mihin menette koiran ja lasten kanssa kesälomalla? Meillä ei ole koiralle hoitopaikkaa.
Kun menette esim. korkeasaareen tai laivareissulle lasten kanssa, mihin koira siksi aikaa? Otatteko koiran mukaan?
Meillä ei ole koiralle hoitopaikkaa ja lapsia pitäisi viedä kesälomalla esim. Korkeasaareen yms mukaviin paikkoihin. Koiraa hankalaa kuljettaa mukana ja ottaa yöksi mihinkään reissuun mukaan.
Onko teillä koiralle aina joku hoitopaikka?
Kommentit (26)
No Korkeasaareen ei saa viedä koiria. Meillä on kotimaassa mukana (hotellissa). Ulkomaanmatkojen ajaksi tulee hoitaja koriin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2012 klo 08:57"]
Mutta jos menette vain Korkeasaareen, niin pärjäähän koira sen aikaa yksinään. Laivaristeilyt on eri asia.
[/quote]
Kaikki eivät asu Helsingissä. Kauemman aikaa Korkeasaaren reissu meiltä kestää kuin laivaristeily.
Ja koiria on laivoilla,niitä näkee kannella. Kannattaa kysyä laivayhtiöltä,miten se homma toimii.
Ei tehdä päiväreissua pitempiä matkoja, kolme koiraa joista yksi on niin vanha ettei jaksa oikein enää kävelyä ja reissaamista, toinen voi pahoin autossa, kolmannen voisin ehkä ottaa mukaankin. Meillä on myös liuta muita eläimiä joita ei voi mukana raahata. Asumme onneksi etelä-suomessa ja korkeasaaret, huvipuistot ym. Voi tehdä päiväreissuina.
Eläinhoitoloihin en luota, eikä eläin sellaisesta nauti jos paikka ei ole tuttu. Muitakaan hoitajia ei ole.
Tämä ketju kertoo kyllä taas sen syyn miksi en ota koiraa, vaikka kovasti mieli tekisikin. Kiitos teille että vahvistitte kantaani taas kerran.