Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehillänne miespuolisia kavereita?

Vierailija
17.08.2012 |

Ja kuinka monta, jos on?

Miehellä, jonka kanssa seurustelen, ei ole kuin yksi kaveri (pomonsa). Outoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kylällinen miespuolisia kavereita. Enemmän sillä kavereita on ku mulla.

Vierailija
2/9 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä kyse on siitä että minulla niitä on vain niin vähän... En jotenkin jaksa olla sosiaalisempi tässä elämänvaiheessa, mies jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mullakaan oo yhtään kaveria. Ollaan toistemme ainoat ja parhaat ystävät. Ollaan niin introverttejä ja erakoita ettei jaksettaisikaan enempää ihmissuhteita.

Vierailija
4/9 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavia. Miehen puhelinlaskut on paaaljon suurempia kuin minun.

Vierailija
5/9 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun meillä kahdeksan lasta, niin ei todellakaan jaksaisi mitään kaverijuttuja.

Vierailija
6/9 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni jotain 10 ystävää, joista 4 oikein tosiystäviä. Kavereita parikymmentä. Olen tosi sosiaalinen, ja kahvittelen ystävien kanssa usein.

Siksikin ihmettelen tuota miehen ystävien vähyyttä. On sanonutkin olevansa ns. Erakko.

Ap

Vierailija
7/9 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni jotain 10 ystävää, joista 4 oikein tosiystäviä. Kavereita parikymmentä. Olen tosi sosiaalinen, ja kahvittelen ystävien kanssa usein.

Siksikin ihmettelen tuota miehen ystävien vähyyttä. On sanonutkin olevansa ns. Erakko.

Ap

älä tee siitä ongelmaa kun se ei hänelle itselleenkään sitä ole. Osalle meistä liiat sosiaaliset suhteet on pelkkä rasite, ei ilo. Mulle riittää se oma mies ainoaksi, ja ajatuskin että vapaa-ajalla pitäisi muitakin tavata ahdistaa. Miksi se ongelma olisi jos toinen on tyytyväinen ystävättömään oloonsa?

Vierailija
8/9 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan muutama vaan + pari työkaveria. Mulla huomattavasti enemmän kavereita, mutta omiani nään taas enemmän porukalla ja mies tapaa omiaan joko kaksin tai sitten tavataan perheinä. Kaverien määrä riippuu kyllä tosi paljon luonteesta - kaikki ei välttämättä kaipaa kavereita samalla tavalla.

Vierailija
9/9 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heidän kanssaan kuitenkaan vapaa-ajallaan hirveästi ole kun töissä kuitenkin on samalla porukalla n. 8-18 + välillä työreissut ulkomailla.

Mutta on siis kaverita joita voi vaikka pyytää auttamaan pianonkannossa tai autonhinauksessa.

Itselläni ei oikeastaan ole yhtään varsinaista kaveria. Sisko on paras (ja ainoa) ystäväni. Elämä on niin kiireistä että en kyllä haluaisi enää lisää ihmisiä elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan