnittymisen vaihe. Hän ei koskaan kokonaan luovuttanutkaan. Mä olen kyllä täysin rehellinen tässä suhteessa. Poikaystäväni haluaisi jatkaa siitä, mihin jäimme, minä haluaisin tavallaan aloittaa alusta. Mutta kyllä mä sanon, että me seurustelemme.

ap

Itsestäni mä voin mennä takuuseen. Niin kuin varmaan sinäkin. ap

Toisen sydämen kanssa leikkiminen kun ei aina tarvitse olla täysin tietoista, jo se että nyt olet sen kanssa, ja sinulla on valta sanoa oletteko yhdessä vai ei, etkä ole täysin varma, on leikkimistä jos se poika haluaa kanssasi olla.

Vierailija
8/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa huomionhakuinen persoonallisuushäiriö. Ei mulla muuta.

Vierailija
9/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa huomionhakuinen persoonallisuushäiriö. Ei mulla muuta.

Riittää, että vanhemmat ovat kasvattaneet prinsessan kaiken keskipisteeksi. Sellainen lapsi oppii nauttimaan huomiosta ja ahdistuu, jos ei sitä saa. Luonne muokkautuu jo lapsena. Nämä prinsessat vain tuppaavat sitten olemaan niitä, joille sattuu ja tapahtuu, kun ollaan niin hyväuskoisia, toisaalta he tulevat itse talloneeksi ihmisiä jalkojensa alle.

Vierailija
10/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tästä huomionhakuisuudesta ruikuttavasta tulee väkisinkin mieleen katkera, elämäänsä kyllästynyt kiukuttelija, jolla on jäänyt lääkitys hoitamatta.

Miksi tällä palstalla ei saa koskaan olla hyväntuulisia ja iloisia aloituksia? No, siksi, koska sen aloituksen teki joku, jonka joku ei koskaan iloinen -mamma sattuu tuntemaan.

Ikävää ikävää porukkaa

Vierailija
11/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tästä huomionhakuisuudesta ruikuttavasta tulee väkisinkin mieleen katkera, elämäänsä kyllästynyt kiukuttelija, jolla on jäänyt lääkitys hoitamatta.

Miksi tällä palstalla ei saa koskaan olla hyväntuulisia ja iloisia aloituksia? No, siksi, koska sen aloituksen teki joku, jonka joku ei koskaan iloinen -mamma sattuu tuntemaan.

Ikävää ikävää porukkaa

Et tiedä mistä on kyse, mutta kommentoida piti. :D

Vierailija
12/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen puistokiusaaja tuulihousuissaan. Luiskahtiko kierukka pihalle ja taas vituttaa?

Vierailija
13/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein oikeata kohderyhmää täällä - parisuhteessa ja yhteen muuttoa harkitsemassa - voisin sopia joukkoon, jopa persoonani paljastamalla.

Tulisi varmaan käyttäydyttyä nätimmin, jos kaikki kertoisivat jotain itsestäänkin eivätkä keskittyisi vain aiheeseen. En ehdota, kunhan mietiskelen. On helppo olla ilkeä, kun on "ei kukaan".

ap

Vierailija
14/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mäkin annan.

ap

Vierailija
15/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten oletetaan että vain yksi ainoa tyyppi on kyllästynyt ap:n huomionhakuisuuteen.

Hassua myös että ap ei halua että viitataan mickeen, eikä halua puhua vanhoista, mutta silti halusi että ihmiset tietää kuka hän on.

Vierailija
16/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mäkin annan.

ap

Onko tämä sinun palstasi, jossa sinä määräät?

Vierailija
17/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten oletetaan että vain yksi ainoa tyyppi on kyllästynyt ap:n huomionhakuisuuteen. Hassua myös että ap ei halua että viitataan mickeen, eikä halua puhua vanhoista, mutta silti halusi että ihmiset tietää kuka hän on.

Olet outo. Taidat olla seinäruusu, joka ei kestä sitä, että jotkut ovat kiinnostavampia ihmisiä kuin sinä. Outoa on myös se, että keskustelet tuttaviesi vain yhdestä asiasta / henkilö, koska tunnet heidät entuudestaan. Aina vain siitä samasta. Senhän tuo viestisi kertoo.

Vierailija
18/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap osaa kyllä todella saada av-mamman raivoihinsa, varmaan tahattomasti. Kirjoittaa palstalle, jolla suurin osa käyttäjistä on naimisissa, perheellisiä naisia. Kirjoittaa, miten ukkomies himoitsee häntä yhä vaan, miten hän on jokaisen (ukko)miehen unelma seksipartnerina. Siinähän se pelottava miehennielijä, jolla on valta viedä juuri sinun oma miehesi, pyörii nenän alla! Eipä ihme, että naiset täällä pillastuu.

Jostain syystä ap myös tuntuu haluavan tätä korostaa. Että kuinka mies edelleen häntä vaan ajattelee, ja että häntä parempaa seksikumppania ei ole miehellä ollutkaan. Ap tietää tasan tarkkaan, että kun hän ilmoittaa olevansa paikalla, tulee kyselyjä miten tilanne on edennyt ja ap sitten sopivasti vastailee. Noh, ei kait siinä. Itse asiassa mä itse olen ihan tykännytkin ap:sta ja sai tuolla episodilla kaikki sympatiani, mutta jotenkin alkaa tää itsekorostus hieman tökkiä. Jos haluaa jutella niitä näitä, miksei sitten juttele vaan vetää huomion aikaisemaan. Ja jos haluaa puhua persoonana, ei netti ehkä ole siihen paras foorumi! Mutta hyvää kesää kuitenkin!

Vierailija
19/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhtä ärsyttävä hahmo kuin Kolmas pyörä-Candy.

Itsekeskeinen, vähän yksinkertainen.

Voisivat olla siskoja =D

Vierailija
20/77 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun unelmani ole olla jokaisen miehen unelma. Mulle on ihan sama, mitä joku edellisestä elämästä minusta ajattelee, kunhan ei vihaa ja suunnittele kostoa. Mulla on oma pieni elämäni, joka näyttää aika kivalta nyt.

Mua ei haittaa vastata kysymyksiin, siksi niihin vastailen. Mä olen myös vastannut moneen muuhunkin aloitukseen, tehnyt niitä itsekin. Tässä yhdessä olen kertonut "kuka" olen.

Yksi aikaisempi vastaaja kirjoitti, että joku toinen saa viitata aikaisempiin aloituksiinsa, koska hän ei ole niin ärsyttävä kuin minä. Eiköhän se ärsyttävyys tule siis jostain ihan muusta.

ap

ap osaa kyllä todella saada av-mamman raivoihinsa, varmaan tahattomasti. Kirjoittaa palstalle, jolla suurin osa käyttäjistä on naimisissa, perheellisiä naisia. Kirjoittaa, miten ukkomies himoitsee häntä yhä vaan, miten hän on jokaisen (ukko)miehen unelma seksipartnerina. Siinähän se pelottava miehennielijä, jolla on valta viedä juuri sinun oma miehesi, pyörii nenän alla! Eipä ihme, että naiset täällä pillastuu. Jostain syystä ap myös tuntuu haluavan tätä korostaa. Että kuinka mies edelleen häntä vaan ajattelee, ja että häntä parempaa seksikumppania ei ole miehellä ollutkaan. Ap tietää tasan tarkkaan, että kun hän ilmoittaa olevansa paikalla, tulee kyselyjä miten tilanne on edennyt ja ap sitten sopivasti vastailee. Noh, ei kait siinä. Itse asiassa mä itse olen ihan tykännytkin ap:sta ja sai tuolla episodilla kaikki sympatiani, mutta jotenkin alkaa tää itsekorostus hieman tökkiä. Jos haluaa jutella niitä näitä, miksei sitten juttele vaan vetää huomion aikaisemaan. Ja jos haluaa puhua persoonana, ei netti ehkä ole siihen paras foorumi! Mutta hyvää kesää kuitenkin!