Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mihin menette koiran ja lasten kanssa kesälomalla? Meillä ei ole koiralle hoitopaikkaa.

Vierailija
01.07.2012 |

Kun menette esim. korkeasaareen tai laivareissulle lasten kanssa, mihin koira siksi aikaa? Otatteko koiran mukaan?

Meillä ei ole koiralle hoitopaikkaa ja lapsia pitäisi viedä kesälomalla esim. Korkeasaareen yms mukaviin paikkoihin. Koiraa hankalaa kuljettaa mukana ja ottaa yöksi mihinkään reissuun mukaan.



Onko teillä koiralle aina joku hoitopaikka?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo kyllä taas sen syyn miksi en ota koiraa, vaikka kovasti mieli tekisikin. Kiitos teille että vahvistitte kantaani taas kerran.

Vierailija
22/26 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Korkeasaareen ei saa viedä koiria. Meillä on kotimaassa mukana (hotellissa). Ulkomaanmatkojen ajaksi tulee hoitaja koriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2012 klo 08:57"]

Mutta jos menette vain Korkeasaareen, niin pärjäähän koira sen aikaa yksinään. Laivaristeilyt on eri asia.

[/quote]

 

Kaikki eivät asu Helsingissä. Kauemman aikaa Korkeasaaren reissu meiltä kestää kuin laivaristeily.

Vierailija
24/26 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi koirahotelli.

Vierailija
25/26 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koiria on laivoilla,niitä näkee kannella. Kannattaa kysyä laivayhtiöltä,miten se homma toimii.

Vierailija
26/26 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehdä päiväreissua pitempiä matkoja, kolme koiraa joista yksi on niin vanha ettei jaksa oikein enää kävelyä ja reissaamista, toinen voi pahoin autossa, kolmannen voisin ehkä ottaa mukaankin. Meillä on myös liuta muita eläimiä joita ei voi mukana raahata. Asumme onneksi etelä-suomessa ja korkeasaaret, huvipuistot ym. Voi tehdä päiväreissuina.

Eläinhoitoloihin en luota, eikä eläin sellaisesta nauti jos paikka ei ole tuttu. Muitakaan hoitajia ei ole.