Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenäiti päätti laukoa näkövammaiselle omia typeriä aivopieruja. Hävytöntä!

Vierailija
01.07.2012 |

Oltiin menossa Suomenlinnaan ja siellä oli sokea nuori ihminen opaskoiransa kanssa. Vieressä oleva perheenäiti tokaisi ääneen, että " miksi noita koiria pitää laahata joka paikkaan, kun täällä voi olla allergisia ihmisiäkin ja ovat vaan tiellä". Mun hermot ei kestäny noin törkeää käytöstä ja tokaisin tälle äidille, että " minkätakia sinulla on oikeus sitten liikkua täällä?,menipä äiti hiljaiseksi. Kamala, miten huonos ja suvaitsematonta käytöstä opettaa lapsillensa. Vammaisilla avustajakoirat ja näkövammaisilla opaskoirat on sallittuja jokapaikkaan, koska he eivät vammansa vuoksi selviäisi itsenäisesti ihmistenilmoilla ja pitäiskö heidät sulkea kotiinsa idiootti itsekkäiden arvostelijaihmisten toimesta.

Suomessa on hyvin paljon koiraharrastajia, onneksi suurinosa ihmisistä ihailee eläimiä, sillä ne on maailman terapeuttisimpia olentoja ja opas/avustajakoirat ovat fiksuja, jotka palvelevat apua tarvitsevia ihmisiä. Hienoa, että tällainen on mahdollista, eikä kaikki vammaiset ole toisista ihmisistä riippuvaisia.

Olin oikeesti niin ymmällään vaan, miten jollain ihmisellä on moraalia ja pokkaa sanoa noin, edes ajatella noin ja sanoa se vielä ääneen. Onneksi mulla oli pokkaa puolustaa heikompaa, vaikka hän varmaan on sata kertaa tunne-elämältään rikkaampi, kuin tämä kamalasuinen aivopieruja laukova perheenäiti, jota muuten muut ihmiset käänty aika pahasti kattomaan. Ei varmaan kaikki ollu ihan kunnossa ja vielä pari lastakin saanu. Sääli.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutama hihhuli täällä kokee päivän pilalle menemiseksi sen vuoksi, että joutuu sokean ihmisen opaskoirineen kansa suomenlinnanlautalle tms.kauppaan. Niin ainahan jossain joku allergikko olisi. Eli näkövammaisen pitäisi pysyä kotona allergisien takia, kauppaankaan ei saisi mennä.

Ei kukaan niin kylmäsydäminen voi olla, että vaatisi vammaiset ihmiset kotiin vailla ihmiselämää sen vuoksi, että joku allergikko asennevammaisuuden vuoksi ei vaan hyväksy niitä.

Kakkien elämä pitäisi pyöriä allergisten ihmisten ympärillä, ei se ihan noin mene!

Vierailija
62/62 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon allerginen koirille. (Mulle se ei oo ongelma) Vedän ventolinea ja otan allergialääkkeen jos tapaan kavereita keillä on koiria. Tuossa tilantesssa olisin ottanut koiraan vaan välimatkaa jos en olisi ottanut lääkkeitä.

Mutta mua on alkanut ottaa oikeasti päähän koirat tai paremminkin ne narun päässä roikkujat. Kouluttakaa ne perkelen piskit ennen kun viette nitä ihmisten ilmoille. Mä oon niiin kyllästynyt siihen kun kävelen kadulla. Niin joku mammam kultamussukat vetää koko fleksin pituudelta mun luokse. Sen fleksin saa muuten lyhyemmäksi. Pyöräillessä ne mussukat vähän yrittää maistella kintusta palaa..

Opaskoirat on sentään hyvin koulutettuja. Kaikille koiranomistajille pitäisi olla pakollinen koirakoulu. Tuntuu että mitä pienenpi piski niin sitä vähemmän ihmiset jaksaa kouluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi