Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein ilkeästi tänään....

Vierailija
01.07.2012 |

appi on useita kertoja ITSE tarjoutunut tulemaan talkooavuksi. Yhtä monta kertaa tehnyt niin että tulee kun homma on lähestulkoon valmis. Niin taas eilenkin sillä pihatyöt alkoivat päivällä ja äijä luhnusti paikalle illalla...nosteli siinä muutaman kiven (noin 10 min) ja sen jälkeen alkoi vaatia olutta ja grilliruokaa. Sanoin hänelle ettei ole varauduttu antamaan hänelle olutta tai ruokaa koska se on säästetty niille jotka ovat töitäkin tehneet.

Alkaa vaan todella ottaa päähän kun on ihan systemaattista tämä että tulee paikalle kun tietää hommatt ehdyiksi ja tarjoilu alkaa...miestäkin ketuttaa kun toisesta ei ole mitään apua mutta tarjoilla pitäisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
2/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän liian usein niitä talkootöitä... Ihmisillä kun saattaa olla omakin elämä ja omat hommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte vain, että kiitos tarjouksesta, mutta homma hoituu kyllä loppuun asti omin voimin.

Vierailija
4/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, että jollakin on kerrankin rohkeutta antaa takaisin! HYVÄ!

Vierailija
5/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nuo tapahtu eilen

Vierailija
6/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ei olla ketään pakotettu tänne vaan alun perinkin sanottu että saa tulla jos kerkee ja jaksaa! Ketään ei ole tarvinnu ees pyytää kaikki tulleet ihan itse tarjouduttuaan! Johtunee kai siitä että mekin aikanamme miehen kanssa oltu paljon toisten luona talkoissa?

t.ap

Vierailija
7/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tehny samoin....